تجهیزات هتلی رنوس | ملحفه تخت باکس تشک و کالای خواب هتلی ...

تشک هتلی, تخت باکس هتلی, شامپو هتلی

پارچه ملحفه هتلی در مشهد

برای بزرگنمایی روی تصویر کلیک کنید

انواع الیافی که در پارچه ملحفه هتلی بکاررفته است عبارتند از:

پنبه: این نوع الیاف پرطرفدارترین نوع در مصارف هتلی به حساب می‌آید. از مزایای این نوع پارچه می‌توان به نرم و لطیف، نگهداری ساده، تنفس پذیری، مقاوم، ضد حساسیت و مقرون به صرفه بودن اشاره کرد. اگر به منسوجات پنبه ای کمی ابریشم اضافه شود عمر طولانی تری خواهند داشت.
پلی استر: این نوع الیاف ماندگاری و مقاومت بالا در برابر لکه ها دارند. این نوع پارچه برای استفاده لازم است با الیاف دیگر ترکیب شود.
ابریشم: این نوع الیاف به دلیل داشتن بافتی ظریف و لطیف و درخشان، ظاهری لوکس در اتاق هتل ایجاد می‌کند. نگهداری این نوع پارچه هتلی بیسیار دشوار است.امکان ایجاد آلرژی برای برخی افراد می‌کند. این نوع پارچه‌ها نسبت به بقیه انواع پارچه‌ها قیمت بالاتری دارند.

پارچه ملحفه هتلی چیست؟

پارچه ملحفه‌ها جزو 10 پارچه پرفروش در بازار هستند که در هتل‌ها به مقدار قابل توجهی مورد استفاده قرار می‌گیرند. پارچه‌های ملحفه هتلی با جنس، الیاف و عرض‌های مختلفی تولید می‌شوند. همچنین دارای طرح‌های متنوع هستند که باب میل سلیقه مشتری طراحی می‌شوند.
از پارچه‌های ملحفه‌ای اصولا برای تولید روبالشی، رو تختی و پتو استفاده می‌شود. شما نیز بهتر است برای هتل از پارچه‌های ملحفه‌ای استفاده کنید. رنگ پارچه در هتل‌ها بهتر است سفید باشد زیرا هتل اقامتگاه عمومی به حساب می‌آید و سفید باب سلیقه عام می‌باشد. همچنین تنها پارچه‌ای که هتل‌ها ممکن است به صورت خام خریداری نمایند، پارچه سفید برای ملحفه هتلی است.

هتل پردیسان مشهد از جمله هتل‌های بزرگ ایران است که در شهر مشهد مقدس جا گرفته است. در این مطلب می‌خواهیم درباره هتل پردیسان مشهد و امکانات این هتل صحبت کنیم.

معرفی هتل پردیسان

هتل 5 ستاره پردیسان با مساحتی بالغ بر 33000 متر مربع در پنج طبقه و زیر بنای 24000 متر مربع در در بزرگراه کلانتری مشهد و درسال 1380 افتتاح شده است. هتل پردیسان با در نظر داشتن این اصل که مهمان در فرهنگ دینی و ملی ما از کرامتی ویژه برخوردار است، توانسته با بکار گیری نهایت توان خود در خدمت رسانی به مهمانان خود، روزهای خوبی را از سفر به مشهد مقدس برای آنها به یادگار بگذارد. از مهم ترین ویژگی‌های هتل پردیسان که می‌توان به آن اشاره کرد دور بودن آن از محدوده ترافیک و شلوغی خیابان و هیاهوی ماشین‌ها اشاره کرد که باعث شده تا مهمانان هتل پردیسان اوقات خوش و آرامی را در هتل سپری کرده و خوابی آرام داشته باشند.

ویژگی‌های پارچه ویسکوز


این نوع پارچه ویژگی‌ها و مزایای زیادی دارد برای مصارف خانگی و هتلی. این مزایا و ویژگی‌ها عبارتند از:

نرم و لطیف: با لمس این پارچه متوجه نرمی و لطافت این نوع پارچه می‌شوید. پارچه‌ای براق، و زیبا که حسی نرم به شما انتقال می‌دهد. لازم به ذکر است که نرمی این پارچه چیزی شبیه به لطافت ابریشم است و حسی خوب از پوشیدن لباسی راحت را به شما انتقال می‌دهد.
قیمت مقرون به صرفه: ویسکوز پارچه‌ای ارزان قیمت و کاملا اقتصادی است. به همین دلیل است که مناسب انواع مصارف هتلی نیز می‌باشد.
ضد تعریق و رطوبت: نکته جالبی که در مورد این پارچه وجود دارد، جاذب بودن است.  این پارچه به خوبی رطوبت و تعریق بدن افراد را جذب می‌کند و به همین دلیل بهترین گزینه برای دوخت انواع لباس و تی‌شرت ورزشی محسوب می‌شود.
سبک وزن: ویسکوز پارچه ای مطبوع به دلیل وزن کم این پارچه است. بنابراین این نوع پارچه برای تولید انواع لباس تابستانی و خنک مناسب است.
ضد حساسیت: از جمله مزایای این نوع پارچه این است که حساسیت پوستی ایجاد نمی‌کند. قابلیت تنفس به همراه الیاف طبیعی به کار رفته در بافت این نوع پارچه باعث می‌شود که دچار حساسیت پوستی و مواردی از این دست نشوید. بنابراین این پارچه برای لحاف هتلی که استفاده اکثر مردم است برای اقامتگاه‌ها و هتل‌ها بسیار مناسب است. همچنین این نوع پارچه برای لباس نوزادان که پوست حساسی دارند مناسب است.
ثبات رنگ: یکی از مزایای این نوع پارچه این است که در برابر شستشو بسیار مقاوم است. رنگ پارچه ویسکوز به دلیل شستشوی زیاد از بین نمی‌رود و مات و کدر نمی‌شود.

اتاق‌های هتل پردیسان

هتل پردیسان مشهد در 5 طبقه دارای 162 باب اتاق و 373 تخت است که پنجره‌هایش رو به خیابان، کوه و محوطه هتل باز می‌شوند و مهمانان برای تنفس هوای تازه کافی است به جای بیرون رفتن قدم به بالکن اتاق بگذارند تا از منظره زیبا لذت ببرند. تمامی این اتاق‌ها دارای مبلمان، آباژور، دراور، کمد لباس، رخت آویز و میز تحریر بوده و مجهز به سیستم تهویه مطبوع هستند. صندوق امانات دیگر وسیله امنیتی است که در اتاق‌های پردیسان مشهد قرار گرفته است تا مهمانان وسایل و اشیا گران قیمت و اسناد مهم خود را به دور از نگرانی در اتاق هتل گذاشته و خود به گشت و گذار در شهر بپردازند. حمام تعبیه شده در اتاق‌ها دارای لوازم بهداشتی مورد نیاز مهمانان نظیر: دمپایی هتلی، صابون هتلی، خمیردندان هتلی، مسواک هتلی و حوله دست و صورت می‌باشد و سرویس‌های بهداشتی اتاق‌ها در دو نوع سرویس بهداشتی فرنگی و سرویس بهداشتی ایرانی است. این هتل در تلاش است تا بهترین تجهیزات هتلی در مشهد را خدمت مهمانان خود ارائه دهد.

اطلاعات تماس
بیوگرافی شرکت

تجهیزات هتلی رنوس | ملحفه تخت باکس تشک و کالای خواب هتلی ...

تهران

نوع فعالیت

تولید کننده، وارد کننده، عمده فروش، خرده فروش، صادر کننده، خدمات

خدمات/محصولات

تشک هتلی، تخت باکس هتلی، شامپو هتلی، دمپایی سفید هتلی، شامپو هتلی، صابون هتلی، حوله هتلی، مبلمان هتلی، بالش هتلی، لحاف هتلی سفید، تیغ اصلاح هتلی، ملزومات هتلی

نوع مالکیت:

شرکت سهامی خاص

دسته‌بندی محصولات