شرکت صنایع پدیده ایرانیان فن

فن آکسیال , فن کانالی , سانتریفوژ

قوانین هواکش های صنعتی

قوانین هواکش ها :

این اصول رابطه عوامل مختلف کار هواکش های مشابه را بیان می کند . منظور از هواکش های مشابه ، سری هواکش هایی است که در آنها تناسب ابعاد هواکش تقریباً یکسان است . این عوامل کار عبارتند از اندازه هواکش  ، دور موتور ، چگالی گاز ، میزان گذر هوا ، فشار ، توان مورد نیاز و راندمان آن . فشار نیز می تواند فشار کل ، استاتیک ، سرعت و فشار استاتیک هواکش یا فشار کل آن باشد .

در یک نقطه کار نسبی در روی دو منحنی کار در هواکش های مشابه ، راندمان ها مساوی خواهند بود .قوانین هواکشها ، این واقعیت ها و روابط درونی عوامل دیگر را بصورت روابط ریاضی بیان می کنند و با آنها می توان اثر تغییرات اندازه ، سرعت چگالی گاز را بر روی ظرفیت ، فشار و توان مورد نیاز پیش بینی کرد .

تاثیر تغییر دور موتور یا چگالی :

در عمل معمولا از اصول فوق برای بررسی اثر هر متغیر به تنهایی استفاده می شود . بیشتر اوقات قوانین فوق برای یک هواکش با یک اندازه مشخص اعمال می شود ، در اینصورت ممکن است بصورت ساده شده زیر بیان گردند .

برای تغییر دور موتور For Changes of rotation rates  :

گذر هوا متناسب با میزان چرخش تغییر می کند ، تغییرات فشار متناسب با مربع میزان چرخش می باشد ، و توان متناسب با توان سوم میزان چرخش تعییر می کند .

 

اطلاعات تماس
بیوگرافی شرکت

شرکت صنایع پدیده ایرانیان فن

تهران

نوع فعالیت

تولید کننده، وارد کننده، خدمات

خدمات/محصولات

فن آکسیال ، فن کانالی ، سانتریفوژ ، جت فن ، فن سانتریفوژ پشت بامی ، فن سقفی آکسیال ، فن سانتریفوژ فوروارد، فن سانتریفوژ بکوارد، فن سانتریفوژ رادیال، فن سانتریفوژ فشار قوی، فن ساید چنل، فن بادی، هیتر ، دمپرهای وزنی، هواساز، پروانه های صنعتی

نوع مالکیت:

شرکت با مسئولیت محدود

دسته‌بندی محصولات و خدمات