شرکت مدرن افروغ گستران انرژی | مجری نیروگاه خورشیدی

مشاوره و اجرای نیروگاه خورشیدی , طراح و مجری برق خورشیدی ویلایی , فروش و نصب سیستم پمپ آب خورشیدی

اطلاعیه

همكاري ايران و استراليا در آب و انرژي‌هاي تجديدپذير

رييس مركز توسعه صادرات و پشتيباني صنايع آب و برق در ديدار با معاون سفير استراليا در تهران از تقويت همكاري‌هاي ايران و استراليا در بخش آب، فاضلاب و انرژي‌هاي تجديد‌پذير خبر داد.
حميدرضا تشيعي رييس مركز توسعه صادرات و پشتيباني صنايع آب و برق وزارت نيرو در ديدار با «تيم پترسون» معاون سفير استراليا در تهران، از تقويت همكاري‌هاي ايران و استراليا در بخش آب، فاضلاب و انرژي‌هاي تجديدپذير خبر داد.
وي ضمن تشريح محورهاي همكاري در حوزه‌هاي مختلف بين دو كشور، اين همكاري‌ها را شامل مديريت منابع آب، آب و فاضلاب شهري، مديريت مصرف آب، شيرين‌سازي آب، استفاده از سامانه‌هاي هوشمند در مديريت آب و فاضلاب شهري و مديريت دارايي‌هاي آبي (water assets management) ذكر كرد و افزود: همچنين محورهاي همكاري در بخش انرژي‌هاي تجديدپذير اعم از نيروگاه‌هاي بادي، خورشيدي، بيوماس و آموزش از طريق شركت‌هاي غيردولتي (NGO) نيز اجرايي خواهد شد.  حميدرضا تشيعي سپس به همكاري‌هاي وزارت نيرو با كشورهاي ژاپن و آلمان در مقوله آموزشي اشاره كرد و در ادامه اظهار داشت: همكاري متقابل بين متخصصان دو كشور ايران و استراليا ضمن تبادل اطلاعات فني و تخصصي بين مهندسان دو كشور مي‌تواند موجبات همكاري براي اجراي طرح‌هاي مشترك را فراهم كند.
وي با اشاره به اينكه در زمينه اجراي يك پروژه پايلوت مي‌توان همكاري بين دو دانشگاه ايران و استراليا را آغاز كرد، افزود: براي اجراي اين پروژه مي‌توان شهر كاشان را به عنوان پايلوت درنظر گرفت. رييس مركز توسعه صادرات و پشتيباني صنايع آب و برق با اشاره به اينكه درخصوص (water assets management) با مديريت‌هاي آبي مي‌توان از بخش‌هاي خصوصي دو كشور كمك گرفت، افزود: اين كمك‌ها مي‌تواند در قالب يك پروژه B&B باشد.
تيم پترسون معاون سفير استراليا در تهران نيز ضمن ابراز خرسندي از اين ديدار، با دعوت از وزير نيرو و قائم‌مقام وي براي سفر به اين كشور گفت: اين سفر در ايجاد روابط مستحكم‌تر و همكاري مفيدتر بين دو كشور بسيار حائزاهميت است.
در ادامه، لينو استرنجيس رايزن بازرگاني سفارت استراليا در تهران نيز ضمن تاكيد بر سفر وزير نيرو و همراهان براي تداوم همكاري بين دو كشور افزود: لازم است در اين سفر ليست دقيقي از پروژه‌هاي قابل همكاري ايران و استراليا از طرف جمهوري اسلامي ارائه شود.
وي سپس به همكاري‌هاي دانشگاه صنعتي شريف و دانشگاه ملبورن استراليا براي حل مشكل درياچه اروميه اشاره كرد و در ادامه به زمينه مديريت آب در حوزه‌هاي مختلف و نحوه تخصيص آب اشاره و اذعان كرد: استراليا در زمينه آبياري و كشاورزي از تجربه‌هاي ارزشمندي برخوردار است كه در بخش كشاورزي مي‌توان از فناوري‌هاي مناسب آن استفاده كرد.

8 سال قبل
اطلاعات تماس
شبکه های اجتماعی
بیوگرافی شرکت

شرکت مدرن افروغ گستران انرژی | مجری نیروگاه خورشیدی

قم

نوع فعالیت

تولید کننده، وارد کننده، عمده فروش، خرده فروش، صادر کننده، خدمات

خدمات/محصولات

مشاوره و اجرای نیروگاه خورشیدی ، طراح و مجری برق خورشیدی ویلایی ، فروش و نصب سیستم پمپ آب خورشیدی ، فروش دستگاه برق اضطراری (SOLAR_UPS)، فروش آبشیرین کن خورشیدی ، فروش آبگرمکن خورشیدی ، فروش دوربین مداربسته خورشیدی ، فروش پروژکتور خورشیدی

نوع مالکیت:

شرکت با مسئولیت محدود

دسته‌بندی محصولات و خدمات
بروز رسانی 11 ساعت پیش