شرکت مدرن افروغ گستران انرژی | مجری نیروگاه خورشیدی

مشاوره و اجرای نیروگاه خورشیدی , طراح و مجری برق خورشیدی ویلایی , فروش و نصب سیستم پمپ آب خورشیدی

vip
vip

استفاده از انرژی خورشیدی برای تامین آب گرم در مجتمع سیری

  • شرکت نفت فلات قاره ایران در اقدامی همسو با سیاستهای اصلاح الگوی مصرف در کشور، امکان تامین آب گرم را در مجتمع مسکونی جدید منطقه سیری از طریق انرژی خورشیدی فراهم کرده است.
  • به گزارش خبرنگار شانا، مجتمع مسکونی ١٦٠ واحدی خلیج فارس، ١٨ بهمن ماه امسال با حضور مدیرعامل شرکت نفت فلات قاره ایران در منطقه عملیاتی سیری افتتاح شد و مشکل اسکان کارکنان را در حد مطلوب برطرف کرد.

    بر اساس این گزارش، مجتمع مسکونی سیری با بهره مندی از توان پیمانکاران داخلی، استفاده از استانداردهای روز و نظارت واحدهای مهندسی و ساختمان با توجه به شرایط آب و هوایی منطقه سیری ساخته شده است.

    این مجموعه مسکونی، دارای هفت ساختمان مشتمل بر سه ساختمان ٣٢ خوابه و چهار ساختمان ١٦ خوابه است که با تجهیزات و مبلمان کامل، در فضایی به وسعت ٣١ هزار مترمربع ساخته شده است.

    در این ساختمان برای اولین بار در سطح مناطق شرکت نفت فلات قاره ایران از سیستم انرژی خورشیدی جهت تامین آب گرم استفاده شده؛ همچنین امکاناتی از قبیل آب‌نما، آلاچیق، پیست دوچرخه سواری، سیستم صوتی و نورپردازی نیز در آن به کار رفته است.

9 سال قبل
اطلاعات تماس
شبکه های اجتماعی
بیوگرافی شرکت

شرکت مدرن افروغ گستران انرژی | مجری نیروگاه خورشیدی

قم

نوع فعالیت

تولید کننده، وارد کننده، عمده فروش، خرده فروش، صادر کننده، خدمات

خدمات/محصولات

مشاوره و اجرای نیروگاه خورشیدی ، طراح و مجری برق خورشیدی ویلایی ، فروش و نصب سیستم پمپ آب خورشیدی ، فروش دستگاه برق اضطراری (SOLAR_UPS)، فروش آبشیرین کن خورشیدی ، فروش آبگرمکن خورشیدی ، فروش دوربین مداربسته خورشیدی ، فروش پروژکتور خورشیدی

نوع مالکیت:

شرکت با مسئولیت محدود

دسته‌بندی محصولات و خدمات
بروز رسانی 4 ساعت پیش