شرکت مدرن افروغ گستران انرژی | مجری نیروگاه خورشیدی

مشاوره و اجرای نیروگاه خورشیدی , طراح و مجری برق خورشیدی ویلایی , فروش و نصب سیستم پمپ آب خورشیدی

vip
vip

احداث نیروگاه خورشیدی 10 مگاواتی در پرند

مدیرعامل شرکت عمران پرند از احداث نیروگاه خورشیدی 10 مگاواتی در پرند با اعتبار 500 میلیارد ریال خبر داد.

محسن وطن‌خواهی با اعلام خبر کلنگ‌زنی نیروگاه خورشیدی پرند، جزئیات این پروژه را تشریح کرد و گفت: نیروگاه خورشیدی پرند در حاشیه جنوبی این شهر و نزدیک به آزادراه تهران- ساوه و بزرگراه فرودگاه امام خمینی(ره) واقع شده است و با مساحتی در حدود 20 هکتار و اعتبار 500 میلیارد ریال احداث می‌شود. وی با اشاره به تأکیدات دولت مبنی بر استفاده از انرژی‌های تجدیدپذیر، گفت: این نیروگاه ظرفیت تولید انرژی برق در حدود 17 هزار مگاوات ساعت در سال را دارا بوده و از اهمیت فراوانی برخوردار است.

مدیر عامل شرکت عمران پرند در خصوص مسطح‌سازی اراضی موسوم به 88 هکتاری هم گفت: عملیات مسطح‌سازی، خاکبرداری به همراه خدمات زیربنایی اراضی موسوم به 88 هکتاری با اعتباری بالغ بر 380 میلیارد ریال آغاز شده است. وطن‌خواهی افزود: اراضی مذکور در پهنه مسکونی با تراکم کم و حدود 3 هزار و 500 نفر است که به صورت یک محله با چهار زیرمحله احداث می‌شود.

7 سال قبل
اطلاعات تماس
شبکه های اجتماعی
بیوگرافی شرکت

شرکت مدرن افروغ گستران انرژی | مجری نیروگاه خورشیدی

قم

نوع فعالیت

تولید کننده، وارد کننده، عمده فروش، خرده فروش، صادر کننده، خدمات

خدمات/محصولات

مشاوره و اجرای نیروگاه خورشیدی ، طراح و مجری برق خورشیدی ویلایی ، فروش و نصب سیستم پمپ آب خورشیدی ، فروش دستگاه برق اضطراری (SOLAR_UPS)، فروش آبشیرین کن خورشیدی ، فروش آبگرمکن خورشیدی ، فروش دوربین مداربسته خورشیدی ، فروش پروژکتور خورشیدی

نوع مالکیت:

شرکت با مسئولیت محدود

دسته‌بندی محصولات و خدمات
بروز رسانی 4 ساعت پیش