آسان تجارت

واردات از چین, واردات از آلمان, واردات از ترکیه

قوانین واردات از آلمان

برای بزرگنمایی روی تصویر کلیک کنید

واردات کالا از آلمان در زمینه های مختلف بالاست و می توان گفت کیفیت کالاها در این کشور در همه زمینه ها بالا است و به همین دلیل ایران یکی از واردکنندگان دائمی کالاهای مختلف از این کشور است. اما در میان این فهرست، چندین محصول به صورت منظم وارد کشور می شود که یکی از آنها تجهیزات پزشکی و آزمایشگاهی است.
در بین تجهیزات پزشکی، اکثر سازندگان کشورهای مختلف در آلمان بهترین و دقیق ترین دستگاه ها را تولید می کنند و ایران به طور مداوم این دستگاه ها را وارد می کند. از دیگر محصولات وارداتی می توان به لوازم خانگی و لوازم آشپزخانه اشاره کرد که جزو بهترین لوازم خانگی دنیا هستند و گل های تزئینی نیز اقلام جدیدی هستند که به واردات محصولات از آلمان اضافه شده اند.
مقررات گمرکی برای واردات کالا از آلمان چگونه است؟
آلمان قوانین بسیار سختگیرانه ای در گمرک دارد و این قوانین برای واردکنندگان و صادرکنندگان کشورهای مختلف رعایت می شود و حتی نواقص و مشکلات این قوانین برطرف شده و در گمرکات این کشور کاملتر و دقیقتر رعایت می شود. رعایت دقیق کلیه قوانین مربوط به واردات کالا از آلمان، این کشور را در تجارت با سایر کشورها بسیار موفق ساخته است. این کشور قوانینی دارد تا افرادی که عضو اتحادیه اروپا نیستند بتوانند از این کشور کالا وارد کنند.

مهمترین سوال آلمان و تجارت آن سود حاصل از این تجارت است و اینکه آیا این توجیه وجود ندارد؟ واردات کالا از آلمان همانند سایر کشورها نیازمند کد گمرکی است. این کد توسط سازمان جهانی گمرک برای کشورها صادر شده است. این کشور یک کد 11 رقمی نیز دارد. کد دیگری به نام شماره شناسایی عملیاتی وجود دارد که طبق قوانین جایگزین کد گمرک آلمان می شود.

از قوانین گمرکی می توان به عوارض گمرکی اشاره کرد. در صورتی که کالا ساخت آلمان نباشد و از گمرک این کشور فقط برای عبور این کالا و رسیدن به مقصد استفاده شود، عوارض به شما تعلق می گیرد و میزان عوارض بستگی به تعرفه کالا دارد.
چه مشکلاتی برای واردات کالا از آلمان وجود دارد؟
اولین مشکل در بررسی و ارزیابی واردات کالا از آلمان، قیمت محصول است. باید توجه داشته باشید که ارزش گمرکی کالا در هزینه واردات کالا از آلمان تاثیر دارد. برای در نظر گرفتن قواعدی که در تجارت وجود دارد، تازگی که ارزش گمرکی کالا را تعیین می کند، روش معامله مالی را نیز تعیین می کند.

هنگام ارزش گذاری کالاها، تمام جنبه های تجارت جهانی در نظر گرفته می شود. حمل و نقل بین کشورها در این کشور رایگان است اما برای برخی کشورها و محصولات و افراد این محدودیت ها اعمال می شود.
ارزیابی ها به تحریم برخی کالاها و کشورها اشاره دارد. در حالت دیگر ارزیابی ها باید به کشورهایی که قصد واردات کالا از این کشور را دارند، اعم از اینکه عضو اتحادیه اروپا هستند یا نه، توجه شود. اگر عضو نیستند، باید قوانینی را رعایت کنند.

به عنوان مثال، برخی از محصولات کشاورزی در لیست قرار دارند که باید قبل از واردات و ارسال محصولات به کشورهای غیر اتحادیه اروپا، برچسب مخصوص دریافت کنند و دارای گواهینامه معتبر میوه و تره بار باشند.
قوانین واردات کالا از آلمان چگونه است؟
در آلمان قانون حمل و نقل رایگان وجود دارد، اما در صورت نیاز به جابجایی کالاهای مشمول مالیات، تاجری که مسئولیت جابجایی و حمل کالا را بر عهده دارد باید مالیات را بپردازد. تحریم های زیادی بر تجارت و واردات از آلمان وجود دارد که بارها منجر به از هم گسیختگی این روابط شده است.

اطلاعات تماس
بیوگرافی شرکت

آسان تجارت

تهران

نوع فعالیت

وارد کننده، صادر کننده، خدمات

خدمات/محصولات

واردات از چین، واردات از آلمان، واردات از ترکیه، ترخیص کالا، حمل و نقل هوایی، حمل و نقل دریایی، بازرسی کالا، منبع یابی و خرید از چین

نوع مالکیت:

شرکت سهامی عام

دسته‌بندی محصولات و خدمات