شرکت مدرن افروغ گستران انرژی | مجری نیروگاه خورشیدی

مشاوره و اجرای نیروگاه خورشیدی , طراح و مجری برق خورشیدی ویلایی , فروش و نصب سیستم پمپ آب خورشیدی

vip
vip

کارخانه تولید پنل های خورشیدی در همدان ساخته می شود.

معاون مدیریت منابع انسانی و هماهنگی  امور اقتصادی استاندار همدان گفت:گروه جدیدی در هفته گذشته با استاندار همدان در زمینه احداث کارخانه تولید پنل های خورشیدی داشتند و این مژده ای برای خودکفایی در زمینه تامین تجهیزات مورد نیاز نیروگاه های خورشیدی احداث شده در استان است.

رضا قیاسی،در گفت و گو با ایسنا،اظهار کرد:تاکنون در کل کشور ۱۰ مگاوات نیروگاه خورشیدی داشته ایم که بزرگترین آن نیروگاهی در قم که با یک مگاوات ظرفیت تولید برق بوده است و بقیه نیروگاه ها به صورت آزمایشی و آموزشی به فعالیت می پرداختند.

وی با بیان اینکه همدان نخستین استانی است که نیروگاه خورشیدی با ظرفیت تولید ۱۴ مگاوات انرژی برق در آن احداث می شود،افزود:۸نیروگاه دیگر در استان در حال راه اندازی است و گروهی که از کشورهای اروپایی برای سرمایه گذاری دراین بخش به همدان آمده اند احداث ۱۰۰ مگاوات نیروگاه خورشیدی را در دستور کار قرارداده اند.

قیاسی ادامه داد:یکی دیگر از سرمایه گذاران بومی استان زمینی را تهیه کرده و در حال احداث نیروگاه خورشیدی است و همه سرمایه گذاران این بخش افرادی بودند که نیازی به دریافت تسهیلات بانکی در این زمینه نداشتند.

قیاسی با اشاره به زمین های موجود در استان که قابلیت کشت دیم را نیز ندارند،افزود:همواره جلساتی در زمینه معرفی مناطق و زمین های مستعد برای معرفی به سرمایه گذاران در زمینه نیروگاه خورشیدی برای استان همدان وجود دارد.

7 سال قبل
اطلاعات تماس
شبکه های اجتماعی
بیوگرافی شرکت

شرکت مدرن افروغ گستران انرژی | مجری نیروگاه خورشیدی

قم

نوع فعالیت

تولید کننده، وارد کننده، عمده فروش، خرده فروش، صادر کننده، خدمات

خدمات/محصولات

مشاوره و اجرای نیروگاه خورشیدی ، طراح و مجری برق خورشیدی ویلایی ، فروش و نصب سیستم پمپ آب خورشیدی ، فروش دستگاه برق اضطراری (SOLAR_UPS)، فروش آبشیرین کن خورشیدی ، فروش آبگرمکن خورشیدی ، فروش دوربین مداربسته خورشیدی ، فروش پروژکتور خورشیدی

نوع مالکیت:

شرکت با مسئولیت محدود

دسته‌بندی محصولات و خدمات
بروز رسانی 4 ساعت پیش