شرکت مدرن افروغ گستران انرژی | مجری نیروگاه خورشیدی

مشاوره و اجرای نیروگاه خورشیدی , طراح و مجری برق خورشیدی ویلایی , فروش و نصب سیستم پمپ آب خورشیدی

اطلاعیه

مدیرعامل شرکت سهامی برق منطقه‌ای گیلان : احداث نیروگاه با تولید انرژی تجدیدپذیر در گیلان

مدیرعامل شرکت سهامی برق منطقه‌ای گیلان از احداث نیروگاه‌های با تولید انرژی تجدیدپذیر بادی و خورشیدی در این استان خبر داد.

عظیم بلبل‌آبادی  با اشاره به اینکه رویکرد شرکت سهامی برق منطقه‌ای گیلان در مورد احداث نیروگاه‌ها تغییر پیدا کرده است اظهار کرد: گرایش احداث نیروگاه‌ها به طرف تولید انرژی تجدیدپذیر بادی و خورشیدی است و بانک اطلاعاتی بسیار خوبی در این زمینه تهیه شده است.

وی، عمده‌ترین مزایای انرژی‌های تجدیدپذیر را پایدار بودن آنها عنوان کرد و افزود: انرژی‌های تجدیدپذیر تمام شدنی نیستند، آلاینده نبودن از مزیت آنها محسوب می‌شود و سازگار با محیط زیست هستند.

مدیرعامل شرکت سهامی برق منطقه‌ای گیلان با اشاره به اقدام‌های انجام شده در مورد جذب سرمایه‌گذار برای احداث نیروگاه‌های انرژی تجدیدپذیر در استان، بیان کرد: تاکنون پنج سرمایه‌گذار برای احداث نیروگاهای خورشیدی و ۹ سرمایه‌گذار برای احداث نیروگاهی بادی در گیلان اعلام آمادگی کردند.

بلبل‌آبادی، توسعه و رونق بازار برق و سرمایه‌گذاری در امر احداث مولدهای مقیاس کوچک را همگام با سیاست‌های وزارت نیرو خواند و تصریح کرد: هفت منطقه برای احداث مولدهای مقیاس کوچک در استان در نظر گرفته شده است.

وی به پست اتصال مولد بی‌بی حوریه اشاره کرد و گفت: پست‌های برق شهید اختر کاویان، ماسال، چابکسر، آستارا، هشتپر و لاهیجان۲ برای احداث مولدهای مقیاس کوچک در گیلان در نظر گرفته شده است.

8 سال قبل
اطلاعات تماس
شبکه های اجتماعی
بیوگرافی شرکت

شرکت مدرن افروغ گستران انرژی | مجری نیروگاه خورشیدی

قم

نوع فعالیت

تولید کننده، وارد کننده، عمده فروش، خرده فروش، صادر کننده، خدمات

خدمات/محصولات

مشاوره و اجرای نیروگاه خورشیدی ، طراح و مجری برق خورشیدی ویلایی ، فروش و نصب سیستم پمپ آب خورشیدی ، فروش دستگاه برق اضطراری (SOLAR_UPS)، فروش آبشیرین کن خورشیدی ، فروش آبگرمکن خورشیدی ، فروش دوربین مداربسته خورشیدی ، فروش پروژکتور خورشیدی

نوع مالکیت:

شرکت با مسئولیت محدود

دسته‌بندی محصولات و خدمات
بروز رسانی 11 ساعت پیش