آسان تجارت

واردات از چین, واردات از آلمان, واردات از ترکیه

کارگو ایرانی در ترکیه

برای بزرگنمایی روی تصویر کلیک کنید

در این قسمت سعی می کنیم اطلاعات مفیدی در مورد محموله ترکیه به ایران یا محموله از ترکیه به شما ارائه دهیم. با ما همراه باشید و اطلاعات خود را در این زمینه افزایش دهید.
روابط جمهوری اسلامی ایران و جمهوری ترکیه در دوران اخیر به طور کلی صلح آمیز بوده است و ایران و ترکیه شرکای اصلی تجاری بوده اند که هر یک به دلیل نزدیکی جغرافیایی ، روابط زبانی و علایق قومی و مشترک بر دیگری تأثیر می گذارد. فرهنگ هم دارند.
ترکیه و ایران یک توافق تجاری ترجیحی امضا کردند. بیش از 3.7 میلیارد دلار تجارت صادراتی از ترکیه به ایران از جمله کالاهایی مانند آهن ، طلا ، فولاد ، منسوجات و وسایل نقلیه جاده ای انجام می شود. صادرات ایران به ترکیه نیز شامل محصولات انرژی خام ، محصولات پلاستیکی و همچنین فلزات و مواد شیمیایی آلی است.
از آنجا که برای سفر شهروندان ترکیه و ایران به هر کشوری شرایط ویزا وجود ندارد ، روابط فرهنگی ، سیاسی و اقتصادی بین دو کشور بسیار قوی است و در نتیجه حجم زیادی از محموله بین دو کشور منتقل می شود.
علاوه بر این ، حمل پوشاک و پوشاک از ترکیه به ایران نیز بسیار رایج است و بسیاری از واردکنندگان پوشاک و پوشاک و لوازم خانگی از ترکیه تمایل دارند از روش حمل و نقل بین المللی مطمئن مانند بار از ترکیه به ایران استفاده کنند.
باربری ترکیه چیست؟ | محموله از ترکیه به ایران
اصطلاح بار به طور کلی برای اشاره به کالاهای حمل شده با کشتی یا محموله استفاده می شود. کالاها و محصولات حمل شده توسط محموله معمولاً ماهیت تجاری دارند. این روش حمل بار عموماً توسط بازرگانان مورد استفاده قرار می گیرد و بارها و کالاها با هواپیما و کشتی های ویژه و غول پیکر به کشور مقصد منتقل می شود.
محموله از ترکیه به ایران نیز توسط واردکنندگان کالا مورد استفاده قرار می گیرد و به آنها اجازه می دهد حجم زیادی از محصولات و کالاهایی را که از ترکیه وارد می شوند با خیال راحت حمل کنند و محموله آنها به صورت قانونی وارد ایران شود.
برای تکمیل فرایند بارگیری از ترکیه به ایران ، باید با شرکت های فعال در ترکیه در زمینه حمل و نقل بین المللی بار و بار مشورت کرده و فرم اطلاعات بار و بار آنها را به طور دقیق و کامل پر کنید. این فرم شامل مواردی مانند مشخصات حمل ، شرایط حمل و نقل ، نوع حمل و نقل مورد استفاده ، هزینه گواهینامه (در صورت لزوم) و میزان حقوق گمرکی است.

این شرکتها در کلیه مراحل حمل و نقل و ترخیص کالا از گمرک مشاوره ، پشتیبانی و پشتیبانی می کنند و با ارائه کلیه اطلاعات و پشتیبانی عملیاتی لازم برای بهینه سازی زمان و هزینه ، به صادرکنندگان اجازه می دهند تا بار و محموله خود را در محل مورد نیاز استراحت کرده و ایمن کنند.

بسته به نوع بار و محموله شما و همچنین اندازه ، حجم و وزن آن ، ممکن است از روش حمل بار هوایی یا حمل بار زمینی استفاده شود که هر کدام شرایط خاص خود را دارند و طبق تشخیص شما انتخاب می شوند.

حمل لباس و ارسال لباس از ترکیه به ایران
شهرهای مختلف ترکیه قطب فروش برندهای مشهور بین المللی پوشاک هستند و از آنجا که روابط تجاری ایران با دیگر کشورهای اروپایی در معرض تحریم است ، حمل لباس از ترکیه و ارسال لباس از ترکیه به ایران باعث پوشیدن این لباس شده است. و مارک های معروف می توانند به راحتی وارد ایران شوند و در فروشگاه ها و بوتیک های ایرانی به فروش برسند.

همکاری با شرکت های حمل و نقل بین المللی ترکیه یکی از مطمئن ترین راه ها برای حمل پوشاک از ترکیه به ایران است و به شما این امکان را می دهد تا لباس ها را از ترکیه به ایران به بهترین شکل و با مناسب ترین قیمت ارسال کنید.شما می توانید با خیال راحت بار و بار خود را به طور کامل تحویل دهید امنیت و امنیت ایران

اگر می خواهید از ترکیه لباس به صورت هوایی به ایران بفرستید ، می توانید با یکی از فرودگاه های بین المللی ترکیه با شرکت های حمل و نقل بین المللی مانند فرودگاه بین المللی آتاتورک ، فرودگاه آنتالیا ، فرودگاه شاکرپاس آدان ، فرودگاه دالامان ، فرودگاه گزلی ، فرودگاه آسنبوگا آنکارا همکاری کنید. و فرودگاه بین المللی عدنان مندرس در ازمیر.

اما اگر می خواهید از ترکیه لباس به صورت زمینی به ایران بفرستید ، باید بدانید که این روش هزینه کمتری نسبت به روش ارسال محموله هوایی دارد و در مدت کوتاهی به ایران می رسد و از طریق مرز بازرگان به ایران ارسال می شود. شد.
قیمت کامیون در ترکیه هزینه بار از ترکیه به ایران
هزینه بار از ترکیه به ایران بسته به وزن بار و بار شما ، مسیر حمل بار که انتخاب کرده اید ، هزینه بسته بندی و بیمه بار و همچنین قیمت لیر متفاوت خواهد بود. برای اطلاع از قیمت محموله های ترکیه ، بهتر است با شرکت های حمل و نقل بین المللی ترکیه صحبت کنید زیرا این قیمت ها دائما در حال تغییر است.

اطلاعات تماس
بیوگرافی شرکت

آسان تجارت

تهران

نوع فعالیت

وارد کننده، صادر کننده، خدمات

خدمات/محصولات

واردات از چین، واردات از آلمان، واردات از ترکیه، ترخیص کالا، حمل و نقل هوایی، حمل و نقل دریایی، بازرسی کالا، منبع یابی و خرید از چین

نوع مالکیت:

شرکت سهامی عام

دسته‌بندی محصولات و خدمات