شرکت مدرن افروغ گستران انرژی | مجری نیروگاه خورشیدی

مشاوره و اجرای نیروگاه خورشیدی , طراح و مجری برق خورشیدی ویلایی , فروش و نصب سیستم پمپ آب خورشیدی

vip
vip

توسط قائم­ مقام وزیر نیرو: مراسم معارفه اولین مدیرعامل ساتبا برگزارشد

با حضور مهندس ستارمحمودی قائم ­مقام محترم وزیر نیرو مراسم معارفه دکترصادق زاده معاون وزیرنیرو و مدیرعامل سازمان انرژی­ های تجدیدپذیر و بهره ­وری انرژی برق (ساتبا) و هم ­چنین تودیع مهندس سجادی مدیرعامل سازمان بهره­ وری انرژی ایران (سابا) در تاریخ 23 اسفندماه سال جاری در سالن شهید مطهری ساختمان معاونت امور انرژی وزارت نیرو برگزار شد.

     در ابتدای این مراسم مهندس سجادی مدیرعامل سابا به ایراد سخنرانی پرداخت. وی گفت؛ که در سابا کارهای ارزشمند زیادی انجام شده است که حاصل فعالیت گرو هی می باشد. ایشان فعالیت­ هایی هم­چون اخذ جایزۀ سبز اروپا، طرح فهام، حمایت از طرح و ساخت ترمو آکوستیک، همکاری با فرمانداری ورامین درخصوص اجرای پایلوت طرح بهینه­ سازی مصرف انرژی در این شهرستان، همکاری فرهنگی با سرای محلات شهرداری و طرح آموزشی تربیت مربی بهسامان در مدارس آموزش و پرورش را ازجمله تعدادی از این اقدامات مهم این سازمان برشمرد. وی افزود؛ که رشد مصرف انرژی کشور در 5 سال گذشته نزدیک به 5 درصد بوده است که امسال به 2 درصد رسیده است. وی افزود به غیر از بخش تجاری که مصرف از 8 درصد به 9 درصد رسیده است سایر بخش ­ها نسبت به سال­های گذشته روند بهتری داشته ­اند.

            بنابراین گزارش: در ادامۀ این مراسم دکتر صادق ­زاده به ایراد سخنرانی پرداخت ایشان گفت؛ که اقتصاد مقاومتی در کشور بر پایۀ مردم بنا شده است. بنابراین اگر سیاست ­های بهره ­وری انرژی و انرژی­ های نو بر پایۀ مشارکت مردم بنا شوند ساتبا نقش جهانی پیداخواهد کرد.

            به نقل از این گزارش: سپس در ادامه مهندس ستار محمودی قائم ­مقام وزیر نیرو ضمن اشاره به فعالیت­ های ارزشمند وزارت نیرو به این نکته اشاره نمود که سازمان انرژی ­های تجدیدپذیر و بهره­ وری انرژی برق (ساتبا) می ­تواند به ­عنوان موتور محرک وزارت نیرو در امر بهینه ­سازی مصرف انرژی و انرژی ­های نو فعالیت نماید.

            این گزارش می ­افزاید: در خاتمۀ این مراسم با اهداء وابلاغ رسمی ازسوی قائم مقام وزیر نیرو معارفه و تودیع آقایان دکتر صادق ­زاده به­ عنوان اولین مدیرعامل سازمان جدید التأسیس (ساتبا) و مهندس سجادی به ­عنوان مشاور معاون انرژی و برق وزارت نیرو منصوب گردیدند

8 سال قبل
اطلاعات تماس
شبکه های اجتماعی
بیوگرافی شرکت

شرکت مدرن افروغ گستران انرژی | مجری نیروگاه خورشیدی

قم

نوع فعالیت

تولید کننده، وارد کننده، عمده فروش، خرده فروش، صادر کننده، خدمات

خدمات/محصولات

مشاوره و اجرای نیروگاه خورشیدی ، طراح و مجری برق خورشیدی ویلایی ، فروش و نصب سیستم پمپ آب خورشیدی ، فروش دستگاه برق اضطراری (SOLAR_UPS)، فروش آبشیرین کن خورشیدی ، فروش آبگرمکن خورشیدی ، فروش دوربین مداربسته خورشیدی ، فروش پروژکتور خورشیدی

نوع مالکیت:

شرکت با مسئولیت محدود

دسته‌بندی محصولات و خدمات
بروز رسانی 4 ساعت پیش