شرکت مدرن افروغ گستران انرژی | مجری نیروگاه خورشیدی

مشاوره و اجرای نیروگاه خورشیدی , طراح و مجری برق خورشیدی ویلایی , فروش و نصب سیستم پمپ آب خورشیدی

vip
vip

شهر کرمان شهر انرژی های تجدیدپذیر/احداث باغ سبز انرژی در هفت باغ علوی

مدیرعامل شرکت توسعه فراگیر جاسک گفت: در صدد هستیم تا نیروگاه خورشیدی مورد نظر را با فضاهایی دیگر مانند رصدخانه، آب نما،‌ فضای سبز و …تلفیق کنیم و در این صورت علاوه بر آنکه یک مجتمع توریستی- آموزشی چند منظوره خواهیم داشت شهر کرمان را به عنوان شهر انرژی های تجدید پذیر در اذهان عمومی خواهیم شناساند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی کرمان ۱۴۰۰؛ پس از انعقاد تفاهم نامه ای مبنی بر احداث ۴ نیروگاه خورشیدی ۱۰ مگاواتی در شهر کرمان توسط شرکت سرمایه گذارآلمانی هم اکنون رابط ایرانی این شرکت یعنی شرکت توسعه سرمایه گذاری جاسک در نظر دارد با همکاری شرکت توزیع نیروی برق شمال استان کرمان و شرکت عمران علوی ماهان با هدف فرهنگ سازی استفاده از ظرفیت های خورشیدی استان کرمان و ایجاد یک نماد جدید از کرمان در اذهان عمومی، مجتمع چند منظوره پژوهشی توریستی باغ سبز ماهان را با نصب پنلهای خورشیدی و استفاده از انرژی های تجدیدپذیر در میدان آخر محور هفت باغ علوی ماهان احداث نماید.

ترکان، مدیرعامل شرکت توسعه فراگیر جاسک در دیدار خود با مدیران عامل شرکت های توزیع نیروی برق شمال استان کرمان و عمران علوی ماهان گفت: کرمان یکی از معدود مناطق کشور است که با توجه به موقعیت وویژگی های آن، ظرفیت بسیارخوبی برای تولید انرژی الکتریکی از طریق سیستم های فتوولتائیک دارد. علاوه بر آن مسیر هفت باغ علوی، مسیری توریستی و شاهراه ارتباطی منطقه است که می تواند به خوبی نمایانگر این ظرفیت استان برای گردشگران و مسافران داخلی و خارجی باشد.

ترکان در ادامه با اشاره به سفر دو ماه پیش سرمایه گذاران آلمانی به کرمان و انعقاد قرارداد احداث ۴ نیروگاه خورشیدی در شهر کرمان گفت: عملیات اجرایی ۲ نیروگاه ۱۰ مگاواتی خورشیدی تا پایان سال در شهر ماهان آغاز خواهد شد و لذا در صورتیکه در محور هفت باغ علوی، نیروگاه خورشیدی کوچکی احداث شود، می تواند نقطه شروع مناسبی برای فرهنگ سازی استفاده از ظرفیت های تولید انرژی خورشیدی باشد.

ترکان خاطر نشان کرد: در صدد هستیم تا نیروگاه خورشیدی مورد نظر را با فضاهایی دیگر مانند رصدخانه، آب نما،‌ فضای سبز و …تلفیق کنیم و در این صورت علاوه بر آنکه یک مجتمع توریستی- آموزشی چند منظوره خواهیم داشت شهر کرمان را به عنوان شهر انرژی های تجدید پذیر در اذهان عمومی خواهیم شناساند.

وی تاکید کرد: این مرکز آموزشی – پژوهشی و توریستی که در واقع نمونه ای از نیروگاه خورشیدی نیز هست، معماری سنتی و مدرن را به نمایش می گذارد و در آن از بادگیر به عنوان تداعی کننده فضای کویر استفاده خواهد شد.

در پایان این جلسه مقرر شد، قرارداد سه جانبه ای میان شرکت توسعه سرمایه گذاری جاسک، توزیع نیروی برق شمال استان کرمان و عمران علوی ماهان منعقد گردد و در فصلی از آن خرید تضمینی ۱۰۰ کیلو واتی انرژی خورشیدی برای نصب در مسیر هفت باغ علوی مابین شرکت توزیع نیروی برق شمال استان کرمان و شرکت سرمایه گذاری جاسک منعقدگردد.

9 سال قبل
اطلاعات تماس
شبکه های اجتماعی
بیوگرافی شرکت

شرکت مدرن افروغ گستران انرژی | مجری نیروگاه خورشیدی

قم

نوع فعالیت

تولید کننده، وارد کننده، عمده فروش، خرده فروش، صادر کننده، خدمات

خدمات/محصولات

مشاوره و اجرای نیروگاه خورشیدی ، طراح و مجری برق خورشیدی ویلایی ، فروش و نصب سیستم پمپ آب خورشیدی ، فروش دستگاه برق اضطراری (SOLAR_UPS)، فروش آبشیرین کن خورشیدی ، فروش آبگرمکن خورشیدی ، فروش دوربین مداربسته خورشیدی ، فروش پروژکتور خورشیدی

نوع مالکیت:

شرکت با مسئولیت محدود

دسته‌بندی محصولات و خدمات
بروز رسانی 4 ساعت پیش