آسان تجارت

واردات از چین, واردات از آلمان, واردات از ترکیه

خدمات حمل کارگو از ترکیه به ایران

برای بزرگنمایی روی تصویر کلیک کنید

اگر به اطراف خود نگاه کنید کالاهای زیادی را می بینید که ساخت ترکیه هستند. آیا تا به حال فکر کرده اید که چگونه این کالاها وارد کشور می شوند؟ بیشتر این کالاها عمدتا از ترکیه با کمک خدمات حمل بار به ایران وارد شده است.
محموله هوایی از ترکیه به ایران سریعترین راه برای انتقال محموله به ایران و ترکیه است زیرا دو کشور ارتباط دریایی ندارند.
به طور کلی مسیرهای حمل و نقل از ترکیه به ایران به سه دسته جاده ای ، هوایی و ریلی تقسیم می شوند.
مهمترین مشکل ارسال محموله از طریق جاده ای و ریلی ، زمان طولانی ارسال محموله است.
نحوه ارسال محموله از ترکیه به ایران
محموله های ترکیه به ایران از نوع ویژه حمل و نقل هوایی برای حمل و نقل سریع است. استفاده از بار برای تجارت یا حمل بارهای فله معمول است.
در این روش یک یا چند کالا دارای مجوز از شرکت کشتیرانی با کمک هواپیماهای غیر مسافری و تجاری به سایر کشورها ارسال می شود.
فرض کنید شما صاحب یک شرکت هستید و می خواهید کالا را از ترکیه وارد کنید. شما نمی توانید این کالا را با هواپیمای مسافربری به ایران بیاورید.
برای این کار به کمک Easy Ferrite نیاز دارید. شرکت ما کالاهای شما را از طریق باربری و هواپیماهای مخصوص باری وارد ایران می کند.
عوامل موثر بر هزینه محموله ترکیه به ایران
5 عامل اصلی بر هزینه و قیمت خدمات بار تأثیر می گذارد. در ادامه ، این عوامل را به ترتیب نامگذاری و توضیح می دهیم:
1- نوع محصول:
هزینه بار بسته به ماهیت محصول شما متفاوت است. به عنوان مثال ، برخی از کالاها نسبت به ضربه بسیار حساس هستند. هزینه ارسال این کالا نسبت به سایر کالاها بیشتر است.
2- وزن و ابعاد محصول:
دومین عاملی که بر هزینه بار تأثیر می گذارد ، وزن و ابعاد محصول شما است. هرچه وزن محصول شما بیشتر و سنگین تر باشد ، هزینه بار بیشتر می شود.
3- قوانین کشور مبدا و مقصد:
قوانین کشور مبدا و مقصد نیز بر هزینه بار از ترکیه به ایران تأثیر می گذارد. تعرفه های متفاوتی برای ارسال کالاهای مختلف وجود دارد.
4- فاصله مبدا و مقصد:
نکته مهم دیگری که برای محموله از ترکیه باید در نظر گرفته شود ، فاصله هوایی بین ایران و ترکیه است. هرچه فاصله بین دو کشور بیشتر باشد ، هزینه بار بیشتری را باید پرداخت کنید.
5- نوع شرکت هواپیمایی:
شرکت ها و خطوط هوایی که خدمات بار ترکیه را به ایران ارائه می دهند ، نرخ های خاص خود را دارند. هزینه خدمات باربری این شرکت ها به سابقه ، شهرت و کیفیت خدمات آنها بستگی دارد.
مراحل خدمات حمل بار از ترکیه
با شرکت خدمات حمل و نقل تماس بگیرید و مشخصات دقیق کالا را بگویید. با در نظر گرفتن پنج فاکتور ذکر شده ، هزینه بار ترکیه به ایران را محاسبه می کنند و به شما اطلاع می دهند.
در مرحله دوم ، کالاهای شما را بسته بندی کرده و آماده ارسال می کنند. این امکان وجود دارد که شما هنگام بسته بندی کالاهای خود حضور داشته باشید و از سلامت کالاهای خود در هنگام سفر اطمینان حاصل کنید.
اکنون زمان آن است که محصول شما سفری بی نظیر را تجربه کند. محموله شما با هواپیمای تجاری وارد ایران می شود و سپس تحت نظارت سازمان گمرک قرار می گیرد. برای تحویل کالا باید مجوزهای لازم مانند بارنامه را در اختیار گمرک قرار دهید.

اطلاعات تماس
بیوگرافی شرکت

آسان تجارت

تهران

نوع فعالیت

وارد کننده، صادر کننده، خدمات

خدمات/محصولات

واردات از چین، واردات از آلمان، واردات از ترکیه، ترخیص کالا، حمل و نقل هوایی، حمل و نقل دریایی، بازرسی کالا، منبع یابی و خرید از چین

نوع مالکیت:

شرکت سهامی عام

دسته‌بندی محصولات و خدمات