شرکت مدرن افروغ گستران انرژی | مجری نیروگاه خورشیدی

مشاوره و اجرای نیروگاه خورشیدی , طراح و مجری برق خورشیدی ویلایی , فروش و نصب سیستم پمپ آب خورشیدی

اطلاعیه

به زودی نیروگاههای بادی و خورشیدی در گیلان به بهره برداری می رسد

مدیر عامل شرکت سهامی برق منطقه ای گیلان ازافزایش ۹۷ درصدی میزان انرژی دریافتی از نیروگاه آبی سد سفید رود در سال گذشته در مقایسه با سال ۹۴ خبر داد و ابراز کرد:به زودی در آینده ای نزدیک شاهد به بار نشستن نیروگاههای بادی و خورشیدی  در استان خواهیم بود.

به گزارش کاشف اسرار،”عظیم بلبل آبادی”با اعلام این خبر در روز جاری،اظهار کرد:میزان انرژی دریافتی از نیروگاه برق آبی سفید رود در سال ۹۴ ، ۱۲۲ هزار و ۲۱۱ مگاوات ساعت بود که این مقدار در سال ۹۵ به ۲۴۱ هزار و ۷۸۳ مگاوات ساعت افزایش یافت که از  رشد ۹۷٫۸۴ درصدی برخوردار بوده است.

وی خاطر نشان کرد:میزان انرژی دریافتی از نیروگاه برق آبی سد تاریک در سال ۹۴ ، ۶ هزار و ۱۰۶ مگاوات ساعت بود که این مقدار در سال ۹۵ به ۸ هزار و ۵۵۸مگاوات ساعت افزایش یافت. به عبارتی میزان انرژی دریافتی از نیروگاه آبی سد تاریک در سال ۹۵ در مقایسه با سال ۹۴، رشد ۴۰٫۱۶ درصدی داشت.

این مسئول،تاکید کرد: شرکت سهامی برق منطقه ای گیلان  به شدت  پیگیر و علاقمند راه اندازی نیروگاههای تولید انرژی پاک و تجدید پذیر است چون این نیروگاهها آلودگی زیست محیطی ندارند.

بلبل آبادی با اشاره به اهمیت انرژیهای تجدیدپذیر بیان داشت: رویکرد عمده و اساسی که مورد توجه قرار گرفته و کلید خورده است ،ضمن این که موضوع به کارگیری از انرژیهای تجدیدپذیر بادی و خورشیدی است.

وی در پایان،ابراز کرد:به زودی در آینده ای نزدیک شاهد به بار نشستن نیروگاههای بادی و خورشیدی در استان گیلان خواهیم بود.

7 سال قبل
اطلاعات تماس
شبکه های اجتماعی
بیوگرافی شرکت

شرکت مدرن افروغ گستران انرژی | مجری نیروگاه خورشیدی

قم

نوع فعالیت

تولید کننده، وارد کننده، عمده فروش، خرده فروش، صادر کننده، خدمات

خدمات/محصولات

مشاوره و اجرای نیروگاه خورشیدی ، طراح و مجری برق خورشیدی ویلایی ، فروش و نصب سیستم پمپ آب خورشیدی ، فروش دستگاه برق اضطراری (SOLAR_UPS)، فروش آبشیرین کن خورشیدی ، فروش آبگرمکن خورشیدی ، فروش دوربین مداربسته خورشیدی ، فروش پروژکتور خورشیدی

نوع مالکیت:

شرکت با مسئولیت محدود

دسته‌بندی محصولات و خدمات
بروز رسانی 11 ساعت پیش