سورن چوب - طراحی و ساخت سازه های چوبی فضای باز

طراحی و اجرای المان شهری, طراحی و ساخت پرگولا چوبی, ساخت سازه های چوبی

توضیحاتی در مورد ویژگی های خاص محصولات شرکت سورن

برای بزرگنمایی روی تصویر کلیک کنید

آنچه در ذيل به استحضار مي رسد، توضيح مختصري در ارتباط با ويژگي هاي مصالح مورد استفاده و تدابیر به کار رفته در طراحی و ساخت محصولات شرکت سورن است که نتيجه تجربه، تحقيق و ابداعات متخصصين اين شرکت مي باشد.

با توجه به اينکه سازه چوبي در فضاي باز مورد استفاده قرار مي گيرد ، در معرض شرايط گوناگون آب و هوايي نظير تغير دما ، اشعه های آفتاب و ريزش باران مي باشد، در انتخاب چوب به کار رفته ويژگي های خاصي نظير درصد و نوع گروه هاي موجود در تخته و يا تغييرات ظاهري که نشانگر وجود قارچ هاي مخرب در بافت چوب مي باشد، مد نظر قرار مي گيرد.
 

در انتخاب گونه و نژاد مناسب چوب علاوه بر نقش ظاهري، ميزان مقاومت آن نيز مورد بررسي قرار مي گيرد. همچنين قابليت نفوذ پذيري چوب در برابر مواد اشباع کننده لحاظ مي شود.
 

شرايط جوي، نوع موادي که چوب از آن اشباع مي شود را تعيين مي کند. به عنوان مثال، مناطق داراي رطوبت بالا و دماي پايين يا داراي آب و هواي خشک با تغييرات بالاي دمایی، غوطه ور بودن سازه در آب، نیاز به مقاومت چوب در برابر حشرات چوب خوار و نیز نیاز به کندسوز نمودن سازه، از جمله مواردی است که مورد توجه قرار مي گيرد.
 

 رنگ هاي استفاده شده در اين سازه ها، رنگ هاي مخصوص فضاي باز اروپايي است که در سه نوبت اجرا مي شود. اين رنگها با ويژگي مقاومت در برابر اشعه يو – وي (UV)، بدون رنگ پريدگي، مقاوم در برابر سرما و گرما و ضد آب مي باشند.
 

خشک کردن چوب به روش صنعتي، خطر کج شدن و يا ترک خوردن چوب را به حداقل ممکن رسانده و استقامت وزيبايي سازه را تضمينمي کند.
 

اتصال نا مناسب باعث لق شدن و در نهايت انهدام يک سازه مي گردد (نظير صندلي هايي که به دليل اتصال غير استاندارد، لق و بعد از مدت کوتاهي مي شکنند). اتصالات مناسب و مهندسي سازه ها، در بالا رفتن طول عمر محصولات سورن نقشي اساسي ايفا مي کند.
 

تناسب ومحاسبه مقاومت چوب هاي تشکيل دهنده ، نکته اي است که سازه را هم زيبا و هم کار آمد مي کند. مهندسين متخصص در طراحي سازه هاي چوبي سورن نهايت تلاش خود را براي نو آوري و خلق بهترين ها می نمایند.

اطلاعات تماس
بیوگرافی شرکت

سورن چوب - طراحی و ساخت سازه های چوبی فضای باز

تهران

نوع فعالیت

تولید کننده، خدمات

خدمات/محصولات

طراحی و اجرای المان شهری، طراحی و ساخت پرگولا چوبی، ساخت سازه های چوبی، طراحی و ساخت مبلمان فضای باز، طراحی و ساخت فلاور باکس چوبی، طراحی و اجرای بام سبز روف گاردن، طراحی و ساخت سونا چوبی، دیوارکوب چوبی، طراحی و ساخت آلاچیق چوبی، طراحی و ساخت رستوران، طراحی و ساخت فودکورت، طراحی و ساخت کافیشاپ، ساخت کابینت تمام چوب، طراحی و ساخت خانه چوبی، طراحی و ساخت آربور چوبی، طراحی و اجرای دکوراسیون چوبی

نوع مالکیت:

شرکت با مسئولیت محدود

دسته‌بندی محصولات و خدمات