آسان تجارت

واردات از چین, واردات از آلمان, واردات از ترکیه

چه کالاهایی برای کارگو مجاز اند؟

برای بزرگنمایی روی تصویر کلیک کنید

تعاریف متفاوتی از محموله وجود دارد و در کشورهای مختلف این واژه ها می توانند معانی متفاوتی داشته باشند. در صنعت حمل و نقل و تجارت خارجی ، هر کس بسته به نوع فعالیت خود تفسیر خاصی از این کلمه دارد. به عنوان مثال ، در کشوری مانند ایالات متحده ، محموله به این صورت تعریف می شود: همه مواد ، کالا ، مصالح ، کالاها ، از جمله دام ، وسایل شخصی مسافران ، اجزاء و قطعات لوازم جانبی خودرو ، نامه ها و حتی چمدان همراه مسافران در قالب حمل و نقل دریایی ، از طریق هوایی یا زمینی حمل می شود و دارای بارنامه هوایی ، دریایی و زمینی است یا رسید حملاتی از شرکت حمل و نقل دارد.
محصول مجاز برای حمل بار چیست؟
یکی از مهمترین مواردی که قبل از استفاده از بار باید در نظر بگیرید این است که حمل بار برای همه کالاها قابل انجام نیست. هر کشوری سیاست های خاص خود را دارد و مراجع قانونی و مجاز عموماً ورود برخی کالاها به کشور را به طور کلی ممنوع می کنند. استفاده از محموله برای این نوع کالا باعث توقیف کالای شما می شود و شما مجرم شناخته می شوید.

این محصولات می توانند شامل اقلام خطرناکی مانند سلاح یا مشروبات الکلی باشند که به دلیل مشکلات اجتماعی و فرهنگی ممنوع است. همچنین ممکن است ورود برخی محصولات به کشور به مدت محدود ممنوع شود. به عنوان مثال ، واردات خودروهای بیش از 40 هزار دلار به ایران در سال 1998 برای مدت محدود غیرقانونی بود.

با این حال ، برخی از محصولات وجود دارد که ممکن است به هیچ عنوان از ورود آنها به کشور منع نشوند ، اما نیاز به مجوز قانونی دارند. بسیاری از اقلام دارویی و بهداشتی در این دسته قرار می گیرند. دریافت این مجوزها به هیچ عنوان بر عهده شرکت های باربری نیست و اگر قصد واردات این نوع کالا به کشور را دارید ، باید مجوز ورود این شرکت ها را خودتان تهیه کنید.

گاهی اوقات مشاهده می شود که ارائه دهنده خدمات بار خود از ارائه برخی خدمات خودداری می کند و سیاست های کاری خود را مغایر با بارگیری برخی کالاها می داند. به عنوان مثال ، اکثر شرکت های خدمات رسانی از انتقال مایعات یا حیوانات زنده خودداری می کنند. با این حال ، کالاهایی مانند پوشاک ، غذا ، قطعات مختلف صنعتی ، لوازم جانبی و ابزار ، لوازم جانبی دیجیتال و سایر کالاهای وارداتی را می توان به راحتی توسط سیستم باربری به کشورهای مختلف حمل کرد.

اطلاعات تماس
بیوگرافی شرکت

آسان تجارت

تهران

نوع فعالیت

وارد کننده، صادر کننده، خدمات

خدمات/محصولات

واردات از چین، واردات از آلمان، واردات از ترکیه، ترخیص کالا، حمل و نقل هوایی، حمل و نقل دریایی، بازرسی کالا، منبع یابی و خرید از چین

نوع مالکیت:

شرکت سهامی عام

دسته‌بندی محصولات و خدمات