آسان تجارت

واردات از چین, واردات از آلمان, واردات از ترکیه

بیشترین کالای وارداتی از چین

برای بزرگنمایی روی تصویر کلیک کنید

کشورهایی مانند ایران با واردات کالا از چین با قیمت مناسب ، خریدهای جدیدی از این کشور انجام می دهند و به سرمایه خود می افزایند. بنابراین می توان گفت برای کسب سود بیشتر در این تجارت ، انتخاب بهترین کالاها برای واردات از چین بسیار مهم است.
بنابراین لازم است بدانید بیشترین کالاهای مصرفی در کشور از چه نوع کالاهایی هستند و بر این اساس از چین کالاها را معامله و وارد می کنند. اما در سالهای اخیر ، تجربه و آمار نشان داده است که کالاهای مصرفی اغلب چیزهای عجیب و ارزان هستند که به ذهن خطور نمی کند ، اما سودهای زیادی را برای تجار و واردکنندگان کالا از چین به ارمغان آورده است.
در زیر بهترین کالاهای وارداتی از چین را بررسی می کنیم که می توان از طریق تجارت و خرید آنها از بازار چین برای دستیابی به سود هنگفت در این زمینه به دست آورد.
کالاهای مصرفی وارداتی از چین
برای تهیه لیستی از کالاهای پرمصرف وارداتی از چین ، بهتر است به وب سایت اتاق بازرگانی تهران مراجعه کنید. این سایت کالاهای وارداتی از چین را که بخش قابل توجهی از واردات از این کشور را تشکیل می دهند به 5 دسته اصلی تقسیم می کند.

این پنج دسته شامل لوازم جانبی خودرو ، قطعات و ماشین آلات صنعتی ، مواد اولیه شیمیایی و معدنی ، قطعات ساختمانی ، لوازم خانگی و کاغذ است.

واردات جزئی از چین همچنین شامل تلفن های همراه ، لوازم جانبی کامپیوتر ، قطعات و لوازم پلاستیکی ، لوازم خیاطی ، کاغذ دیواری و موارد مشابه ، لوازم خانگی ، وسایل روشنایی ، لامپ ها ، شیرآلات ، وسایل لوله کشی ، پوشاک مردانه و زنانه ، انواع پارچه و مهره هایی است که معامله گران می توانند برای تأمین نیازهای خاص مصرف کنندگان ایرانی واردات کنند و سود زیادی کسب کنند.

ایمان تجارت کارآمد لیستی از کالاهای وارداتی را در اختیار تجارانی که قصد تجارت ، واردات و صادرات کالا از چین را دارند ، و با ارائه خدمات با کیفیت در زمینه انتخاب بهترین کالاهای وارداتی از چین ، ارائه می دهد که به آنها در تجارت سودآور با چین ن.

کالاهای مصرفی در سالهای اخیر از چین
گمرک هر ساله میزان صادرات و واردات از کشورهای مختلف خارجی را به عنوان آمار به اتاق بازرگانی کشور ارائه می دهد. در سالهای اخیر ، لیست اقلام وارداتی از چین شامل طیف وسیعی از کالاهای مصرفی مانند مواد غذایی (بادام زمینی ، دارچین ، زنجبیل ، لوبیا ، سبوس ، سبوس گندم ، مرکبات ، ذرت شیرین ، ژله ، مربا ، خوراک آبزیان ، سبزیجات) بذر ، اتومبیل (اتومبیل و کامیون) ، لاستیک ماشین و قرقره لوازم التحریر ، نخ ، کیف ، لباس ، دستکش ، وسایل آشپزخانه و آفت کش ها.

کالاهای سودآور وارداتی از چین
در کالاهای وارداتی از چین ، بیشترین سود برای اقلامی مانند ماشین آلات صنعتی ، لوازم برقی و قطعات خودرو است. انواع وسایل نقلیه سنگین و خودروهای سواری ، انواع پوشاک ، عمده محصولات کشاورزی ، محصولات ساختمانی ، انواع سخت افزار ، اسباب بازی ، مرکبات ، ادویه جات ، گیاهان دارویی ، لوازم منزل و آشپزخانه ، تزئینات و انواع جعبه های تزئینی.

اطلاعات تماس
بیوگرافی شرکت

آسان تجارت

تهران

نوع فعالیت

وارد کننده، صادر کننده، خدمات

خدمات/محصولات

واردات از چین، واردات از آلمان، واردات از ترکیه، ترخیص کالا، حمل و نقل هوایی، حمل و نقل دریایی، بازرسی کالا، منبع یابی و خرید از چین

نوع مالکیت:

شرکت سهامی عام

دسته‌بندی محصولات و خدمات