شرکت مدرن افروغ گستران انرژی | مجری نیروگاه خورشیدی

مشاوره و اجرای نیروگاه خورشیدی , طراح و مجری برق خورشیدی ویلایی , فروش و نصب سیستم پمپ آب خورشیدی

اطلاعیه

رونمایی از اولین راکتور هوشمند خورشیدی در قزوین

در مراسمی با حضور استاندار قزوین راکتور ذخیره بلند مدت انرژی خورشیدی که توسط یک نخبه ایرانی ساخته شده است،در پارک علم و فناوری رونمایی شد.

در مراسمی با حضور استاندار قزوین راکتور ذخیره بلند مدت انرژی خورشیدی که توسط یک نخبه ایرانی ساخته شده است،در پارک علم و فناوری رونمایی شد

استاندار قزوین هم در مراسم رونمایی از این راکتور خورشیدی گفت:عرق ملی و تعهد جلالی به ایران باعث شد وی این راکتور را به جای آلمان در ایران به ثبت برساند.
فریدون همتی افزود : ذخیره انرژی در فصلی که بیشترین تابش خورشید را دارد و مصرف آن در زمستان مهمترین ویژگی این محصول است که تحولی بزرگ محسوب می‌شود.
این راکتور از طریق انفعالات شیمیایی و فیزیکی برای ذخیره بلند مدت بخار خورشیدی کار می کند.
به دلیل وجود اشعه زیاد خورشید در تابستان،این اشعه با فعل و انفعالات فیزیکی و شیمیایی در این راکتور خورشیدی،بخار 300 درجه را ذخیره و در زمستان که اشعه خورشید کم است از این گرما در نقاط مختلف استفاده می شود.
از این سیستم می توان برای گرمایش تمام محیط ها اعم از مسکونی،تجاری،دستگاه های اداری و گلخانه ها، تنظیم دما و رطوبت استفاده کرد.
محدودیت منابع نفتی و فسیلی از یک سو و افزایش مصرف انرژی از سوی دیگر خود دلیل مهمی است تا از ظرفیت انرژی های نو و تجدید پذیر که به طور مناسبی در کشور و استان وجود دارد،استفاده بهینه کرد.
 این طرح اولین بار در ایران با عنوان عنوان راکتور خورشیدی برای ذخیره انرژی خورشیدی توسط خانم رقیه جلالی در 6 ماه در پارک علم و فناوری استارت خورده و البته ساخت مشابه آن در کشور شروع شده ولی هنوز به نتیجه نرسیده اند.
این دستگاه می تواند هشت ماه انرژی خورشیدی را ذخیره کند تا در حوزه های مختلف حرارتی و تولید برق از آن استفاده شود.

7 سال قبل
اطلاعات تماس
شبکه های اجتماعی
بیوگرافی شرکت

شرکت مدرن افروغ گستران انرژی | مجری نیروگاه خورشیدی

قم

نوع فعالیت

تولید کننده، وارد کننده، عمده فروش، خرده فروش، صادر کننده، خدمات

خدمات/محصولات

مشاوره و اجرای نیروگاه خورشیدی ، طراح و مجری برق خورشیدی ویلایی ، فروش و نصب سیستم پمپ آب خورشیدی ، فروش دستگاه برق اضطراری (SOLAR_UPS)، فروش آبشیرین کن خورشیدی ، فروش آبگرمکن خورشیدی ، فروش دوربین مداربسته خورشیدی ، فروش پروژکتور خورشیدی

نوع مالکیت:

شرکت با مسئولیت محدود

دسته‌بندی محصولات و خدمات
بروز رسانی 11 ساعت پیش