شرکت مدرن افروغ گستران انرژی | مجری نیروگاه خورشیدی

مشاوره و اجرای نیروگاه خورشیدی , طراح و مجری برق خورشیدی ویلایی , فروش و نصب سیستم پمپ آب خورشیدی

اطلاعیه

تاثير بازده توليد انرژي الكترونيكي در اصفهان مناسب است

شهردار اصفهان با اشاره به اینکه حركت به سمت توليد انرژي هاي پاك در دستور كار شهرداری است، گفت: با توجه به اينكه ميانگين تابش خورشيدي در شهر اصفهان حدود 4.5 كيلووات ساعت بر متر مربع است، تاثير بر بازده توليد انرژي الكترونيكي در اصفهان مناسب است.  به گزارش خبرگزاری ایمنا، مهدی جمالی‌نژاد اظهارکرد: یکی از دغدغه‌های بزرگ کشورهای جهان گرم شدن بیش از انتظار زمین و افزایش دی‌اکسیدکربن جو است بر این اساس توسعه كاربرد انرژي‌هاي تجديدپذير در شهر اصفهان در اولویت برنامه های شهرداری قرار دارد.
وی با اشاره به لزوم استفاده از انرژی‌های پاک به ویژه انرژی خورشیدی به جای سوخت فسیلی افزود: استفاده از انرژي‌هاي تجديد‌پذير كيفيت محيط‌ زيست شهري را در تمام دنیا ارتقا مي دهد و اصفهان نیز به عنوان یک کلانشهر جهانی ناچار است همگام با دنیا به جلو حرکت کند.
شهردار اصفهان تصریح کرد: در این راستا احداث نيروگاه خورشيدي در مساحتي بيش از يك هزار و 500 متر مربع در مرکز همایش‌های بین المللی امام خامنه‌ای برای تولید 100 کیلووات برق در ساعت در دستور کار قرار گرفت.
جمالی‌نژاد خاطرنشان کرد: پنل هاي خورشيدي اين نيروگاه  از نوع پلي كريستال است و از 400 پنل 250 واتي تشكيل شده است.
وی تاکید‌کرد: با توجه به اينكه ميانگين تابش خورشيدي در شهر اصفهان حدود 4.5 كيلووات ساعت بر متر مربع است و نزديك به 330 روز آفتابي در شهر اصفهان وجود دارد تاثير بر بازده توليد انرژي الكترونيكي در اصفهان مناسب است.
شهردار اصفهان ادامه داد:در حال حاضر این نیروگاه آماده بهره برداری است و امروز با حضور معاون رئیس جمهور و ریاست سازمان محیط زیست به صورت رسمی افتتاح می‌شود.

9 سال قبل
اطلاعات تماس
شبکه های اجتماعی
بیوگرافی شرکت

شرکت مدرن افروغ گستران انرژی | مجری نیروگاه خورشیدی

قم

نوع فعالیت

تولید کننده، وارد کننده، عمده فروش، خرده فروش، صادر کننده، خدمات

خدمات/محصولات

مشاوره و اجرای نیروگاه خورشیدی ، طراح و مجری برق خورشیدی ویلایی ، فروش و نصب سیستم پمپ آب خورشیدی ، فروش دستگاه برق اضطراری (SOLAR_UPS)، فروش آبشیرین کن خورشیدی ، فروش آبگرمکن خورشیدی ، فروش دوربین مداربسته خورشیدی ، فروش پروژکتور خورشیدی

نوع مالکیت:

شرکت با مسئولیت محدود

دسته‌بندی محصولات و خدمات
بروز رسانی 11 ساعت پیش