شرکت مدرن افروغ گستران انرژی | مجری نیروگاه خورشیدی

مشاوره و اجرای نیروگاه خورشیدی , طراح و مجری برق خورشیدی ویلایی , فروش و نصب سیستم پمپ آب خورشیدی

vip
vip

اختصاص ۱۵هکتار زمین برای اجرای سامانه های انرژی خورشیدی در دماوند

فرماندار دماوند از اختصاص ۱۵هکتار زمین برای اجرای سامانه های انرژی خورشیدی در این شهرستان خبر داد.

 ناصر محمودی فرد، صبح شنبه در جلسه پدافند غیر عامل شهرستان دماوند با تاکید بر جدی بودن شهرداری ها در موضوع بلند مرتبه سازی در دماوند، گفت: باید از ساخت، ساختمان های بلند مرتبه، با توجه به به امکانات محدود ایمنی و امداد رسانی جلوگیری شود، شهرداری ها در این زمینه باید قانون را رعایت کرده و با توجه به محدودیت امکانات، اجازه ساخت، ساختمان های بلند مرتبه را ندهند.

وی به اختصاص ۱۵ هکتار زمین به منظور اجرای سیستم های انرژی خورسیدی در دماوند خبر داد و بیان داشت: این اتفاق مهم و خوب در شهرستان با جذب سرمایه گذار در منطقه سربندان در حال اجرا است و طی ماه های آینده بهره برداری خواهد رسید.

فرماندار دماوند تصریح کرد: دراجرای این طرح بخشایی برای توسعه نیز پیش بینی شده و می توان با استفاده از انرژی خورشیدی اولا کمبود برق را جبران کرد و همچنین این موضوع  می تواند جایگزین خوبی برای جبران برق در مواقع بحران باشد.

محمودی فرد به شهرداری های شهرستان دستور داد تا ساختمان های اصلی و اداری خود را به ژنراتورهای دیزلی تجهیز نمایند تا در صورت بروز بحران و قطع برق هم خود شهرداری ها و هم مردم بتوانند از این راه جایگزین بهره مند شوند.

وی اظهار داشت: هلال احمر شهرستان سوله های خوبی را در مجموعه خود دارد که باید به سرعت مشکلات این سوله ها از جمله گاز رسانی و آب با همکاری دیگر دستگا ها مرتفع شود تا بتوان در مواقع بحران از این سوله ها در جهت اسکان اضطراری بهره برد.

8 سال قبل
اطلاعات تماس
شبکه های اجتماعی
بیوگرافی شرکت

شرکت مدرن افروغ گستران انرژی | مجری نیروگاه خورشیدی

قم

نوع فعالیت

تولید کننده، وارد کننده، عمده فروش، خرده فروش، صادر کننده، خدمات

خدمات/محصولات

مشاوره و اجرای نیروگاه خورشیدی ، طراح و مجری برق خورشیدی ویلایی ، فروش و نصب سیستم پمپ آب خورشیدی ، فروش دستگاه برق اضطراری (SOLAR_UPS)، فروش آبشیرین کن خورشیدی ، فروش آبگرمکن خورشیدی ، فروش دوربین مداربسته خورشیدی ، فروش پروژکتور خورشیدی

نوع مالکیت:

شرکت با مسئولیت محدود

دسته‌بندی محصولات و خدمات
بروز رسانی 4 ساعت پیش