آسان تجارت

واردات از چین, واردات از آلمان, واردات از ترکیه

چگونه می توان سود واردات از دبی را افزایش داد؟

برای بزرگنمایی روی تصویر کلیک کنید

برای به دست آوردن مزایای زیاد هنگام واردات انواع محصولات از دبی ، توجه به بسته بندی محصولات ضروری است. زیرا بسته بندی توسط گمرک بررسی می شود و در صورت عدم تأیید ، هنگام ترخیص با مشکل مواجه خواهید شد.

همچنین هنگام امضای قرارداد باید به تعدادی از توافق نامه ها در حین معامله توجه کنید. به عنوان مثال ، در صورت بروز هرگونه خسارت در حین حمل و نقل ، مشخص کنید که برای کدام قسمت از قرارداد حاضرید هزینه آن را بپردازید.

البته طبق قانون ، تا رسیدن محموله به مقصد ، پرداخت غرامت هرگونه خسارت به کالا بر عهده صادرکننده است که باید در زمان توافق اولیه در قرارداد مشخص شود.

هنگام حمل و نقل کالا ، اظهارنامه باید تهیه و به مقامات مربوطه ارسال شود. پس از تکمیل فرآیند واردات ، مجوز صادرات ارسال می شود. این مجوز مجوز ترخیص کالا از گمرک است که توسط صادرکننده به شرکت حمل و نقل صادر می شود و باید محموله را با دقت جابجا کند.
بهترین و سودآورترین محصولات وارداتی از دبی چیست؟
پوشاک و پارچه رایج ترین محصولاتی است که از طریق واردات دبی فروخته می شود. به دلیل طرح ها و مدهای جدید در این منطقه و مارک های مختلف ، دبی در زمینه پوشاک و منسوجات به خوبی پیشرفت کرده است.

همچنین وجود مارک های آرایشی با کیفیت از جمله کالاهایی است که تجار را ترغیب به فعالیت در زمینه واردات و تجارت با دبی می کند.

به طور کلی کالاهایی که در سالهای اخیر به عنوان بهترین محصولات در ایران برای واردات از دبی شناخته شده و بالاترین فروش را با توجه به نیاز بازار کشور داشته اند شامل پارچه و پوشاک ، کفش ورزشی ، لوازم آرایشی ، لوازم جانبی تلفن همراه ، لپ تاپ. ، تلفن های همراه ، دوربین های دیجیتال ، ذرات حیوانات ، وسایل نقلیه موتوری ، قند و آهن و فولاد مخلوط نشده بودند.

واردات لوازم خانگی
یکی از مهمترین کالاهای وارداتی از دبی لوازم خانگی است که از چین و سپس از ایران وارد دبی می شود.

البته درصد زیادی از لوازم خانگی وارداتی از دبی به ایران قاچاق است که در صورت قانونی بودن واردات لوازم خانگی برای معامله گران چندان مقرون به صرفه نیست. با توجه به هزینه های گمرکی بالای لوازم خانگی ، باعث شده است که محصول وارداتی با قیمت بالاتری در بازار ایران به فروش برسد.

در حال حاضر به منظور تنظیم بازار و فروش بیشتر محصولات ایرانی ، واردات لوازم خانگی با محدودیت های زیادی در کشور روبرو است. به همین دلیل بیشتر لوازم خانگی با مارک های خارجی به صورت قاچاق وارد کشور می شود و این مانع از عرضه لوازم خانگی با مارک های خارجی در بازار ایران نمی شود.

مزایای واردات از دبی
همانطور که قبلاً اشاره کردیم ، واردات انواع کالا از دبی برای معامله گران مزایایی دارد که مهمترین آنها به طور خلاصه در زیر شرح داده شده است.

واردات از دبی با سرمایه اندک امکان پذیر است
موقعیت جغرافیایی مناسب که هزینه حمل و ترخیص کالا و غیره را کاهش می دهد.
برخی از محصولات ممنوعه از طریق دبی وارد ایران می شوند و باعث تنوع محصولات و رونق اقتصادی معامله گران می شوند.
هزینه های کم ارسال
قیمت تمام شده کالاهای وارداتی از دبی با توجه به تقاضا و شرایط بازار ایران تعیین می شود.
لازم به ذکر است که کالاهایی مانند داروها یا مشروبات الکلی ، کالاهای ممنوعه ، تحت هیچ شرایطی شامل مجوزها و قوانین قیمت در ایران نمی شوند.

اطلاعات تماس
بیوگرافی شرکت

آسان تجارت

تهران

نوع فعالیت

وارد کننده، صادر کننده، خدمات

خدمات/محصولات

واردات از چین، واردات از آلمان، واردات از ترکیه، ترخیص کالا، حمل و نقل هوایی، حمل و نقل دریایی، بازرسی کالا، منبع یابی و خرید از چین

نوع مالکیت:

شرکت سهامی عام

دسته‌بندی محصولات و خدمات