شرکت مدرن افروغ گستران انرژی | مجری نیروگاه خورشیدی

مشاوره و اجرای نیروگاه خورشیدی , طراح و مجری برق خورشیدی ویلایی , فروش و نصب سیستم پمپ آب خورشیدی

vip
vip

توزیع پنل خورشیدی میان دامداران عشایر آمل

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان آمل گفت: به منظور خدمات رسانی مطلوب به خانواده عشایر بیش از ۷۰ پنل خورشیدی برای تولید و تأمین برق میان دامداران عشایر توزیع شد.

سیدحسین اسلامی با بیان اینکه عشایر جامعه‌ای کاملا مولد و میراث دار هویت دینی و فرهنگی است که زندگی آن‌ها مبنای کوچ و بهره‌برداری از شرایط اقلیمی و طبیعی با تکیه بر دامداری بنا نهاده شده، گفت: این جامعه جایگاه ارزشمند داشته و کمترین بهره را از خدمات و امکانات موجود در کشور داشته و در عین حال، با کمترین توقع، بیشترین خدمت را به کشور عرضه می‌کنند.

وی ادامه داد: ضرورت برنامه‌ریزی و ارائه خدمات مناسب و متناسب با شأن و منزلت و نیازهای جامعه عشایر،کمترین کاری است که می‌توان در قبال آن‌ها انجام داد.
 مدیر جهاد کشاورزی آمل با اشاره به اجرای سیاست‌های اقتصاد مقاومتی و تولید و اشتغال تصریح کرد: به منظور خدمات رسانی مطلوب به خانواده عشایر با همکاری شرکت تعاونی عشایری شهرستان آمل بیش از ۷۰ پنل خورشیدی برای تولید و تأمین برق و روشنایی مورد نیاز خانوار و استفاده از لوازم خانگی برقی همراه با آموزش چگونگی استفاده از این پنل‌ها میان دامداران عشایر توزیع شد.

اسلامی با بیان اینکه در مناطق عشایری شهرستان آمل حدود یک هزار و ۵۰۰ خانوار عشایر بومی و عشایر مهمان مشغول فعالیت و از خدمات شرکت تعاونی عشایری بهره مند می‌شوند، خاطرنشان کرد: عشایر شهرستان‌های نور، محمود آباد و بابل به منظور تهیه و تحویل پنل خورشیدی می‌توانند به تعاونی عشایری آمل مراجعه کنند.

8 سال قبل
اطلاعات تماس
شبکه های اجتماعی
بیوگرافی شرکت

شرکت مدرن افروغ گستران انرژی | مجری نیروگاه خورشیدی

قم

نوع فعالیت

تولید کننده، وارد کننده، عمده فروش، خرده فروش، صادر کننده، خدمات

خدمات/محصولات

مشاوره و اجرای نیروگاه خورشیدی ، طراح و مجری برق خورشیدی ویلایی ، فروش و نصب سیستم پمپ آب خورشیدی ، فروش دستگاه برق اضطراری (SOLAR_UPS)، فروش آبشیرین کن خورشیدی ، فروش آبگرمکن خورشیدی ، فروش دوربین مداربسته خورشیدی ، فروش پروژکتور خورشیدی

نوع مالکیت:

شرکت با مسئولیت محدود

دسته‌بندی محصولات و خدمات
بروز رسانی 4 ساعت پیش