شرکت مدرن افروغ گستران انرژی | مجری نیروگاه خورشیدی

مشاوره و اجرای نیروگاه خورشیدی , طراح و مجری برق خورشیدی ویلایی , فروش و نصب سیستم پمپ آب خورشیدی

اطلاعیه

پاسگاه محیط بانی تالاب بین اللملی چغاخور در بروجن افتتاح شد

برای بزرگنمایی روی تصویر کلیک کنید

مدیرکل حفاظت محیط زیست چهارمحال وبختیاری گفت: این پاسگاه محیط بانی پنجمین پاسگاه استان است که با انرژی خورشیدی کار می‎کند و مجهز به سیستم حفاظتی و دوربین مدار بسته است.

به گزارش ایرنا،شهرام احمدی، عصر سه شنبه در آیین افتتاح این پاسگاه محیط بانی افزود:این پاسگاه مجهز به دوربین ثابت است که بازرسی محوطه این تالاب به صورت برخط(آنلاین) انجام می شود.

وی،با بیان اینکه عملیات اجرای این پاسگاه از سال ۹۳آغاز شده است ،اظهار کرد: یک میلیارد و ۲۰۰میلون ریال برای اجرای احداث این پاسگاه هزینه شده است.

احمدی گفت: هم اینک سه ایستگاه محیط بانی دیگر نیز در استان آماده بهره برداری است.

به گزارش ایرنا ،تالاب بین المللی چغاخور با مساحت دو هزار و ۳۰۰هکتار در دامنه ارتفاعات ‘برآفتاب’ و ‘کلار’ در نزدیکی شهر بلداجی شهرستان بروجن از توابع چهارمحال بختیاری قرار دارد.

این تالاب در مسیر جاده شهرکرد – خوزستان قرار گرفته است و از شهرکرد ۶۵ کیلومتر فاصله دارد.

پوشش گیاهی این تالاب را گونه های حاشیه ای، نم پسند، شناور و غوطه ور همچون بید، مرغ جگن، پتامژتون، پلی گونیوم، ساز و غیره تشکیل می دهد.

از انواع پرندگان دائمی یا مهاجر تالاب چغاخور می توان به انواع غاز و اردک، مرغابی، آنقوت، لک لک سفید، چنگر و انواع حواصیل، کشیم، باکلان، فلامینگو، شکاریها، پلوه، اکراس، قو، سلیم، کاکایی ها و خروس کولی اشاره کرد.

دیگر گونه های جانوری این منطقه را خزندگانی نظیر انواع مار، لاک پشت آبزی، بزمجه و پستاندارانی نظیر گراز، شغال، سمور سنگی، روباه، گرگ، خرگوش، شنگ و انواع قورباغه تشکیل

می دهند.

ماهی گورخری، زرده پر، عروس، و ماهیان تحمیل شده به تالاب مانند کپور، فیتوفاک، آمور و شیر ماهی نیز از ماهیان این تالاب به شمار می روند.

9 سال قبل
اطلاعات تماس
شبکه های اجتماعی
بیوگرافی شرکت

شرکت مدرن افروغ گستران انرژی | مجری نیروگاه خورشیدی

قم

نوع فعالیت

تولید کننده، وارد کننده، عمده فروش، خرده فروش، صادر کننده، خدمات

خدمات/محصولات

مشاوره و اجرای نیروگاه خورشیدی ، طراح و مجری برق خورشیدی ویلایی ، فروش و نصب سیستم پمپ آب خورشیدی ، فروش دستگاه برق اضطراری (SOLAR_UPS)، فروش آبشیرین کن خورشیدی ، فروش آبگرمکن خورشیدی ، فروش دوربین مداربسته خورشیدی ، فروش پروژکتور خورشیدی

نوع مالکیت:

شرکت با مسئولیت محدود

دسته‌بندی محصولات و خدمات
بروز رسانی 11 ساعت پیش