گروه فنتاچ (کلید های لمسی هوشمند، پریز هوشمند، ریموت کنت...

کلید دو پل لمسی هوشمند , کلید های لمسی هوشمند ORVIBO, کلید های تاچ هوشمند ORVIBO

تعریف سناریو در هوشمند سازی ساختمان به چه معنی است ؟

برای بزرگنمایی روی تصویر کلیک کنید

در یک خانه هوشمند می توان با تعریف سناریو های مختلف با یک کلیک مجموعه ای از اتفاقات را رقم زد به عنوان مثال:

 

سناریوی صبحگاهی (Good morning Smart life)

 

در این حالت حتی بدون اینکه شما فرمانی (توسط پنل یا تلفن همراه یا تبلت و...) صادر کرده باشید و فقط با فرا رسیدن صبح و ساعتی که از پیش تنظیم شده پرده های اطاق خواب کنار رفته تا نور روز را به شما بتاباند و موسیقی مورد علاقه شما را از اسپیکرهای اطاق پخش می کند تا شما با آرامش از خواب بیدار شوید!

آمادگی خانه هوشمند شما برای صبح به همینجا ختم نمی شود؛ چرا که قبل از بیدار کردن شما خانه را نیز آماده کرده، مثلا در زمستان که شب کمی سرد می شود نیم ساعت قبل از بیدار کردنتان خانه را گرم میکند تا موقع بیرون رفتن از رختخواب احساس سرما نکنید! همچنین وقتی به حمام می روید جکوزی پر از آب داغ و آماده استفاده است و زمانی که به آشپزخانه برای صرف صبحانه می روید دستگاه چای و قهوه سازتان را روشن می نماید.

 

 

سناریوهای روشنایی خانه هوشمند(Lighting mode)

 

به طور کلی تمام روشنایی های متصل به سیستم خانه هوشمند BOLT را می توان به گونه ای برنامه ریزی کرد که با انتخاب یک حالت بر روی پنل لمسی چندین چراغ تغییر وضعیت بدهند (از روشن به خاموش یا بالعکس و یا تغییر میزان نور دهی دیمر ها).

 

سناریوی تماشا (Cinema Mode)

 

تنها با لمس بر روی پنل یا موبایلتان پخش کننده DVD، تلویزیون و اسپیکرها روشن شده و لوستر وسط خاموش و چراغهای هالوژن دور؛ کم نور (Dimm) می شوند و فیلم و یا برنامه تلویزیونی شروع به پخش شدن می نماید.

 

سناریوی مطالعه (Reading Mode)

 

تمام چراغهای خانه کم نور شده، برای حذف صداهای مزاحم پرده ها بسته می شوند و چراغ مطالعه روشن می شود، هم چنین صدای زنگ درب بازکن و تلفن، ملایم تر می شود و می تواند درب اطاق مطالعه را نیز قفل کند.

 

سناریوی آرامش(Relaxation Mode)

 

با فعال شدن این سناریو تمام هالوژنهای سقفی با نور %30 روشن می شوند و آباژور یا چراغ خواب نیز روشن میشود و تمام لوستر ها خاموش خواهند شد.

 

سناریوی میهمانی و جشن ( PartyTime)

 

در این حالت تمامی چراغها با نوردهی 100% روشن می شوند و هم چنین در سناریو جشن سیستم نور پردازی و پخش موسیقی فعال می شود.

 

سناریو شام (Dinner Time )

 

با انتخاب این حالت لوستر بالای میز شام روشن شده و هالوژنهای دور به حالت %80 نوردهی در آمده و بقیه روشنایی های حال و پذیرایی خاموش می شوند.

 

سناریو خواب (Sleep Mode)

 

تمام چراغهای خانه خاموش شده و فقط چراغ راهرو (در صورت وجود) و چراغ خواب روشن می شوند و تمامی پرده ها نیز بسته خواهند شد.

 

سناریوی مسافرت (Vacation Mode)

 

هنگام رفتن به مسافرت شما فقط برای مسافرتتان برنامه ریزی کنید و در نبود شما خانه هوشمند از خودش مراقبت می کند!

فقط موقع خروج گزینه مسافرت را بزنید و خانه هوشمند بر اساس تنظیمات می تواند شیر اصلی آب و گاز را قطع کند، چراغها و سیستم تهویه را خاموش کند، پرده ها را ببندد، دوربینهای مدار بسته، دزدگیر و سیستم اعلام و اطفاء حریق را فعال کند و دربها را پشت سرتان قفل کند و حتی به گلدانها هم آب بدهد!

موقع خروج یادتان رفته به خانه بگویید که به مسافرت می روید؟ با یک گوشی تلفن همراه یا از طریق اینترنت به او خبر دهید. این امکان وجود دارد که خانه هوشمند در نبود شما با روشن و خاموش کردن چراغ ها، باز و بسته کردن پرده ها و روشن کردن تلویزیون بودن شما را شبیه سازی کند تا توجه دزدان را جلب نکند

(این امکان برای خانه هایی که به مدت طولانی خالی می مانند مثل ویلاهای شمال یا کیش بسیار مناسب است.)

 

 گروه فنتاچ

www.fntouch.com

https://telegram.me/fntouch

اطلاعات تماس
بیوگرافی شرکت

گروه فنتاچ (کلید های لمسی هوشمند، پریز هوشمند، ریموت کنت...

تهران

نوع فعالیت

وارد کننده، عمده فروش، خرده فروش، خدمات

خدمات/محصولات

کلید دو پل لمسی هوشمند ، کلید های لمسی هوشمند ORVIBO، کلید های تاچ هوشمند ORVIBO، خانه هوشمند ORVIBO، پریز هوشمند، سنسور در و پنجره هوشمند ORVIBO، سنسور هوشمند حرکتی ORVIBO، کلید سناریو هوشمند ، نماینده ORVIBO در ایران، سنسور های هوشمند، محصولات هوشمند ZigBee، کلید سه پل لمسی هوشمند، سیستم های هوشمند امنیتی، کلید هوشمند دیمردار، کلید لمسی هوشمند تک پل، ریموت کنترل هوشمند

دسته‌بندی محصولات