شرکت مدرن افروغ گستران انرژی | مجری نیروگاه خورشیدی

مشاوره و اجرای نیروگاه خورشیدی , طراح و مجری برق خورشیدی ویلایی , فروش و نصب سیستم پمپ آب خورشیدی

اطلاعیه

نصب پنل‌های خورشیدی در 15 روستای سیستان و بلوچستان

محمد ساتکین ، رئیس انجمن علمی انرژی ایران با بیان اینکه با حمایت از سرمایه‌گذاران، باید نسبت به فرهنگسازی استفاده از پنل‌های خورشیدی و ساخت نیروگاه‌های کوچک خانگی در روستاها (نیروگاه‌های خورشیدی پشت بامی) اقدام کرد، یادآور شد: باید دانش و توانایی و نحوه استفاده از این پنل‌ها را به روستاییان آموزش داد. پنل‌ها به مرور زمان نیاز به تعمیر و نگهداری بهتر دارند، بنابراین اگر هزینه اندکی از سوی روستاییان برای استفاده از این پنل‌ها پرداخت شود، بهتر است، زیرا فرد روستایی انگیزه نگهداری از آن را هم پیدا می‌کند درغیر این صورت تمایلی برای نگهداری از آن نخواهد داشت. وی تأکید کرد: برای بهره‌برداری بهتر از پنل‌های خورشیدی در روستاها باید شرکت‌های خدمات انرژی‌های تجدید پذیر با مستقر کردن نیرو در روستاها به آموزش و ارائه خدمات در این زمینه بپردازند.

شرکت‌ها باید در سرمایه‌گذاری در این بخش با روستاییان شریک شوند چون فرد روستایی پشت بام خود را برای تولید برق در اختیار شرکت سرمایه‌گذار قرار می‌دهد، در حقیقت این امکان را با آن شرکت به اشتراک گذاشته و برای استفاده از این پنل‌ها هم انگیزه پیدا می‌کند.

در مجموع بدون حضور مستمر شرکت‌های خدمات انرژی در روستاها، بهره‌برداری از پنل‌های خورشیدی هرگز مناسب نخواهد بود.


6 سال قبل
اطلاعات تماس
شبکه های اجتماعی
بیوگرافی شرکت

شرکت مدرن افروغ گستران انرژی | مجری نیروگاه خورشیدی

قم

نوع فعالیت

تولید کننده، وارد کننده، عمده فروش، خرده فروش، صادر کننده، خدمات

خدمات/محصولات

مشاوره و اجرای نیروگاه خورشیدی ، طراح و مجری برق خورشیدی ویلایی ، فروش و نصب سیستم پمپ آب خورشیدی ، فروش دستگاه برق اضطراری (SOLAR_UPS)، فروش آبشیرین کن خورشیدی ، فروش آبگرمکن خورشیدی ، فروش دوربین مداربسته خورشیدی ، فروش پروژکتور خورشیدی

نوع مالکیت:

شرکت با مسئولیت محدود

دسته‌بندی محصولات و خدمات
بروز رسانی 11 ساعت پیش