آسان تجارت

واردات از چین, واردات از آلمان, واردات از ترکیه

عوامل موثر بر هزینه حمل و نقل

برای بزرگنمایی روی تصویر کلیک کنید

حال که دیدیم محموله چیست و چه موقع مورد استفاده قرار می گیرد ، بهتر است عوامل م affectثر بر محموله را بررسی کنیم ، زیرا هزینه این روش حمل و نقل به چند دلیل مسئله مهمی است و سوءتفاهم از این موضوع میلیون ها از تومان شما را از دست خواهد داد.
وزن و اندازه گیری
بدون تردید ، اولین عاملی که بر هزینه بار تأثیر می گذارد ، وزن محصول شما است که مهمترین آن نیز می باشد. هرچه کالاهای شما سنگین تر باشد ، هزینه حمل و نقل بیشتر است و کالاهای شما سبک تر باشند ، هزینه کمتری برای این نوع حمل و نقل باید پرداخت کنید. یکی دیگر از اجزای سودآور در این نوع حمل و نقل ابعاد محصول است. ابعاد تأثیر مشابهی بر وزن بر هزینه بار دارد. هرچه ابعاد محصول مورد نظر شما بزرگتر باشد ، هزینه بیشتری برای باربری باید پرداخت کنید. اندازه کالا و نحوه محاسبه ابعاد و تأثیر آنها بر قیمت در هر شرکت حمل و نقل هوایی متفاوت است.

فاصله هوا
یکی دیگر از عوامل مهم که بر قیمت بار تأثیر می گذارد ، فاصله هوایی بین کشور مبدا و کشور مقصد است. بدیهی است که فاصله هوایی با فاصله زمینی کاملاً متفاوت است و ممکن است دو کشور فاصله زمینی کوتاهی داشته باشند ، اما فاصله هوایی آنها به دلیل عدم وجود مسیرهای مستقیم طولانی یا حداقل بیشتر از فاصله زمینی است. بسیاری از افرادی که تازه واردات و واردات را انجام می دهند این را در نظر نمی گیرند و آسیب زیادی خواهند دید.

نوع محصول
شاید برای شما این سوال پیش آمده باشد که رابطه بین نوع محصول و هزینه حمل و نقل چیست. در بسیاری از کشورها ، قیمت های مختلفی برای هزینه بار تعیین می شود. به عنوان مثال ، کالاهای حساس به ضربه می توانند گرانتر باشند. این تفاوت قیمت را می توان توسط سازمان های دولتی تعیین کرد و شرکت های خدمات باربری می توانند این تفاوت قیمت را ایجاد کنند.

قوانین کشور مبدا و مقصد
قوانین کشورهای مبدا و مقصد علاوه بر مسئله مسافت ، هزینه حمل و نقل را نیز تحت تأثیر قرار می دهند. به عنوان مثال ، در برخی از کشورها برای هر باربری مقدار مشخصی مالیات بر همه کالاها اعمال می شود. در برخی از کشورها ، تعرفه محصولات مختلف متفاوت است. ممکن است هزینه های دیگری برای این شرکت هواپیمایی وجود داشته باشد. بهتر است برای اطلاع از این مبالغ و آمار با شرکتهای فعال در این زمینه مشورت کنید تا بتوانند شما را از این قیمتها مطلع کنند.

شرکت خدمات رسانی
بدون تردید ، شرکت یا هواپیمایی که قرار است بار را برای شما انجام دهد ، نرخ ویژه ای دارد. برخی از خطوط هوایی به دلیل سابقه ، شهرت و کیفیت خدمات مارک دار قیمت های بالاتری نسبت به دیگران دارند. بهتر است قبل از بارگیری بودجه خود را بررسی کنید تا بهتر بتوانید در مورد انتخاب شرکت خدمات باربری تصمیم بگیرید.

اطلاعات تماس
بیوگرافی شرکت

آسان تجارت

تهران

نوع فعالیت

وارد کننده، صادر کننده، خدمات

خدمات/محصولات

واردات از چین، واردات از آلمان، واردات از ترکیه، ترخیص کالا، حمل و نقل هوایی، حمل و نقل دریایی، بازرسی کالا، منبع یابی و خرید از چین

نوع مالکیت:

شرکت سهامی عام

دسته‌بندی محصولات و خدمات