دارکوب

طراحی سایت, دامنه, هاستینگ

مزایای سرمایه گذاری روی بازی های موبایل مخصوص سیستم های اندروید

برای بزرگنمایی روی تصویر کلیک کنید

شما با استفاده از طراحی  بازی های موبایل میتوانید برند یا شرکت خود را بهتر به عموم جامعه بشناسانید ، در جوامع مختلف بسیاری از شرکت ها از این ترفند برای جا انداختن برند یا نام خود میان مردم استفاده میکنند . مانند شرکت MARVEL ENTERTAINMENT  که توانست از این  طریق هم نام خود را بر سر زبان ها بیاندازد هم یک منبع درآمد جدید  پیدا کند.

 

بازی های موبایل و صنعت رو به رشد آن قابلیت های سرمایه گذاری فراوانی دارد چون شما مخاطبان بین المللی و جهانی  پیدا خواهید داشت چه چیزی بهتر از این که بتوانید  نظر مشتری یا مخاطبان خود را از طریق  عرصه های جذابی مانند بازی و سرگرمی به خود جلب کنید .

 

جالبی سیستم های اندورید این است که همه دنیا به آن دسترسی دارند و به عبارت دیگر جهانی است و میتواند بستری برای جهانی سازی مارکت یا بیزینستان  شما هم باشد ، با ساختن بازی های حرفه ای  اندروید که همه  دنیا به آن دسترسی دارند میتوانید برند یا نام خود را جهانی کنید و بازار خود را گسترش دهید .

 

 

امروزه به دلیل گسترش نرم افزار های اندروید و موبایل توسعه دهندگان این نرم افزار ها هم در حال افزایش هستند و لازم نیست هزینه بسیاری زیادی برای تهیه و تولید چنین اپلیکیشن هایی پرداخت کنید بنابراین  خیلی زود دست به کار شوید و  با یک  توسعه دهنده نرم افزار مشورت کنید هم چنین فروشگاه بازی های اندروید یک پلتفرم ساده و آسان برای فروش بازی ها یتان به مخاطبان جهانی نیز هست .

 

 

از آن جایی که مردم ذاتا" رقابت جو هستند دوست دارند اگر از چیزی لذت میبرند آن را با بقیه هم به اشتراک بگذارند حال اگر بازی طراحی کنید که سرگرم کننده ، جالب و لذت بخش باشد مسلما" طرفداران آن را با دیگران به اشتراک گذاشته و به محبوبیت و مشتریان و مخاطبان شما افزوده خواهد شد و به شما اعتماد بیشتری خواهند کرد .

 

 

عرصه بازی های موبایل بسیار جذاب و لذت بخش است  از طریق طراحی های هوشمندانه بازی های خلاقانه و جذاب و حرفه ای  میتوانید اجتماعی از افراد را دور خود داشته باشید که حتی  به صورت غیر مستقیم آنها را با برند و محصولات خود آشنا کنید .

 

 

جالب است بدانید درآمد بازی های موبایل در کل دنیا تا پایان سال 2015 رقمی  بیش از 25 میلیارد دلار بوده است .

 

 

برای نمونه بازی هایی مانند CANDY CRASH  و ANGRY BIRDS  توانستند به موفقیت های چشمگیری دست پیدا کنند .

 

 

این صنعت در ژاپن و چین بسیار گسترده است و سرمایه گذاران زیادی  در این عرصه سرمایه گذاری کرده اند به خصوص در ژاپن که بازی های معمایی انقلابی به پا کرده است . 

http://www.megashid.com

اطلاعات تماس
بیوگرافی شرکت

دارکوب

تهران

نوع فعالیت

تولید کننده، عمده فروش، خرده فروش، صادر کننده، خدمات

خدمات/محصولات

طراحی سایت، دامنه، هاستینگ، سئو

نوع مالکیت:

شرکت با مسئولیت محدود

دسته‌بندی محصولات و خدمات