سورن چوب - طراحی و ساخت سازه های چوبی فضای باز

طراحی و اجرای المان شهری, طراحی و ساخت پرگولا چوبی, ساخت سازه های چوبی

مدل آلاچیق جنگلی

برای بزرگنمایی روی تصویر کلیک کنید

برای افرادی که در شهرهای بزرگ زندگی می کنند، قدم گذاشتن به طبیعت برایشان رویایی آرامش می باشد. آلاچیق های جنگلی ساخته شده در دل طبیعت چنین فرصتی را به ما خواهند داد. رفتن به این آلاچیق های چوبی  نه تنها روحیه ما را تقویت می کند بلکه بروی خلق و خوی ما و رهایی از تنش ها مفید خواهد بود. .

آلاچیق های جنگلی از آنجا که براحتی به وسیله ی تنه ی درختان ساخته می شوند در هر جایی از جنگل قابل ساخت می باشند. داشتن یک آلاچیق چوبی رویایی در اعماق سرسبزترین نقطه زمین با آرامشی دلنشین رویای خیلی از آدم ها است تصور این که در دل جنگل های سرسبز زیباترین آلاچیق ها را ساخته باشید خیلی لذت بخش خواهد بود. آلاچیق های زیادی دردل جنگل توسط افراد ساخته شده اند که در این بخش تعدادی از آن ها را برای شما آماده کرده ایم.

اطلاعات تماس
بیوگرافی شرکت

سورن چوب - طراحی و ساخت سازه های چوبی فضای باز

تهران

نوع فعالیت

تولید کننده، خدمات

خدمات/محصولات

طراحی و اجرای المان شهری، طراحی و ساخت پرگولا چوبی، ساخت سازه های چوبی، طراحی و ساخت مبلمان فضای باز، طراحی و ساخت فلاور باکس چوبی، طراحی و اجرای بام سبز روف گاردن، طراحی و ساخت سونا چوبی، دیوارکوب چوبی، طراحی و ساخت آلاچیق چوبی، طراحی و ساخت رستوران، طراحی و ساخت فودکورت، طراحی و ساخت کافیشاپ، ساخت کابینت تمام چوب، طراحی و ساخت خانه چوبی، طراحی و ساخت آربور چوبی، طراحی و اجرای دکوراسیون چوبی

نوع مالکیت:

شرکت با مسئولیت محدود

دسته‌بندی محصولات و خدمات