شرکت مدرن افروغ گستران انرژی | مجری نیروگاه خورشیدی

مشاوره و اجرای نیروگاه خورشیدی , طراح و مجری برق خورشیدی ویلایی , فروش و نصب سیستم پمپ آب خورشیدی

اطلاعیه

استفاده 300 خانوار عشایری از برق خورشیدی

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان اردبیل گفت: 300 خانوار عشایری در حال حاضر از انرژی خورشیدی استفاده می‌کنند که دارای صرفه اقتصادی برای جامعه عشایری است.

به گزارشخبرگزاری فارساز اردبیل، علیرضا علیزاده عصر امروز در مراسم افتتاح پروژه‌های برق‌رسانی در اردبیل اظهار کرد: با خرید تضمینی 20 ساله انرژی خورشیدی از هموطنان به نرخ 977 تومان استقبال خوبی از نصب سیستم تولید انرژی خورشیدی در استان اردبیل را شاهد هستیم.

وی از انعقاد قرارداد با چندین دستگاه اجرایی و دانشگاه برای استفاده از انرژی‌های خورشیدی اشاره کرد و گفت: به راحتی با نصب این دستگاه‌ها امکان تولید پنج کیلووات انرژی خورشیدی فراهم آمده که بخش عظیمی از این تولیدات قابل فروش است که همشهریان ما به راحتی می‌توانند از این طریق مزایای استفاده از برق خورشیدی را به خوبی درک کنند.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان افزود: استانداری اردبیل که در حال حاضر هزینه برق مصرفی آنها سالانه 200 میلیون تومان است، با نصب این دستگاه‌ها هزینه انرژی مصرفی آنها به کمتر از 80 میلیون تومان می‌رسد و در کنار آن به راحتی می‌توانند از برق تولیدی حاصل از انرژی خورشیدی بیشتر استفاده کنند.

علیزاده تصریح کرد: ما علاوه بر نصب این تجهیزات در شرکت توزیع برق استان، در اکثر شهرستان‌ها نیز تا سقف 30 کیلوولت این تجهیزات را نصب کردیم تا امکان بهره‌مندی از انرژی پاک و تجدیدپذیر خورشیدی فراهم آید.

وی با بیان اینکه برای اولین بار در استان اردبیل کلیه روستاهای بالای 10 خانوار از نعمت برق بهره‌مند هستند، بیان کرد: در 6 شهرستان استان خودکفایی از تأمین برق را به صورت صددرصدی شاهد هستیم و در چهار شهرستان تنها قشلاقات زیر پنج خانوار به دلیل کوچ‌رو بودن از نعمت برق بهره‌مند نیستند.

علیزاده در بخش دیگری از سخنان خود اضافه کرد: با همکاری امور عشایری و در توسعه انرژی خورشیدی به شکل چمدانی، عشایر کوچ‌رو می‌توانند از این ظرفیت بهتر استفاده کنند.

وی از بهره‌مندی 300 خانوار عشایری از این تجهیزات و امکانات برای تولید انرژی مورد نیاز خبر داد و گفت: با عقد قراردادی که با شرکت سانا داشتیم خرید تضمینی انرژی تولیدی خورشیدی طی 20 سال آینده بدون مشکل خاص انجام می‌شود که شهروندان می‌توانند با نصب تجهیزات تولید انرژی خورشیدی از این توان و ظرفیت استفاده کنند.

9 سال قبل
اطلاعات تماس
شبکه های اجتماعی
بیوگرافی شرکت

شرکت مدرن افروغ گستران انرژی | مجری نیروگاه خورشیدی

قم

نوع فعالیت

تولید کننده، وارد کننده، عمده فروش، خرده فروش، صادر کننده، خدمات

خدمات/محصولات

مشاوره و اجرای نیروگاه خورشیدی ، طراح و مجری برق خورشیدی ویلایی ، فروش و نصب سیستم پمپ آب خورشیدی ، فروش دستگاه برق اضطراری (SOLAR_UPS)، فروش آبشیرین کن خورشیدی ، فروش آبگرمکن خورشیدی ، فروش دوربین مداربسته خورشیدی ، فروش پروژکتور خورشیدی

نوع مالکیت:

شرکت با مسئولیت محدود

دسته‌بندی محصولات و خدمات
بروز رسانی 11 ساعت پیش