گروه تولیدی مهرکو

تامین سفارش تولید, تولید جهت توزیع کنندگان, فوش قطعات به صورت عمده

اطلاعاتی در مورد گیریس مورد مصرف خودرو

                                                                                            بنام خدا

گروه بازرگانی مهر تولید کننده و تامین کننده قطعات یدکی خودرو پس از 10 سال سعی و تلاش توانسته است با بکارگیری بهترین تجربیات خود در امر تولید و تامین قطعات یدکی خودرو پژو و پراید تعداد بیش از 150 قطعه را با بهترین کیفیت و بهترین خدمات فروش تولید نماید و با برند مهرکو به صورت مستقیم و با بهترین قیمت و کیفیت توزیع مینماید. 

ما اطلاعاتی در مورد گیریس مورد مصرف در خودرو را به شما میدهیم

مصرف کننده عزیز باید اطلاع داشته باشد که گیریس موجود در بازار ایران چندین نمونه وجود دارد و بهترین نوع گیریس که میتوان برای بلبرینگ یا گردگیر استفاده نمود گیریس لیتیوم کمپلگس میباشد که این نوع گیریس با دمای قابل تحمل 230 درجه گرما و 40- در سرما از طرف ما بهترین نوع گیریس در خودرو میباشد .

گروه بازرگانی مهر بعد از یک سال تحقیق در مورد تامین بهترین نوع گیریس تا بتواند در خودرو بهترین کارکرد را داشته باشد توانسته است از معتبرترین تولید کننده کشور امارات محصول خود را تهیه نماید و به ایران وارد نماید .

گیریس لیتیوم کمپلگس توان تحمل بیش از 750 ضربه را دارد و هیچ گونه تغییری در محصول فوق ایجاد نمیگردد. در مورد 750 ضربه به گیریس یعنی فشار مستقیم بر 1گرم گیریس فوق به صورت مستقیم در 8 دقیقه که در بعضی از گیریسها موجود در بازار بعد از فشار فوق تغییر رنگ داده و میشکند که این باعث میگردد که گیریسهای فوق خاصیت خود را از دست داده و بلبرینگ را خشک کند و خراب نماید و یا در گردگیر باعث پاره شدن قطعه گردگیر میگردد.

در بعضی از موارد دیده شده است که بعضی افراد با آتش زدن گیریس خود به مشتری خود میگویند که محصول ما آتش گرفته ولی آب نمیشود که این نوع گیریس که این خاصیت را دارد بنام گیریس بنتون میباشد که بعد از آتش گرفتن به صورت خاکستر سیاه رنگ میشود و خشک میشود و دیگر عملا هیچ گونه روان سازی برای قطعه فوق انجام نمیدهد.

درگیریس لیتیوم کمپلگس این مورد وجود ندارد و بعد از حرارت دادن به صورت مسقیم که به صورت روان درآمده و بعد از کم کردن حرارت بدون آتش گرفتن گیریس فوق به صورت اولیه باز میگردد و همچنان میتواند قطعه فوق را روان یا نگهداری نماید.

گیریس لیتیوم کمپلگس تنها نوع گیریس میباشد که هم در مصرف بلبرینگ و هم در مصرف گردگیر میتوان استفاده نمود.

در بعضی موارد مشاهده شده است که در بعضی از سر پلوسهای موجود در بازار نوعی گیریس سیاه رنگ پمادی وجود دارد که به این نوع گیریس؛ گیریس کلسیوم میگویند که این نوع گیریس شاید عمر گردگیر را افزایش دهد ولی به علت مواد موجود در گیریس کلسیوم که به صورت دانه های ریز قابل مشاهده هستند بر روی ساچمه های سرپلوس فشار آورده و قبل از خراب شدن گردگیرهای سرپلوس قطعه سرپلوس به صدا افتاده و خراب میشود. ولی در گیریسی که گروه بازرگانی مهر بنام گیریس لیتیوم کمپلگس نام دارد هم توان نگهداری از گردگیر را دارد و هم توان نگهداری از ساچمه های سرپلوس و یا قطعات جانبی آن را دارا میباشد.

گروه بازرگانی مهر از شما برای مطالعه مطالب ما کمال تشکر را دارد 

اطلاعات تماس
بیوگرافی شرکت

گروه تولیدی مهرکو

شیراز

نوع فعالیت

تولید کننده، وارد کننده، عمده فروش، خرده فروش، صادر کننده، خدمات

خدمات/محصولات

تامین سفارش تولید، تولید جهت توزیع کنندگان، فوش قطعات به صورت عمده، تولید با برند شما

نوع مالکیت:

شرکت سهامی خاص

دسته‌بندی محصولات