صنایع روشنایی شهاب نور

پروژکتور LED, نورپردازی حرفه ای, پروژکتور led

مزایای استفاده از LED

نسل جدید روشنایی که از چند سال قبل به طور فراگیر در تمامی زمینه های روشنایی و نور پردازی به بازار عرضه شده و دارای قابلیت ها و ویژگیهای منحصر به فردی است که برخی از آنها به شرح ذیل می باشد:

1- به دلیل کوچک بودن و راه اندازی آسان می توان در اکثر فریمها و قابها به کار برده شود.

2- استفاده از لنزهای متفاوت از 5 درجه الی 140 درجه هدایت نور را به هر صورت و به هر میزان برای ما مسیر ساخته و باعث بالا رفتن راندمان چراغها می گردد.

3- عمر بسیار بالایی تا 50000 ساعت دارد که لامپهای کم مصرف در بهترین شرایط حد اکثر 8000 ساعت عمر می کنند.

4- هیچ نوع اشعه مضر از جمله UV تولید نمی کنند (اشعه UV  در لامپهای کم مصرف و مهتابی بسیار زیاد تولید می شود و باعث سر درد، خستگی چشم و التهاب پوستی می گردد.)

5- هیچ نوع گاز سمی در ساخت آنها بکار نرفته و کاملا قابل بازیافت می باشد.

6 - در طیفهای نوری متنوعی تولید می شوند که یکی از آنها نور طبیعی روز می باشد، در این طیف نوری نیاز به ترکیب نورهای آفتابی و مهتابی نمی باشد.

7- حرارت زیادی تولید نمی کنند.

8- هارمونیکهای غیر مجاز بر روی شبکه برق ایجاد نمی کنند و نواسانات برق بر عمر مفید و کار کرد آنها تاثیر ندارد.

9- شاید مهمترین و شاخص ترین ویژگیهای چراغها LED  فوق کم مصرف بودن آنهاست.

طی محاسبه فوق یک لامپ LED  نسبت به یک لامپ رشته ای 95% صرفه جویی در مصرف و هزینه برق ایجاد کرده و ظرف مدت تقریبا 6 ماه از محل صرفه جویی در هزینه برق، سرمایه گزاری اولیه برگشت داده شده و پس از آن وارد سود دهی به میزان سالیانه 422/735 ريال می گردد.( طبق تعرفه برق سال 90 )

همچنین لامپ LED نسبت به یک لامپ کم مصرف 80% صرفه جویی در مصرف هزینه برق  ایجاد کرده و ظرف مدت تقریبا 2 سال از محل صرفه جویی در هزینه برق ، سرمایه گذاری اولیه برگشت داده شده و پس از آن وارد سود دهی به میزان سالیانه 89/000 ريال می گردد. (طبق تعرفه برق سال 90 )

همانطور که ملاحظه می فرمائید استفاده از چراغهای LED یک سرمایه گذاری کاملا سود آور در زمینه انرژی می باشد که با روند رو به رشد قیمت برق در کشورمان این امر ضروری به نظر می رسد.

هزینه مازاد سرمایه گذاری اولیه نسبت به هر چراغ مبلغ 1/400/000ريال می باشد و هزینه صرفه جویی ایجاد شده در هر سال 605/608 ريال به ازای هر چراغ می باشد که ظرف مدت 2/3 سال مستهلک شده و پس از آن سالانه همین مقدار سودهی خواهد داشت. 

اطلاعات تماس
بیوگرافی شرکت

صنایع روشنایی شهاب نور

تهران

نوع فعالیت

تولید کننده، وارد کننده، عمده فروش، خرده فروش، صادر کننده، خدمات

خدمات/محصولات

پروژکتور LED، نورپردازی حرفه ای، پروژکتور led، چراغ دفنی، تولیدکننده، چراغ کارگاهی ، چراغ استخری، وال واشر، چراغ خیابانی، روشنایی، طراحی نما، جت لایت

نوع مالکیت:

شرکت با مسئولیت محدود

دسته‌بندی محصولات و خدمات
بروز رسانی 4 روز پیش