آسان تجارت

واردات از چین, واردات از آلمان, واردات از ترکیه

هنگام واردات از دبی به چه نکاتی باید توجه کرد؟

برای بزرگنمایی روی تصویر کلیک کنید

واردات از این شهر ، در صورت داشتن تجربه و دانش لازم در این زمینه ، می تواند مزایا و مزایای زیادی را به همراه داشته باشد.

هنگامی که می خواهید کالا را از دبی وارد کنید ، باید تمام مشخصات کالا را از فروشنده اماراتی دریافت کنید و آنها را با قیمت دلخواه در اظهارنامه گمرک ثبت کنید. البته قیمت ثبت شده در اظهارنامه هزینه کالا نیست. بلکه قیمت تمام شده کالا پس از محاسبه حقوق گمرکی ، هزینه حمل و بیمه تعیین می شود.

در صورتی که کالاهای مورد نظر نیاز به اخذ مجوز صادرات داشته باشند ، صاحب کالا باید مطابق قوانین ایران مجوز و استاندارد آن را دریافت کند.

این بدان معناست که صاحب کالا باید کالاهایی را وارد کند که طبق قوانین ایران قدردان آنها نیست. زیرا عواملی مانند تقاضا ، شرایط بازار و زمان فروش و ... بر نوع کالاهای وارداتی از دبی تأثیر می گذارد.

شرکت های تجاری در دبی
آشنایی با قوانین تجارت دبی و واردات آن باعث می شود که در هنگام واردات انواع محصولات دبی سود بیشتری ببرید. همچنین ، واردات کالا از این شهر مستلزم این است که نحوه ارسال کالاهای وارداتی خود را بدانید.

بنابراین ، بهتر است از شرکت های تجاری در دبی ، که کارگران اعزام تخصصی و حرفه ای در این زمینه هستند ، کمک بگیرید. به این ترتیب می توانید کالاهای خود را در کوتاه ترین زمان و با کمترین هزینه وارد و ارسال کنید. زیرا این افراد با بهترین روش های اعزام آشنا هستند و می توانند کالاهای شما را در کوتاه ترین زمان ممکن و با کمترین هزینه ارسال کنند.

واضح است که به دلیل موقعیت جغرافیایی امارات ، ترخیص کالا در خلیج فارس صورت می گیرد. از این رو ، رونق تجاری به دلیل ارسال کالا در این منطقه نیز زیاد است.

بنابراین ، اگر محصولات خود را به صورت جداگانه از دبی وارد کرده اید ، می توانید آنها را از طریق شرکت های اعزامی ارسال کنید. در این صورت با کاهش هزینه به معنای کاهش قیمت تمام شده کالا ، می توانید در زمینه واردات کالا نیز سود بسیار خوبی کسب کنید.

اطلاعات تماس
بیوگرافی شرکت

آسان تجارت

تهران

نوع فعالیت

وارد کننده، صادر کننده، خدمات

خدمات/محصولات

واردات از چین، واردات از آلمان، واردات از ترکیه، ترخیص کالا، حمل و نقل هوایی، حمل و نقل دریایی، بازرسی کالا، منبع یابی و خرید از چین

نوع مالکیت:

شرکت سهامی عام

دسته‌بندی محصولات و خدمات