شرکت مدرن افروغ گستران انرژی | مجری نیروگاه خورشیدی

مشاوره و اجرای نیروگاه خورشیدی , طراح و مجری برق خورشیدی ویلایی , فروش و نصب سیستم پمپ آب خورشیدی

اطلاعیه

همدان قطب تولید انرژی خورشیدی/ سرمایه گذاری ۸ هزار و ۶۰۰ میلیارد تومانی بخش خصوصی در دولت یازدهم

استاندار همدان از سرمایه گذاری ۸ هزار و ۶۰۰ میلیارد تومانی بخش خصوصی ظرف سه سال دولت تدبیر و امید در استان خبر داد.

 محمدناصر نیکبخت، استاندار همدان شب گذشته(24 اسفند) در شورای اداری استان همدان گفت: اگر توفیقی در استان همدان حاصل شده نتیجه ای زحمات مدیران و انسجام و وحدت بین آنان است.

 

وی با اشاره به اقدامات استان در حوزه کشاورزی و اجرایی شدن 135 درصد از 100 درصد شاخص‌های ستاد اقتصاد مقاومتی، اعلام کرد: در حوزه خدمات 100 درصد شاخص‌ها انجام شده و در حوزه صنعت، معدن و تجارت نیز 85 درصد به بالا محقق شده است.

 

وی ابراز داشت: 81 درصد اراضی آبی مستعد استان همدان به آبیاری مدرن مجهز شده‌اند و تغییر الگوی کشت به سمت کم‌آب‌بر در اولویت قرار گرفته است.

 

استاندار همدان با بیان اینکه در استفاده مناسب از آب های زیرزمینی 2200 حلقه چاه غیرمجاز را مسدود شده است، اضافه کرد: با انسداد چاه های غیرمجاز 220 میلیون مترمکعب آب معادل 7 برابر سد اکباتان صرفه جویی شده است.

 

 

وی با اشاره به اینکه برای نخستین بار در کشور پساب فاضلاب شهر همدان تصفیه شد، تصریح کرد: نیروگاه مفتح در بدترین حالت مورد بهره‌برداری قرار گرفته بود و با حفر 28 حلقه چاه سبب ایجاد فروچاله شده بود و آب دشتفامنین  را می‌بلعید.

 

وی با بیان اینکه در استان همدان معیار گلخانه ها به متر بود و امروز گلخانه 25 هکتاری در استان اجرا می شود، ابراز داشت: دومین گلخانه پرورش گل رز با مشارکت هلندی ها در استان در حال ساخت است.

 

وی با بیان اینکه 400 واحد تولیدی تعطیل شده به چرخه تولید بازگشتند، یادآور شد: در هر ماه در استان بین ۷۰۰ تا ۱۰۰۰ نفر شغل جدید ایجاد می شود.

 

استاندار همدان خاطرنشان کرد: از محل اعتبارات تسهیلات بانکی تا به امروز 574 میلیارد تومان به واحدهای صنعتی و کشاورزی در قالب ستاد تسهیل پرداخت کردیم.

 

وی با اشاره به اینکه هدفمندی یارانه ها موجب تعطیلی واحدهای تولیدی شده بود، افزود: در سال 92، از 1500 واحد تولیدی تنها 18 واحد بالای 50 درصد فعال بودند.

 

نیکبخت با اعلام این خبر که 21 هزار نفر از بیمه بیکاری استفاده می کردند، اظهار کرد: بیمه بیکاری در سال 95 نسبت به سال گذشته کاهش پیدا کرد.

 

وی از سرمایه گذاری 8 هزار و 600 میلیارد تومانی بخش خصوصی ظرف سه سال دولت تدبیر و امید در استان خبر داد و گفت: سرمایه گذاری های انجام شده یا به بهره برداری رسیدند و یا سال آینده به بهره برداری می رسند.

 

وی ، استان همدان را قطب تولید انرژی خورشیدی خواند و بیان داشت: همدان با سرمایه گذاری مستقیم خارجی قطب تولید انرژی پاک خورشیدی شده است.

وی از رسیدن قطار تا یک ماه آینده به همدان خبر داد و اظهار داشت: با تصویب برجام از کشورهای آلمان، ترکیه و هندوستان ریل به کشور ما وارد شد و اکنون ریل‌گذاری به 51 کیلومتری همدان رسیده است.

استاندار همدان افزود: اگر راه‌آهن یک‌طرفه باشد 50 روز دیگر و اگر دو طرفه باشد تا 25 روز دیگر قطار به همدان می‌رسد.

نیکبخت گفت: با اقدامات انجام شده توسط برجام کشور ایران در برابر همه کشورها ایستاده و نشان داده که در پی جهانی به دور از خشونت است و با این اقداکات و جایگاه صحیح نیست خودزنی کنیم.

وی خاطرنشان کرد: در حال حاضر استان همدان با ۸۰ کشور مراودات بانکی دارد که قبلا ۸ کشور بوده است.

وی با بیان اینکه پرداخت وام ازدواج به متقاضیان نسبت به سال گذشته 300 درصد افزایش یافته است، گفت: با تمام حمایت هایی که انجام شده بود 50 میلیارد تومان تسهیلات ازدواج توزیع شدهد بود که امروز به 154 میلیارد تومان رسیده است.

استاندار همدان با اشاره به اینکه طلاق در استان 2 درصد کاهش داشته است، افزود: همچنین در جمع دانشجویان قول دادیم که اگر هر دو دانشجو باهم ازدواج کنند یک نفر از آنان را مشغول به کار خواهیم کرد.

نیکبخت ابراز داشت: استان همدان شایسته ترین استان برای گردشگری است و استان اول گردشگری برای کشور است چرا که 1800 اثر تاریخی از دوران قبل اسلام تا به امروز در استان وجود دارد .

وی از پرواز همدان- تهران فردا به صورت آزمایشی خبر داد و اضافه کرد: اگر پرواز همدان- تهران استقبال مردم همدان قرار بگیرد این پرواز استقرار خواهد داشت.

استاندار همدان با اشاره به اینکه در آستانه انتخابات قرار داریم، گفت: حضور حداکثری مردم در انتخابات را باید داشته باشیم و امانتدار آرای مردمی هستیم تا شاهد حماسه‌آفرینی مردم باشیم.

8 سال قبل
اطلاعات تماس
شبکه های اجتماعی
بیوگرافی شرکت

شرکت مدرن افروغ گستران انرژی | مجری نیروگاه خورشیدی

قم

نوع فعالیت

تولید کننده، وارد کننده، عمده فروش، خرده فروش، صادر کننده، خدمات

خدمات/محصولات

مشاوره و اجرای نیروگاه خورشیدی ، طراح و مجری برق خورشیدی ویلایی ، فروش و نصب سیستم پمپ آب خورشیدی ، فروش دستگاه برق اضطراری (SOLAR_UPS)، فروش آبشیرین کن خورشیدی ، فروش آبگرمکن خورشیدی ، فروش دوربین مداربسته خورشیدی ، فروش پروژکتور خورشیدی

نوع مالکیت:

شرکت با مسئولیت محدود

دسته‌بندی محصولات و خدمات
بروز رسانی 11 ساعت پیش