شرکت مدرن افروغ گستران انرژی | مجری نیروگاه خورشیدی

مشاوره و اجرای نیروگاه خورشیدی , طراح و مجری برق خورشیدی ویلایی , فروش و نصب سیستم پمپ آب خورشیدی

vip
vip

سرمایه گذاری 66 میلیون دلاری آلمانی ها در گیلان

آلمانی ها در حوزه انرژی های خورشیدی در گیلان 66 میلیون دلار سرمایه گذاری می کنند.

در نشست سرمایه گذاران آلمانی با استاندار گیلان مقرر شد بخش خصوصی آلمان ، 66 میلیون دلار در حوزه انرژی و فعالیتهای گلخانه ای در گیلان سرمایه گذاری کند.
استاندار گیلان در دیدار با هیات سرمایه گذاری آلمانی با اشاره به اینکه در دراز مدت به توسعه بخش انرژی خورشیدی و تولید برق نیاز بیشتری داریم، افزود: انتظار داریم بر اساس قرارداد همکاری که بین شرکت برق منطقه‌ای گیلان و «سان فارمینگ» آلمان امضا شده این شرکت در دو منطقه منجیل و لوشان در استان نیروگاه های برق خورشیدی در مجموع به ظرفیت 40 مگاوات احداث کند.
محمد علی نجفی افزود : منجیل و لوشان علاوه بر بادخیز بودن و تابش مناسب نورخورشید ، عاری از ریزگردها هستند و این ویژگی ها ، بازدهی تولید انرژی سلول‌های خورشیدی و بازگشت سرمایه را افزایش می‌دهد.
وی اظهار کرد: تصویب این سرمایه گذاری در سازمان کمک های اقتصادی و فنی ایران به معنی تضمین اجرای این پروژه است.
نماینده عالی دولت در گیلان بر ضرورت همکاری دستگاه های اجرایی و تأمین امکانات لازم تأکید و تصریح کرد: در حوزه انرژی انجام این پروژه همکاری پیگیری مجموعه برق استان و سازمان انرژیهای نو ایران (سانا) را می طلبد.
وی حضور مدیران استان در سطح ارشد را نشانگر آمادگی در جذب سرمایه گذار دانست و خاطرنشان کرد: هیچ مانعی در جهت تحقق سرمایه گذاری در بخش های مختلف در استان وجود ندارد.
وی بر فراهم بودن بسترهای حضور بیشتر سرمایه گذاران در گیلان تأکید کرد و گفت: با توجه به حمایتی که از سوی دولت، وزارت اقتصاد و دارایی و سازمان سرمایه گذاری صورت می گیرد باید از فرصت سرمایه گذاران استقبال کرد.
پیتر شرم رئیس هیات مدیره شرکت آلمانی سان فارمینگ هم در این نشست گفت : فعالیت اصلی این شرکت آلمانی، تولید برق از انرژی خورشیدی و در کنار آن ساخت گلخانه در زیر تاسیاست پانل‌های خورشیدی تحت عنوان فعالیتهای غذا و انرژی است.
وی افزود : این شرکت در فاز اول 4 پروژه نیروگاه خورشیدی 10 مگاواتی را در شهرستان رودبار انجام می دهد .
رئیس هیات مدیره شرکت آلمانی سان فارمینگ گفت : با توجه به ویژگی های منحصر به فرد جغرافیایی گیلان قصد داریم مرکز مطالعات تحقیقات انرژی های خورشیدی این منطقه را در گیلان تاسیس کنیم.
پیتر شرم افزود :گیلان می تواند با گسترش همکاری ها به هاب تولید انرژی های خورشیدی در خاورمیانه و آسیای میانه تبدیل شود.
در حال حاضر گیلان دارای پنج نیروگاه با ظرفیت نامی بیش از 2 هزارو 816 مگاوات است.
دو نیروگاه خورشیدی 40 و 20 مگاواتی نیز قرار است با سرمایه گذاری بخش خصوصی لوشان در استان احداث شود.

8 سال قبل
اطلاعات تماس
شبکه های اجتماعی
بیوگرافی شرکت

شرکت مدرن افروغ گستران انرژی | مجری نیروگاه خورشیدی

قم

نوع فعالیت

تولید کننده، وارد کننده، عمده فروش، خرده فروش، صادر کننده، خدمات

خدمات/محصولات

مشاوره و اجرای نیروگاه خورشیدی ، طراح و مجری برق خورشیدی ویلایی ، فروش و نصب سیستم پمپ آب خورشیدی ، فروش دستگاه برق اضطراری (SOLAR_UPS)، فروش آبشیرین کن خورشیدی ، فروش آبگرمکن خورشیدی ، فروش دوربین مداربسته خورشیدی ، فروش پروژکتور خورشیدی

نوع مالکیت:

شرکت با مسئولیت محدود

دسته‌بندی محصولات و خدمات
بروز رسانی 4 ساعت پیش