سورن چوب - طراحی و ساخت سازه های چوبی فضای باز

طراحی و اجرای المان شهری, طراحی و ساخت پرگولا چوبی, ساخت سازه های چوبی

آلاچیق چوبی کنار استخر

برای بزرگنمایی روی تصویر کلیک کنید

در این روزهای تابستانی، لذت استفاده از فضای سبز باغ و یلا و آفتاب انرژی بخش را نمی توان نادیده گرفت. خصوصا در ساعاتی که آفتاب در حال غروب کردن بر پشت کوه هااست، استفاده از این فضا در هر آب وهوایی حتی در آفتاب سوزان تابستان، شما را به اعماق رویا می برد. اگر در خانه، ویلا یا باغ شما، فضای سبز و استخر وجود دارد، باید بدانید که از برگزیدگان هستید! داشتن آلاچیق کنار استخر مناسب برای حیاط، باغ و وبلا ، ساعات به یاد ماندنی برای شما باقی می گذارد.

معمول ترین نوع آلاچیق کنار استخر انواع چوبی آن است. الاچیق های چوبی کنار استخر زیبایی باغ شما را دو چندان می کند. نگران تاب برداشتن چوب یا خراب شدن آن در اثر آب و هوا نباشید، آلاچیق های چوبی اجرا شده توسط سورن وود مقاومت بسیار بالایی در برابر نفوذ حشرات ریز دارند و در برابر جو مقاوم بوده و تغییر شکل وابعاد نمی دهند.
الاچیق های که در کنار استخر و مخصوص استخر ساخته می شوند معمولا نرده ندارند و اطراف آن باز است. از این رو بیشتر تفاوت در مدل این الاچیق ها سقف آن می باشد. انواع مدل های سقف آلاچیق چوبی برای آلاچیق های استخر قابل ساخت و استفاده می باشد.

طراحی و اجرای آلاچیق چوبی خانگی کوچک یا بزرگ، آلاچیق های مدرن، آلاچیق سنتی، آلاچیق های دوطبقه، آلاچیق های کلاسیک، آلاچیق تاشو یا سیار، آلاچیق لاکچری، آلاچیق درختی آلاچیق های پیش ساخته و آماده  با بهترین چوب ها دارای مقاومت بالا در برابر تاب خوردگی، نفوذ آب، رطوبت و نفوذ حشرات صورت می گیرد.شما بخواهید تا ما برایتان محیطی دنج و کار آمد تأمین کنیم.

تیم طراحی و مهندسی شرکت سورن وود آماده ارائه خدمات طراحی و محاسبات بر حسب نوع موقعیت جغرافیایی پروژه به شما عزیزان می باشد.

شرکت سورن چوب درراستای ایجاد تحولی نو در صنعت سازه های چوبی وطراحی آلاچیق چوبی، به عنوان سازه سبک و به عنوان عضوی مقاوم با طراحی خاص از طرف نیروهای مجرب و با تجربه تاسیس گردیده است. لازم به ذکر است این شرکت با کادری حرفه ای به انجام هزاران پروژه‌ی دولتی اداری، خصوصی و خانگی و قرار داد با انواع ارگان‌های‌دولتی پرداخته است.

 

قیمت ساخت و طراحی آلاچیق های چوبی

شرکت سورن چوب  با دردست داشتن اطلاعات مفید از محل پروژه , متراژ زمین , موقعیت اقلیمی ، آب و هوایی و تست خاک زمین  به محاسبه و برآورد هزینه ساخت سازه ی چوبی و آلاچیق چوبی میپردازد و ضمن محاسبه فاکتور اولیه, توسط طراحان با تجربه و مجرب به طراحی دو بعدی سازه سبک می پردازد و بعد از محاسبات دقیق طرح نهایی به همراه مدلاسیون سه بعدی تایید میگردد و توسط مجری ماهر و حرفه ای شروع به کار میشود.

اطلاعات تماس
بیوگرافی شرکت

سورن چوب - طراحی و ساخت سازه های چوبی فضای باز

تهران

نوع فعالیت

تولید کننده، خدمات

خدمات/محصولات

طراحی و اجرای المان شهری، طراحی و ساخت پرگولا چوبی، ساخت سازه های چوبی، طراحی و ساخت مبلمان فضای باز، طراحی و ساخت فلاور باکس چوبی، طراحی و اجرای بام سبز روف گاردن، طراحی و ساخت سونا چوبی، دیوارکوب چوبی، طراحی و ساخت آلاچیق چوبی، طراحی و ساخت رستوران، طراحی و ساخت فودکورت، طراحی و ساخت کافیشاپ، ساخت کابینت تمام چوب، طراحی و ساخت خانه چوبی، طراحی و ساخت آربور چوبی، طراحی و اجرای دکوراسیون چوبی

نوع مالکیت:

شرکت با مسئولیت محدود

دسته‌بندی محصولات و خدمات