شرکت مدرن افروغ گستران انرژی | مجری نیروگاه خورشیدی

مشاوره و اجرای نیروگاه خورشیدی , طراح و مجری برق خورشیدی ویلایی , فروش و نصب سیستم پمپ آب خورشیدی

اطلاعیه

20 برابرشدن ظرفیت نیروگاه های تجدیدپذیر

تهران- ایرنا- روزنامه آرمان در شماره چهارشنبه 21 بهمن در یادداشتی با قلم علی مروی رئیس کمیسیون انرژی مجلس که منتشر شد، آورد: ایران در حال حاضر در زمینه تولید انرژی بادی و خورشیدی ظرفیت های زیادی دارد. بیش از 30 هزار مگاوات ظرفیت انرژی بادی و 60 هزار مگاوات ظرفیت انرژی خورشیدی در کشور وجود دارد.

در این یادداشت آمده است: استان های خراسان رضوی، جنوبی، سیستان و بلوچستان و بسیاری از استان های دیگر ظرفیت تولید نیرو های بادی و خورشیدی را دارا هستند. بنابراین با این ظرفیت های وسیعی که در کشورمان وجود دارد امکان جذب سرمایه گذاری های خارجی هست. امکان تولید انرژی خورشیدی هم به اندازه انرژی بادی در کشور وجود دارد. میزان تابش نور خورشید که در بسیاری از استان های کشورمان وجود دارد ظرفیت مناسب و مساعدی را برای نیروگاه های خورشیدی فراهم کرده است. با هر کشوری که علاقه مند باشد و قرارداد های ایران را بپذیرد و رفتار صادقانه ای داشته باشد می توانیم قرارداد هایی در زمینه انرژی های تجدید پذیر منعقد کنیم. امکان تولید برق تجدید پذیر به صورت گسترده و با ارائه مشوق ها و حمایت ها ی لازم از سوی دولت برای سرمایه گذاران امکانپذیر است. برق تجدید پذیر، برقی است که از نیروگاه های خورشیدی، بادی و با استفاده از انرژی های نو و پاک تولید می شود. به صورت معمول، قرارداد هایی که در حوزه های مختلف منعقد می شود متفاوت است. بهتر است قرارداد هایی که امضا می شوند به صورت بلندمدت باشد تا بتوانیم از ظرفیت هایی که در کشور وجود دارد به بهترین نحو استفاده کنیم. امروز باید زمینه انتقال فناوری را در داخل کشور را فراهم کنیم. نیاید به این صورت باشد که سرمایه گذاران خارجی به کشورمان بیایند و نیروگاه های مختلف راه اندازی کنند و بعد از چند سال که قراردادشان به اتمام رسید، از کشور خارج شوند. ما خواستار ساخت نیروگاه در داخل و انتقال فناوری جدید توسط سرمایه گذاران هستیم. از طرف دیگر، باید گفت سرمایه گذاری های خارجی به کاهش قیمت حامل های انرژی منجر می شود و این به نفع کشور است. محور و هدف اجرای طرح های توسعه انرژی های بادی و خورشیدی و انرژی های نو بوده که با سرمایه گذاری های خارجی با ارزش های بالا انجام پذیر است. هزینه سرمایه گذاری ها باید به اندازه ای باشد که سرمایه های ملی تامین شود و کشور متحمل مشکلاتی در حوزه انرژی نشود. در صورتی که برای اخذ تاییدیه های سازمان های مربوطه و صدور مجوز اتصال به شبکه های سراسری برق اقدامات و همکاری های لازم صورت گیرد پیش بینی می شود تا پایان سال جاری نیروگاه هایی قابل بهره برداری باشد. این پروژه ها در ایران در جهت توسعه انرژی های تجدید پذیر صورت می گیرد و امید است با شروع این حرکت ها بتوانیم در آینده به سمت رشد و توسعه بیشتر اجرای این طرح ها حرکت کنیم و از قابلیت های انرژی های پاک با کمترین هزینه و بدون آلایندگی استفاده مناسب و مساعدی داشته باشیم. وزارت نیرو در راستای تولید انرژی های پاک و تجدید پذیر گام های موثری برداشته و با توجه به ابلاغ نرخ های جدید، جذابیت های لازم برای فعالیت و مشارکت سرمایه گذاران خارجی ایجاد شده است.

9 سال قبل
اطلاعات تماس
شبکه های اجتماعی
بیوگرافی شرکت

شرکت مدرن افروغ گستران انرژی | مجری نیروگاه خورشیدی

قم

نوع فعالیت

تولید کننده، وارد کننده، عمده فروش، خرده فروش، صادر کننده، خدمات

خدمات/محصولات

مشاوره و اجرای نیروگاه خورشیدی ، طراح و مجری برق خورشیدی ویلایی ، فروش و نصب سیستم پمپ آب خورشیدی ، فروش دستگاه برق اضطراری (SOLAR_UPS)، فروش آبشیرین کن خورشیدی ، فروش آبگرمکن خورشیدی ، فروش دوربین مداربسته خورشیدی ، فروش پروژکتور خورشیدی

نوع مالکیت:

شرکت با مسئولیت محدود

دسته‌بندی محصولات و خدمات
بروز رسانی 11 ساعت پیش