شرکت مدرن افروغ گستران انرژی | مجری نیروگاه خورشیدی

مشاوره و اجرای نیروگاه خورشیدی , طراح و مجری برق خورشیدی ویلایی , فروش و نصب سیستم پمپ آب خورشیدی

vip
vip

تاسیس مرکز مطالعات تحقیقات انرژی‌های خورشیدی در گیلان

رئیس هیأت مدیره شرکت سان فارمینگ آلمان به ویژگی‌های منحصر به‌فرد جغرافیایی گیلان اشاره کرد و گفت: قصد داریم مرکز مطالعات تحقیقات انرژی‌های خورشیدی را در گیلان تاسیس کنیم.

 پتیر شرم ظهر امروز در دیدار هیأت سرمایه‌گذاری کشور آلمان با محمدعلی نجفی استاندار گیلان با اشاره به فعالیت شرکت سان فارمینگ اظهار کرد: شرکت مذکور در زمینه تولید برق از انرژی خورشیدی و در کنار آن ساخت گلخانه در زیر تاسیسات پانل‌های خورشیدی با عنوان غذا و انرژی فعالیت می‌کند.

وی از اجرای چهار پروژه نیروگاه خورشیدی 10 مگاواتی در فاز نخست در رودبار خبر داد و افزود: با توجه به ویژگی‌های منحصر به‌فرد جغرافیایی گیلان قصد داریم مرکز مطالعات تحقیقات انرژی‌های خورشیدی منطقه را در این استان تاسیس کنیم.

رئیس هیأت مدیره شرکت سان فارمینگ آلمان متذکر شد: گیلان می تواند با گسترش همکاری‌ها به قطب تولید انرژی‌های خورشیدی در خاورمیانه و آسیای میانه تبدیل شود.

سرمایه‌گذاری 66 میلیون دلاری آلمان در حوزه انرژی‌های خورشیدی گیلان

استاندار گیلان نیز در دیدار مذکور بر توسعه بخش انرژی خورشیدی و تولید برق در بلندمدت در این استان تأکید کرد و گفت: انتظار داریم طبق قرارداد همکاری که بین شرکت برق منطقه‌ای گیلان و شرکت «سان فارمینگ» امضا شده، این شرکت در دو منطقه منجیل و لوشان نیروگاه‌های برق خورشیدی به ظرفیت 40 مگاوات احداث کند.

محمدعلی نجفی به تابش مناسب نور خورشید و بادخیز بودن منطقه منجیل و لوشان اشاره کرد و افزود: منطقه مذکور عاری از ریزگردها است و این ویژگی موجب می‌شود بازدهی تولید انرژی سلول‌های خورشیدی و بازگشت سرمایه افزایش پیدا کند.

وی، تصویب سرمایه‌گذاری مذکور در سازمان کمک‌های اقتصادی و فنی ایران را به معنای تضمین اجرای پروژه خواند و بیان کرد: پیگیری مجموعه برق گیلان و سازمان انرژی‌های نو ایران در راستای اجرای پروژه‌های مذکور حائز اهمیت است ضمن اینکه مانعی در راستای تحقق سرمایه‌گذاری در بخش‌های مختلف گیلان وجود ندارد.

استاندار گیلان با تأکید براینکه بسترهای حضور بیشتر سرمایه‌گذاران در استان فراهم است، یادآور شد: با توجه به حمایتی که از طرف دولت، وزارت اقتصاد و دارایی و سازمان سرمایه‌گذاری صورت می‌گیرد باید از فرصت سرمایه‌گذاران استقبال کرد.

8 سال قبل
اطلاعات تماس
شبکه های اجتماعی
بیوگرافی شرکت

شرکت مدرن افروغ گستران انرژی | مجری نیروگاه خورشیدی

قم

نوع فعالیت

تولید کننده، وارد کننده، عمده فروش، خرده فروش، صادر کننده، خدمات

خدمات/محصولات

مشاوره و اجرای نیروگاه خورشیدی ، طراح و مجری برق خورشیدی ویلایی ، فروش و نصب سیستم پمپ آب خورشیدی ، فروش دستگاه برق اضطراری (SOLAR_UPS)، فروش آبشیرین کن خورشیدی ، فروش آبگرمکن خورشیدی ، فروش دوربین مداربسته خورشیدی ، فروش پروژکتور خورشیدی

نوع مالکیت:

شرکت با مسئولیت محدود

دسته‌بندی محصولات و خدمات
بروز رسانی 4 ساعت پیش