شرکت مدرن افروغ گستران انرژی | مجری نیروگاه خورشیدی

مشاوره و اجرای نیروگاه خورشیدی , طراح و مجری برق خورشیدی ویلایی , فروش و نصب سیستم پمپ آب خورشیدی

vip
vip

جذب سرمایه‌گذاران بخش خصوصی را با جدیت دنبال می‌کنیم

استاندار کرمان گفت: جذب سرمایه‌گذاران بخش خصوصی در استان کرمان را با جدیت دنبال می‌کنیم و به حاشیه‌ها توجهی نداریم.

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان، پیش از ظهر امروز در مراسم کلنگ‌زنی همزمان 6 سایت نیروگاه خورشیدی 10 مگاواتی در استان کرمان توسط سرمایه‌گذاری بخش خصوصی اظهار داشت: زمانی که مطمئن شویم برای یک پروژه بالای 70 درصد امکان اجرا وجود داشته باشد، کلنگ پروژه را به زمین می‌زنیم.

وی بیان داشت: خورشید یکی از نعمت‌های استان کرمان است و 320 روز تابش مستقیم را در این سرزمین پهناور داریم، اما از انرژی‌های پاک غفلت کرده‌ایم.

استاندار کرمان بر استفاده از انرژی‌های نو تاکید کرد و افزود: دولت مصمم است مسیر سرمایه‌گذاری را هموار کند و رتبه کسب و کار استان کرمان در دولت افزایش یافته است.

رزم‌حسینی ادامه داد: بعضی از مدیران استان کرمان می‌گویند، بعضی‌ها به ما شک می‌کنند که چرا تا این حد پیگیر بخش خصوصی هستید، اما باید بگویم ما جذب سرمایه‌گذاری بخش خصوصی در استان را ادامه می‌دهیم و واهمه‌ای نداریم، زیرا معتقدیم مدیران پاک مشخص هستند و مردم نیز آنها را می‌شناسند.

وی تصریح کرد: از زمانی که در کرمان مطرح کردیم، فرش قرمز زیر پای بخش خصوصی پهن می‌کنیم، این کار را با جدیت با وجود تحریم‌ها دنبال کردیم و فرصت‌های سرمایه‌گذاری خوبی در استان کرمان معرفی شده است.

استاندار کرمان اضافه کرد: از مشارکت سرمایه‌گذاران داخلی و خارجی در پروژه نیروگاه‌های خورشیدی کرمان تقدیر می‌کنم و سرمایه‌گذارانی از کشورهای خارجی برای حضور در کرمان اعلام آمادگی کرده‌اند.

رزم‌حسینی تصریح کرد: باید به سمتی در استان کرمان برویم که از انرژی فسیلی به سمت انرژی پاک حرکت کنیم و تونل بادی بسیار خوبی در کرمان داریم که باید مورد توجه سازمان انرژی‌های نو قرار گیرد.

9 سال قبل
اطلاعات تماس
شبکه های اجتماعی
بیوگرافی شرکت

شرکت مدرن افروغ گستران انرژی | مجری نیروگاه خورشیدی

قم

نوع فعالیت

تولید کننده، وارد کننده، عمده فروش، خرده فروش، صادر کننده، خدمات

خدمات/محصولات

مشاوره و اجرای نیروگاه خورشیدی ، طراح و مجری برق خورشیدی ویلایی ، فروش و نصب سیستم پمپ آب خورشیدی ، فروش دستگاه برق اضطراری (SOLAR_UPS)، فروش آبشیرین کن خورشیدی ، فروش آبگرمکن خورشیدی ، فروش دوربین مداربسته خورشیدی ، فروش پروژکتور خورشیدی

نوع مالکیت:

شرکت با مسئولیت محدود

دسته‌بندی محصولات و خدمات
بروز رسانی 4 ساعت پیش