سورن چوب - طراحی و ساخت سازه های چوبی فضای باز

طراحی و اجرای المان شهری, طراحی و ساخت پرگولا چوبی, ساخت سازه های چوبی

قیمت آلاچیق چوبی

برای بزرگنمایی روی تصویر کلیک کنید

قیمت  آلاچیق های چوبی  شرکت سورن چوب  مقرون به صرفه می باشد و نوعی سرمایه گذاری در بلند مدت بشمار می رود. کیفیت و مقاومت از مشخصه های مهم آلاچیق ها و پرگولاهای سورن چوب میباشد که آن را از دیگر برندها مشابه متمایز می سازد.

از مزایای مهم یک آلاچیق چوبی مقاومت در برابر حمله ی حشرات است.  چوب های گوناگون در طرح و رنگ های زیبا و دلپذیر  می تواند در ساخت آلاچیق چوبی بکار گرفته شود. تلفیق چوب با سایر اجزای طبیعت زیبایی و جذابیت الاچیق چوبی را دو چندان می نماید. به طور مثال تلفیق الاچیق چوبی با شاخ و برگ درختان بسیار جذاب می باشد. استفاده از الاچیق چوبی  برای باغ و ویلا به شدت در حال افزایش است. زیرا آلاچیق چوبی بسیار باکیفیت، تجدید پذیر و مقاوم در برابر حمله ی حشرات و پوسیدگی است. چوب ترمو یکی از چوب های رایج برای آلاچیق چوبی است زیرا در مقابل پوسیدگی و شرایط جوی دارای مقاومت بسیار بالایی بوده از نفوذ حشرات جلوگیری می کند.
امروزه ساخت سازه های چوبی در بسیاری از محیط ها و فضاهای بازی همچون باغ، ویلا، حیاط و مجتمع های تجاری رواج یافته است. مزایا، ویژگی ها و زیبایی های چوب بر هیچ کس پوشیده نیست، بنابراین توصیه ی افراد متخصص ، بکار بردن مواد طبیعی مانند چوب در دکور و فضای سبز می باشد. استفاده از آلاچیق چوبی در فضای باز گرمای از دست رفته را به خانواده ها باز میگرداند .  چوب یکی از بهترین متریال برای ساخت سازه در فضای باز است زیرا در شرایط جوی مختلف مقاومت بالایی دارد. استفاده از چوب، ظاهری بسیار مدرن به فضای سبز شما می دهد و به ارزش و بهای فضای شما می افزاید
چوب بهترین انتخاب برای ساخت سازه در فضای سبز است زیرا کیفیت و دوام بالای آن  در طولانی مدت نیاز به هیچ گونه تعمیری نخواهد داشت. 
یکی از توصیه های  شرکت سورن چوب ، استفاده از چوب ترمو می باشد. 
قیمت آلاچیق چوبی  با استفاده از این نوع چوب ها بسیار مناسب و با این حال کمی گران تر میباشد.
با توجه به دوام و پایداری محصولات همکاری با سورن چوب نوعی سرمایه گذاری است .
زیرا  با در نظرگرفتن عمر طولانی این محصولات در مدت زمان بسیار زیاد نیاز به تعویض و تعمیر آلاچیق چوبی فضای باز نخواهد بود و برای مدت زمان بسیار طولانی زیبایی و کیفیت اولیه ی خود را حفظ خواهد کرد .
و شرکت سورن چوب امتحان خود را در این زمینه پس داده است.  

اطلاعات تماس
بیوگرافی شرکت

سورن چوب - طراحی و ساخت سازه های چوبی فضای باز

تهران

نوع فعالیت

تولید کننده، خدمات

خدمات/محصولات

طراحی و اجرای المان شهری، طراحی و ساخت پرگولا چوبی، ساخت سازه های چوبی، طراحی و ساخت مبلمان فضای باز، طراحی و ساخت فلاور باکس چوبی، طراحی و اجرای بام سبز روف گاردن، طراحی و ساخت سونا چوبی، دیوارکوب چوبی، طراحی و ساخت آلاچیق چوبی، طراحی و ساخت رستوران، طراحی و ساخت فودکورت، طراحی و ساخت کافیشاپ، ساخت کابینت تمام چوب، طراحی و ساخت خانه چوبی، طراحی و ساخت آربور چوبی، طراحی و اجرای دکوراسیون چوبی

نوع مالکیت:

شرکت با مسئولیت محدود

دسته‌بندی محصولات و خدمات