شرکت طرازنده تارنما/گروه سایت سازی

طراحی سایت, طراحی فروشگاه اینترنتی, سئو حرفه ای

طراحی سایت فروشگاهی

برای بزرگنمایی روی تصویر کلیک کنید

امروزه با فن آوری بازاریابی اینترنتیو استراتژی طراحی وب سایت، فروش کالا معنی دیگری به خود گرفته است. روش های فروش محصولات و خدمات به صورت آنلاین ممکن است متفاوت باشد، اما قوانین کلی همان است و امکان دارد در طراحی سایت شما نیزتاثیر بگزارد.

دنیای مجازی این امکان را به شما می دهد تا بتوانید تمام محصولات خود را به همه ی افراد معرفی کنید و آنها را  به فروشید. طراحی فروشگاه اینترنتی باید به نحوی باشد تا خریدار را برای خرید محصول متقاعد کند.

طراحی سایت فروشگاهی پر زرق و برق همیشه منجر به فروش زیاد نخواهد بود. مگر اینکه چیز مثبت و آموزنده ای در سایت شما وجود داشته باشد تا اکثر مشتریان و مخاطبان را به خود جذب نماید. برای نگه داشتن بازدید کننده  در وب سایت تان، باید طراحی وب سایت شما به گونه ای باشد که هر یک از عبارات موجود در محتوا، خواننده را جلب کرده تا زمانی که به آخر صفحه برسد و تمایل به سفارش کالا پیدا نماید.

مهم ترین قسمت طراحی وب سایت شما ساخت صفحه ی اول سایت است.پس این صفحه باید شامل چه مواردی باشد؟ آماده سازی طراحی وب سایت فروش اینترنتی بیشتر از بارگزاری یک صفحهء پر زرق و برق معنی دارد. در واقع سایت باید به نوعی سازمان دهی شده باشد. طراحی سایت اختصاصی و طراحی سایت حرفه ای به گونه ای است که حرکت درصفحات آن به راحتی امکان پذیر است.

اگر شما محصول با ارزشی دروب سایت خود برای فروش دارید، باید طراحی وب سایت شما نیز حرفه ای باشد. سعی کنید نظر خود را مانند یک آموزگار به مشتریان خود در مورد محصولات و خدمات ارائه شده در وب سایت تان آموزش دهید. این روش باعث می شود محصولات و خدمات شما به وضوح و سادگی در وب سایت شما به نمایش درآید. مشتری شما نمی خواهد تصویر محصولات و خدمات شما را به صورت تبلیغاتی و گرافیک های هوشمندانه که هیچ ربطی به آن چیزی که در سایت شما به دنبالش هست، ببیند.

لینک ها بایدقابل مشاهده باشند. تلاش کنید ظاهر سایت ساده باشد تا قابل فهم باشد. در واقع محصولات و خدمات شما باید برای مشتریان یک راه حل مناسب باشد. وضعیت وب سایت خود را به گونه ای طراحی نمایید که به عنوان ارائه دهنده سرویس و محصولات ریسک کمتری برای شما و کسب و کارتان داشته باشد.
غلبه بر ترس مشتریان به معنی وجود ضمانتی برای بازپس دادن پول او هنگام نارضایتی از کالای شما می باشد. اعتماد داشتن آنلاین کار راحتی نیست، اما یکی از راه های غلبه براین مشکل، دردسترس بودن شما برای مشتریان می باشد. این بدان معنی است که در طراحی وب سایت خود قسمتی برای تماس با ما طراحی نموده و آدرس ایمیل، شماره تلفن و حتی آدرس محل اقامت خود را در آن قرار دهید.

به خاطر داشته باشید بعد از فروش محصول، اعتماد پایان نمی پذیرد. شما فقط یک محصول نمی فروشید بلکه شما برای مشتری کار می کنید. بنابراین در طراحی وب سایت خود در صفحات اول باید بخشی را برای "خدمات پس ازفروش" در نظر بگیرید. همچنین در سایت های فروشگاهی مشاوران فروشی وجود دارند که به مشتری پیشنهاد خرید محصول می دهند تا وب سایت شما را به دست فراموشی نسپرده و مجدد مشتری اقدام به بازگشت به فروشگاه آنلاین شما نماید.

مطمئناً میخواهید بازدیدکنندگان و مشتریان شما برای خود شما باقی مانده و به سمت رقبای شما کشیده نشوند. بعلاوه باید برای دریافت پاسخ سریع از مشتری، اقدام به ارائه تخفیف و فروش های فوق العاده برای آنها نمایید. در آخر زمانی هم برای طراحی سایت و صفحهء اول فروشگاه خود بگذارید. قبل از هر تصمیم گیری و مشاهدهء تمامی قسمتها و صفحات، افراد اولین چیزی که مشاهده می نمایند صفحهء نخست و اصلی سایت شماست.

صفحهء اصلی سایت شما مانند محوطهء بیرون منزل شماست. اگر ساخت صفحهء اصلی وطراحی وب سایت آن جذاب نباشد کسی راغب نمی شود به داخل آن بیاید.

اطلاعات تماس
بیوگرافی شرکت

شرکت طرازنده تارنما/گروه سایت سازی

تهران

نوع فعالیت

خدمات

خدمات/محصولات

طراحی سایت، طراحی فروشگاه اینترنتی، سئو حرفه ای، طراحی سایت داینامیک

نوع مالکیت:

شرکت با مسئولیت محدود

دسته‌بندی خدمات