شرکت مدرن افروغ گستران انرژی | مجری نیروگاه خورشیدی

مشاوره و اجرای نیروگاه خورشیدی , طراح و مجری برق خورشیدی ویلایی , فروش و نصب سیستم پمپ آب خورشیدی

vip
vip

مزرعه خورشیدی در قم

در جلسه مشترک سرمایه گذاران این طرح با استاندار قم موافقت اولیه ساخت مزرعه پنل های خورشیدی برای تولید 500 مگاوات برق حاصل شد.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار قم در حاشیه این جلسه با بیان اینکه تولید برق مورد نیاز از انرژی های بی نظیر باد ، خورشید ، زمین گرمایی و زباله سوزی در دستور کار مسئولان قرار دارد افزود: در استان قم 300 روز آفتابی وجود دارد بهره گیری از این فرصت و نعمت خدادادی مورد استقبال مسئولان استانی و سرمایه گذاران داخلی و خارجی قرار گرفته است .

بهشتی افزود: با توجه به هزینه بالای ساخت مزرعه پنل های خورشیدی در دوران پسا برجام برخی شرکت های داخلی با شرکت های خارجی در ایجاد این مزرعه ها سرمایه گذاری مشترک می کنند .

وی ادامه داد در جلسه امروز با سرمایه گذاران طرح ایجاد مزرعه پنل های خورشیدی تفاهم اولیه سراسری ساخت این طرح انجام و مقرر شد بستر لازم برای سرمایه گذاری و معرفی زمین از طریق استان انجام شود .

 وی گفت: برای ساخت این مزرعه یک هزار هکتار زمین پس از مطالعات اقتصادی ،فنی و زیست محیطی برای تولید سالیانه 500 مگاوات برق به سرمایه گذاران معرفی می شود .

 بهشتی  با بیان اینکه محدوده آزادراه  قم - تهران فرصت مناسبی برای سرمایه گذاری در این زمینه است افزود : شرکت های سرمایه گذار هزینه احداث این نیروگاه خورشیدی را از طریق فاینانس تامین می کنند .

 وی گفت: در مرحله نخست اجرای این طرح یکصد مگاوات برق تولید می شود و وزارت نیرو هم برق تولیدی را به صورت تضمینی از شرکت سرمایه گذار خریداری می کند .

8 سال قبل
اطلاعات تماس
شبکه های اجتماعی
بیوگرافی شرکت

شرکت مدرن افروغ گستران انرژی | مجری نیروگاه خورشیدی

قم

نوع فعالیت

تولید کننده، وارد کننده، عمده فروش، خرده فروش، صادر کننده، خدمات

خدمات/محصولات

مشاوره و اجرای نیروگاه خورشیدی ، طراح و مجری برق خورشیدی ویلایی ، فروش و نصب سیستم پمپ آب خورشیدی ، فروش دستگاه برق اضطراری (SOLAR_UPS)، فروش آبشیرین کن خورشیدی ، فروش آبگرمکن خورشیدی ، فروش دوربین مداربسته خورشیدی ، فروش پروژکتور خورشیدی

نوع مالکیت:

شرکت با مسئولیت محدود

دسته‌بندی محصولات و خدمات
بروز رسانی 4 ساعت پیش