شرکت مدرن افروغ گستران انرژی | مجری نیروگاه خورشیدی

مشاوره و اجرای نیروگاه خورشیدی , طراح و مجری برق خورشیدی ویلایی , فروش و نصب سیستم پمپ آب خورشیدی

vip
vip

همکاری ایران و هند در انرژی تجدیدپذیر کلید خورد

وزیر امور توسعه زنان هند گفت: کشور ایران بین کشورهای منطقه در زمینه انرژی‌های تجدیدپذیر پیشرو است که این مساله برای ما جای امیداری دارد.


به گزارش ایسنا، مونیکا گاندی در حاشیه ملاقات با وزیر نیروی ایران در جمع خبرنگاران اظهار کرد: جایزه جهانی انرژی مورد تایید سازمان‌های بین المللی مانند اتحادیه اروپا است و با توجه به اینکه ایران برگزارکننده این مراسم بوده است می‌توان گفت که این موضوع نشان از درایت وزیر نیرو دارد.
وزیر امور توسعه زنان هند با اشاره به اقدامات جمهوری هند در زمینه ارتقا انرژی‌های تجدیدپذیر گفت: طی یک سال و نیم گذشته کشور هند حرکت رو به جلویی برای ارتقای انرژی های تجدیدپذیر داشته است و برای این امر از جایگزینی لامپ های معمولی با لامپ های ال ای دی استفاده کرده است.
وی با اشاره به اهمیت توسعه انرژی های تجدیدپذیر تاکید کرد: یکی از موارد مهمی که هند در کار خود لحاظ کرده است ایجاد صرفه جویی در برق است که با جایگزینی لامپ توانسته 8 هزار مگاوات در مصرف برق صرفه جویی کند.
وزیر امور توسعه زنان هند ادامه داد: کشور هند با راه اندازی اتحادیه بین المللی انرژی خورشیدی با کشورهایی که در آن‌ها تابش نور خورشید زیاد است توانسته در ارتقای تکنولوژی و استفاده بهینه از آن اقدام کند.
وی با بیان اینکه در راستای ارتقا انرژی تجدیدپذیر برنامه‌های متعددی را در دست اجرا داریم گفت: امیدواریم که بتوانیم با همکاری کشور ایران انرژی های تجدیدپذیر را در جهان ارتقا دهیم.

9 سال قبل
اطلاعات تماس
شبکه های اجتماعی
بیوگرافی شرکت

شرکت مدرن افروغ گستران انرژی | مجری نیروگاه خورشیدی

قم

نوع فعالیت

تولید کننده، وارد کننده، عمده فروش، خرده فروش، صادر کننده، خدمات

خدمات/محصولات

مشاوره و اجرای نیروگاه خورشیدی ، طراح و مجری برق خورشیدی ویلایی ، فروش و نصب سیستم پمپ آب خورشیدی ، فروش دستگاه برق اضطراری (SOLAR_UPS)، فروش آبشیرین کن خورشیدی ، فروش آبگرمکن خورشیدی ، فروش دوربین مداربسته خورشیدی ، فروش پروژکتور خورشیدی

نوع مالکیت:

شرکت با مسئولیت محدود

دسته‌بندی محصولات و خدمات
بروز رسانی 4 ساعت پیش