سورن چوب - طراحی و ساخت سازه های چوبی فضای باز

طراحی و اجرای المان شهری, طراحی و ساخت پرگولا چوبی, ساخت سازه های چوبی

ایده هایی برای طراحی

برای بزرگنمایی روی تصویر کلیک کنید

داشتن یک مبل راحتی برای استراحت، تفریح، و نهار خوردن می تواند فضای خارجی خانه شما را لذت بخش تر و از آن مهمتر، آن را با شکوه کند. اضافه کردن ترکیبی به باغ یا حیاط شما می تواند شامل ساختن یک پرگولا باشد. طبق تعریف پرگولا، سازه ای است با یک چارچوب که با توسط گیاهان رونده پوشیده شده است. پرگولا, سقف و دیوار ندارد. پرگولا،معمولا به عنوان فضایی برای استراحت با یک راهروی سایه دار مورد استفاده قرار می گیرد. این درحالی است که آلاچیق سازه ای است با یک چارچوب باز و سقف نوک تیز.
دو نکته را باید حتما برای انتخاب و ساخت پرگولا رعایت کرد:
اولا طراحی پرگولای, شما در هر حال باید دارای همخوانی با طراحی منزل و فضای باغ یا حیاط باشد.
دوما باید مطمئن شد که مصالح مورد استفاده، برای شرایط آب و هوایی محل مورد استفاده مناسب باشند. آب و آفتاب می تواند به چوب آسیب جدی وارد کنند، مگر اینکه از رنگهای مخصوص استفاده شود.
استفاده از رونده های سبزرنگ، مسیرهای سنگفرش شده، حوضچه های کوچک، فواره های آب، گلهای رنگارنگ، و درخچه های گرد کوچک کنار مسیر شما و اطراف باغ یا حیاط، همگی عناصری است که می توان حالتی فوق العاده را ایجاد نماید.
در نهایت هیچ چیز مثل لذت بردن از هوای تازه صبحگاهی، یا استراحتی دلچسب بعد از یک روز کاری طولانی، در میان پناهگاه سبز شما نیست.
تصاویر زیر می تواند به شما ایده هایی برای طراحی زیباتر پرگولایتان بدهد.

اطلاعات تماس
بیوگرافی شرکت

سورن چوب - طراحی و ساخت سازه های چوبی فضای باز

تهران

نوع فعالیت

تولید کننده، خدمات

خدمات/محصولات

طراحی و اجرای المان شهری، طراحی و ساخت پرگولا چوبی، ساخت سازه های چوبی، طراحی و ساخت مبلمان فضای باز، طراحی و ساخت فلاور باکس چوبی، طراحی و اجرای بام سبز روف گاردن، طراحی و ساخت سونا چوبی، دیوارکوب چوبی، طراحی و ساخت آلاچیق چوبی، طراحی و ساخت رستوران، طراحی و ساخت فودکورت، طراحی و ساخت کافیشاپ، ساخت کابینت تمام چوب، طراحی و ساخت خانه چوبی، طراحی و ساخت آربور چوبی، طراحی و اجرای دکوراسیون چوبی

نوع مالکیت:

شرکت با مسئولیت محدود

دسته‌بندی محصولات و خدمات