شرکت مدرن افروغ گستران انرژی | مجری نیروگاه خورشیدی

مشاوره و اجرای نیروگاه خورشیدی , طراح و مجری برق خورشیدی ویلایی , فروش و نصب سیستم پمپ آب خورشیدی

vip
vip

رویکرد دولت حرکت به سمت استفاده از انرژی های خورشیدی است

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان کردستان رویکرد دولت در زمینه مصرف انرژِی را حرکت به سمت استفاده از انرژی های خورشیدی عنوان کرد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، محمد مصطفی نجفیان روز پنجشنبه در آیین نمادین بهره برداری از پروژه تولید برق خورشیدی دانشگاه کردستان افزود: در این راستا و از محل تبصره بند(ز)قانون بودجه سال 93 و 94 از محل دریافت 30 ریال در هر کیلووات برق مصرفی مشترکین، برق روستایی، روشنایی روستاها و انرژی های نو در سطح کشور تامین می شود.
وی گفت: در استان کردستان بیشترین فروش انرژی از محل مصرف برق خانگی بوده و اعتبار این بخش نسبت به سایر نقاط کشور کم است با این وجود بیشترین سهم را از محل تبصره 11 داشته ایم.
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق کردستان اظهار کرد: سال گذشته 80 میلیارد ریال از محل تبصره 11 در استان جذب شد و امسال نیز تاکنون 60 میلیارد ریال جذب شده و قرار است این میزان به 120 میلیارد ریال افزایش یابد.
وی ادامه داد: برای توسعه انرژی های نو راهکارهای جدیدی صادر شده که یکی از این راهکارها استفاده از ظرفیت بخش خصوصی و فراهم کردن زمینه برای مشارکت این بخش است.
نجفیان افزود: در سال 93 بخشنامه ای صادر شد مبنی بر اینکه هر مشترک برق خانگی می تواند تا یک کیلو وات انرژی خورشیدی نصب کند که در این راستا استقبال چندانی نشد و فقط دو متقاضی در بخش خانگی داشتیم.
وی اظهار کرد: بر این اساس اعتبار در نظر گرفته شده را به سمت ادارات و دستگاه های دولتی سوق دادیم و از محل این اعتبارات شش پروژه تولید برق خورشیدی در ادارات و مراکز علمی استان احداث شد.
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق کردستان با بیان اینکه رویکرد کشور در جذب انرژی های نو بسیار خوب است افزود: استان کردستان در این زمینه دارای ظرفیت های بالایی است و باید در این راستا و برای ترغیب کردن بیشتر مردم به این سمت، کارهای فرهنگی و اطلاع رسانی خاصی انجام شود.
وی در ادامه به انجام مطالعات ظرفیت انرژی بادی در استان اشاره کرد و گفت: در این راستا دو دکل در زرینه قرار داده شده و مطالعات انجام شده نشان می دهد که ظرفیت انرژی بادی در این محل وجود دارد و در نظر داریم که در منطقه قروه و دهگلان نیز مطالعات لازم برای این مهم انجام شود.
نجفیان با بیان اینکه این مهم نیازمند انجام سرمایه گذاری های کلان است اظهار کرد: در این راستا دو شرکت خارجی آمادگی خود را برای سرمایه گذاری اعلام کرده اند اما این کار به تنهایی از عهده آنا بر نمی آید و نیازمند مشارکت بخش خصصوی است.
به گفته وی حدود دو سال است که دکل تولید انرژی بادی در آبیدر سنندج نیز نصب شده اما سرعت باد در این محل بین سه تا چهار متر بر ثانیه بوده و جوابی برای این مهم دریافت نشده است.
در ایام الله دهه فجر 40 پروژه توزیع برق در شهرها و روستاهای مختلف استان به بهره برداری می رسد.

9 سال قبل
اطلاعات تماس
شبکه های اجتماعی
بیوگرافی شرکت

شرکت مدرن افروغ گستران انرژی | مجری نیروگاه خورشیدی

قم

نوع فعالیت

تولید کننده، وارد کننده، عمده فروش، خرده فروش، صادر کننده، خدمات

خدمات/محصولات

مشاوره و اجرای نیروگاه خورشیدی ، طراح و مجری برق خورشیدی ویلایی ، فروش و نصب سیستم پمپ آب خورشیدی ، فروش دستگاه برق اضطراری (SOLAR_UPS)، فروش آبشیرین کن خورشیدی ، فروش آبگرمکن خورشیدی ، فروش دوربین مداربسته خورشیدی ، فروش پروژکتور خورشیدی

نوع مالکیت:

شرکت با مسئولیت محدود

دسته‌بندی محصولات و خدمات
بروز رسانی 4 ساعت پیش