سیستم مدیریت هوشمند سیمرغ

هوشمند سازی خدمات, مکانیزه کردن خدمات, ایجاد اتوماسیون اداری

معرفی کارت هوشمند سیمرغ

با بررسی نیازهای افراد در ارائه و دریافت خدمات عمومی جامعه نموده و با تلاش موفق به خلق فناوری جدید و مدرن در این زمینه شده است که در ایران کم نظیر می باشد . با اجرای این پروژه دیگر کاغذ در سیستم خدمات رسانی به صورت سنتی و امور اداری و خدماتی کشور جایی نخواهد داشت و کلیه خدمات به صورت الکترونیکی ، آنلاین و یکپارچه در کمترین زمان با بیشترین دقت و ضریب امنیتی بالا و کمترین هزینه انجام می گردد .

مشخصات

سیستم یکپارچه خدمات :
دسترسی انلاین به خدمات

توضیحات خدمت

معرفی محصول :

کارت هوشمند سیمرغ کارت مغناطیسی به اندازه یک کارت اعتباری با  ضریب امنیتی بالا با قابلیتهای ویژه می باشد که اطلاعاتی از قبیل اطلاعات شخصی و  پزشکی و خدمات رزرو بلیطهای مراکز حمل و نقل بین شهری و مجموعه های تفریحی و فرهنگی و گردشگری و دریافت تخفیفات از مراکز طرف قرارداد مجموعه می باشد که این اطلاعات را به صورت آنلاین دریافت می نمایند و ضمنا این پورتال دارای اپلیکیشن موبایل می باشد که با نصب بر روی تلفن همراه خود نیز میتوانند به خدمات دسترسی داشته باشند.

تمام رزروهای ثبت شده در سیستم که از طریق کاربر انجام شده  در جایگاها و مجموعه های ارائه دهنده خدمات اطلاعات نمایش داده می شود و میتوانند بدون محدودیت خدمات خود را دریافت نمایند.استفاده از این کارت محدودیت زمانی ندارد و در تمام شرکتهای حمل و نقل بین شهری و مجموعه های گردشگری و خدماتی متصل به سیستم کارت هوشمند سیمرغ قابل استفاده می باشد .

این کارت قابلیت اتصال خدمات هر مجموعه را دارا می باشد که مجموعه ها میتوانند برخی خدمات ارائه شده به پرسنل خود را با هماهنگی و برنامه ریزی شرکت از طریق این کارت ارائه نمایند.

کارت Mifare

کارت Mifare از خانواده کارتهای RFID و بدون تماس است که دارای چیپ با قابلیت خواندن و نوشتن و ذخیره اطلاعات می باشد. حافظه داخلی کارتهای Mifare متنوع و متداولترین آنها حافظه 1K و 4K است . این کارت ها مناسب جهت ذخیره اطلاعات مورد نیاز در کارت می باشد.

برخی از موارد استفاده کارت های مایفر می توان به موارد زیر اشاره کرد:

شخصی‌سازی کارت‌

با افزایش استفاده روزمره از کارت‌ها، شخصی‌سازی آنها نیز دچار تحولات شگرفی شده ‌است. امروزه ثبت لوگوهای زیبا و جذاب در کنار موضوعات تبلیغاتی نقش بزرگی در جذب مشتری و چرخه کارت ایفا می‌کند.

عملیات و مراحل تبدیل یک کارت خام سفید که از شرکت تولید کننده کارت تحویل گرفته می‌شود به کارتی که در دسترس افراد استفاده کننده قرار می‌گیرد و مشخصات فردی دارنده کارت و شرکت صادر کننده را در بر دارد، شخصی‌سازی کارت می‌گویند. طبیعی است که شخصی سازی از فازهای گوناگون تشکیل یافته و از مراحل بسیار مهم در صدور کارت است.

یکی از جدیدترین تکنولوژی‌هایی که امروزه برای شخصی‌سازی مورد استفاده قرار می‌گیرد، ثبت متن و یا لوگوی خاصی که معمولاً نشان دهنده شرکت صادر کننده کارت است بر روی قسمت مرکزی کارت با لیزر است. به علت شرایط ویژه و هزینه بالای این تکنولوژی تعداد دستگاه‌های شخصی‌سازی محدودی از آن سود می‌جویند که می‌توان از DATACARD به عنوان مهم‌ترین آنها یاد کرد.

چاپ بر روی کارت

یکی از متداول‌ترین مراحل شخصی‌سازی کارت، چاپ لوگوی شرکت صادر کننده، نام فرد استفاده کننده، عکس فرد استفاده کننده، تبلیغات و سایر اطلاعات درخواست شده بر روی کارت است که به علت مواد تشکیل دهنده کارت‌ها (پی‌وی‌سی) از چاپگرهای مخصوص کارت با ریبون‌های متفاوت استفاده می‌شود.

پس از اتمام چاپ رنگی کارت نیز در صورت نیاز برخی از چاپگرها قابلیت چاپ هولوگرام و یا یک لایه محافظ (لامینیت) طرح‌دار بر روی کارت برای جلوگیری از فرسایش رنگ چاپ شده بر اثر استفاده روزمره را دارند.

رمزنگاری چیپ/مغناطیس

پس از انجام کلیه مراحل چاپی در نهایت عمل رمزنگاری چیپ/مغناطیس صورت می‌گیرد. در این مرحله اطلاعات لازم مورد نیاز از طریق دستگاه به حافظه کارت انتقال ‌یافته و کارت برای استفاده آماده می‌گردد.

در کارت‌های هوشمند از آنجا که رمزهای تولید شده و سایر کلیدها نیز در این مرحله بر روی کارت منتقل می‌شوند، از الگوریتم‌ها و تمهیدات ویژه‌ای برای بالا بردن ضریب امنیتی استفاده می‌گردد.

در این قسمت رمز اولیه اختصاص داده شده به مشتری بر روی کاغذهای مخصوص چاپ و با پوششی مناسب پوشانده می‌شود. چون که رمزها جداگانه و مستقلاً در این ماجول استفاده می‌شوند، معمولاً بین محل نگهداری رمزها و این قسمت از سخت افزارهای امنیتی ویژه نظیر HSM استفاده می‌شود. بدیهی است که پس از چاپ رمزها به هیچ وجه رمزها نگهداری نشده و قابلیت دسترسی به آنها وجود ندارد.

پوشش کارت

پس از انجام کلیه مراحل و اطمینان از صحت آنها، کارت‌ها توسط این ماجول به‌طور اتوماتیک درون پاکت‌های مخصوص از قبل چاپ شده قرار گرفته که حاوی نام صاحب کارت، مشخصات، آدرس و بروشرهای لازم جهت استفاده است.

با وجود این کارت سرویس دهی مجموعه های خدماتی و تفریحی و گردشگری  و دسترسی افراد به مجموعه ها راحتر میگردد و همه مجموعه های بزرگ و کوچک یک فرصت مساوی پیدا میکنند تا  خود را در بازار رقابت محک بزنند.این بازار ایجاد شده بندرت منسوخ میگردد و با پیشرفت فناوری قابل ارتقاء بوده و ابزار و امکانات بیشتری افزوده میگردد و هیچ محدودیتی برای کاربر ایجاد نمیکند.

در این فناوری هر مجموعه مستقل  می تواند نوع خدمات و سرویس دهی را مدیریت کند هم از لحاظ مالی و تبلیغاتی و هم تخفیفات ویژه بدون محدودیت با استفاده از ابزارهای ارائه شده در سرویس . پورتال و ارتباط مستقیم با مصرف کننده دارد و واسطه ها به طور کامل حذف می گردند و از ایجاد بازار سیاه در زمانهای خاص جلوگیری می نماید.

افراد مرتبط با این فناوری به دو دسته تقسیم می شوند 1- مجموعه های ارائه دهنده سرویس 2- کاربران استفاده کننده سرویس.

هر مجموعه یک هزینه حق اشتراک بابت طراحی و راه اندازی سرویس خود پرداخت می کند که فقط یک بار می باشد و بدون محدودیت از هر امکانات  موجود و یا جدیدی که به پورتال اضافه گردد به صورت رایگان استفاده نماید .

کاربران هم با پرداخت هزینه صدور کارت عضو خانواده بزرگ این فناوری می شوند و همه خدمات خود را مدیریت می نمایند بدون هزینه های جانبی و اضافی . کارت صادر شده بدون محدودیت زمانی و مکانی می باشد.برای دریافت خدمات فقط کافیست کاربر حساب مجازی خود را شارژ نماید تا علاوه بر دریافت سریعتر خدمات در قرعه کشی ماهیانه کاربران فعال شرکت نموده و از امکانات و هدایاهای  نقدی و غیر نقدی منحصر به فرد شرکت بهرمند گردند

هدف این فناوری برنامه ریزی و مدیریت مالی و تفریحی و ایجاد یک زندگی منظم و با برنامه برای خانواده ها می باشد که بتوانند درآمد و نحوه خرج کردن پول در زندگی و کار و مسافرت را مدیریت کنند و از امکانات روز دنیا برای آسایش و رفاه خود و خانواده با کمترین هزینه و  بهترین و مناسبترین امکانات استفاده نمایند.

توجه : درآمد شرکت از درصدی که با مجموعه ها توافق شده است تامین میگردد. به این صورت که از تراکنش های مالی کاربر به صورت آنلاین انجام می دهند  هر مجموعه خدماتی درصدی را به عنوان هزینه های تامین و نگهداری و ارائه سرویس به مجموعه پرداخت می نمایند که بعد از دریافت خدمات کاربر از مجموعه از کل هزینه کسر و بقیه به حساب مجموعه خدماتی واریز می گردد.

بزرگترین مزیت اجرای پروژه این است که دریافت خدمات برای تمام افراد با یک  کارت الکترونیکی هوشمند می باشد و می توانند به راحتی از خدمات شرکتهای دیگر بدون محدودیت مکانی استفاده نمایند. کلیه خدمات این کارت به صورت یکپارچه و آنلاین بوده و مجموعه هایی  که متصل به این سرویس هستند بدون محدودیت و هزینه اضافی خدمات خود را به کاربران مجموعه های دیگر ارائه می نمایند

اطلاعات تماس
بیوگرافی شرکت

سیستم مدیریت هوشمند سیمرغ

تهران، قدس

نوع فعالیت

خدمات

خدمات/محصولات

هوشمند سازی خدمات، مکانیزه کردن خدمات، ایجاد اتوماسیون اداری، سخت افزار و نرم افزار

نوع مالکیت:

شرکت با مسئولیت محدود

دسته‌بندی خدمات