فروش کولر و تلویزیون و انواع لوازم خانگی

تلویزیون سامسونگ, کولر گازی جنرال, کولر گازی جنرال گلد

چرا کولر کند کار می کند؟

برای بزرگنمایی روی تصویر کلیک کنید

کولرهای گازی از جمله سیستم های تهویه به شمار می روند که بسیار کاربردی در فصول سرد و گرم سال هستند. کولرهای گازی به تازگی از جمله عضو های جدا نشدنی محیط های اداری ، منازل ، دفاتر و … شده اند به خصوص در فصل های گرم سال تقاضای خرید کولرهای گازی به مراتب افزایش می باید. نکته مهمی که وجود دارد و باید به ان توجه کنید ، این است که ممکن است کولرگازی شما دچار نقص فنی شود و کند کار کند و یا اصلا کار نکند. در ادامه با وب سایت جنرال گلد همراه باشید تا دلایلی که ممکن است منجر به نقص فنی در کولرهای گازی شود را بررسی کنیم.

روش های عیب یابی کولر گازی
کولرهای گازی به دلیل پیچیدگی سیستمی ممکن است در برخی مواقع با مشکلات مختلف روبرو شوند و فرایند خنک سازی به مشکل برخورد کند. از جمله مشکلاتی که موجب می شود کولرگازی شما کند کار کند و یا کار نکند می توان به موارد زیر اشاره کرد :

عدم خنک کردن

بررسی تنظیمات : ابتدا مطمئن شوید که کولر به درستی تنظیم شده است و دما در مقدار مناسب قرار دارد.
فیلتر هوا : فیلترهای هوای کولر را بررسی و در صورت لزوم تمیز کنید. چرا که وجود فیلترهای کثیف می ‌توانند جلوی جریان هوا را بگیرند.
موانع خارجی : اطمینان حاصل کنید که هیچ مانعی مانند گل و گیاهان و … جلوی خروج هوا نگرفته اند.
خنک کردن بیش از اندازه

تنظیم دما : اولین کار این است که تنظیمات دمای هوا را بررسی کنید.
سنسور دما : اگر بنا به دلایلی سنسور دمای دستگاه به صورت دقیق عمل نکند منجر به مشکلاتی نظیر خنک شدن بیش از اندازه محیط می شوند می‌تواند باعث مشکل شود. برای این منظور سنسور کولرگازی خود را بررسی کنید و در صورت نیاز به تعویض سنسور بپردازید.
صداهای غیرعادی

صداهای لرزشی : در صورتی که کولرگازی شما صداهایی نظیر لرزیدن تولید می کند بایستی از یک تکنسین جهت بررسی مشکل کمک بخواهید، چرا که ممکن است کولرگازی شما به درستی نصب نشده باشد.
بسیار مهم است که به صداهایی که توسظ کولرگازی به گوش می رسد به دقت گوش کنید ، چرا که احتمال اینکه این نوع صداها به علت خرابی یا فرسودگی برخی اجزاء کولرگازی باشد وجود دارد.

کولرگازی روشن نمی شود

بررسی اتصال برق : اولین کار این است که مطمئن شوید که دستگاه به برق متصل شده است.
کنترل از راه دور : در صورت استفاده از  کنترل از راه دور، باتری‌های کولرگازی را بررسی کنید.
کلید روشن/ خاموش : کلید روشن/ خاموش دستگاه و کنترل از راه دور را بررسی کنید و اطمینان حاصل کنید که به درستی کار می‌کنند.
لطفا توجه داشته باشید که خودتان به تنهایی نمی توانید مشکل کولرگازی خود را حل کنید ، از این رو بهتر است از یک تکنسین مجرب جهت عیب یابی و رفع مشکل کمک بگیرید.

چرا کولر گازی روی فن کار میکند؟
همان طور که می دانید کولرهای گازی سیستمی به نام فن دارند،  این فن عموماً در واحد داخلی کولر (محیط داخلی) نصب می شود ، همچنین بهتر است بدانید در واحد خارجی (بیرون ساختمان) نیز ممکن است یک یا چند فن دیگر وجود داشته باشد. دلیل استفاده از فن در کولرهای گازی می توان به مووارد زیر اشاره کرد :

جابجایی هوا : فن‌ها با ایجاد جریان هوای تازه در داخل واحد داخلی کولر، هوا گرم را از محیط خارج می کنند و آن را به به بیرون از محیط داخلی هدایت می کنند. در کل فعالیت فن باعث تسریع فرآیند خنک کردن یا گرم کردن هوا می‌شود.
تبدیل گاز به مایع : در بخش خارجی کولر، کمپرسور گاز خنک ‌کننده را فشرده می‌کند. این فشار باعث افزایش دما می‌شود. برای اینکه گاز دما را کاهش دهد و به مایع تبدیل شود، به یک مبدل حرارتی نیاز داریم. حال نوبت فن است که هوا در اطراف مبدل حرارتی جریان پیدا کند و حرارت از گاز خنک‌ کننده به هوا منتقل شود.
خنک کردن کمپرسور: کمپرسور کولر گازی در بخش خارجی به منظور فشرده‌سازی گاز خنک ‌کننده به کار می‌رود. این کمپرسور در حین عملکرد داغ می‌شود و نیاز به خنک ‌کردن دارد. فن در اطراف کمپرسور نصب می‌شود تا هوا تا حد امکان حرارت را از کمپرسور جذب کند و آن را خنک کند.
تهویه هوا : کولرهای گازی با کمک فن‌ها به بهترین شکل ممکن به تهویه هوا کمک می ‌کنند. این فن‌ها نه تنها باعث جریان هوای تازه در داخل اتاق می‌شوند بلکه در عین حال به جریان هوای داخلی کمک می‌کنند و از به وجود آمدن مکان های بسیار سرد و بسار گرم جلوگیری می کند و موجب می شود هوا به طور یکسان در نقاط مختلف جریان پیدا کند.
به طور کلی، فن‌ها در کولرهای گازی نقش حیاتی در تسهیل فرآیندهای خنک کردن و گرم کردن محیط را دارند ، از این رو بایستی توجه کنید که اگر کولرگازی شما مثل قبل فعالیت نمی کند و فعالیت آن کند شده است ، ممکن است فن های کولر نیز دچار مشکل شده باشند.

اطلاعات تماس
بیوگرافی شرکت

فروش کولر و تلویزیون و انواع لوازم خانگی

کردستان، بانه

نوع فعالیت

وارد کننده، عمده فروش، خرده فروش

خدمات/محصولات

تلویزیون سامسونگ، کولر گازی جنرال، کولر گازی جنرال گلد، کولر گازی کریر

نوع مالکیت:

شرکت با مسئولیت محدود

دسته‌بندی محصولات