آسان تجارت

واردات از چین, واردات از آلمان, واردات از ترکیه

روش های حمل کالا از شنژن به ایران و قیمت آن

برای بزرگنمایی روی تصویر کلیک کنید

یکی از مشکلات تجار ایرانی حمل و نقل بین المللی محصولات خود به داخل کشور است. انتخاب بهترین راه برای حمل بار به کشور تاثیر بسزایی در قیمت تمام شده محصولات دارد. متاسفانه به دلیل تحریم ها، بسیاری از شرکت های حمل و نقل بین المللی همکاری خود را با ایران قطع کرده اند.
ارسال از شنژن به ایران
ایران و چین هر دو به اقیانوس ها و دریاهای آزاد دسترسی دارند و حمل و نقل کالا از طریق دریا بین دو کشور آسان است. اگر تصمیم دارید محصولات خود را از چین به ایران از طریق دریا وارد کنید، باید توجه داشته باشید که از زمان حرکت کشتی تا زمان پهلوگیری کشتی حامل محموله مورد نظر شما بین 35 تا 40 روز زمان لازم است.
شرکت بازرگانی می تواند بسته های مورد نظر شما را از طرق زیر به بنادر جنوبی کشور حمل کرده و مراحل ترخیص را نیز انجام دهد. بسته به محل مورد نظر شما امکان ارسال نیز وجود دارد. در عمل می توان گفت که خدمات حمل و نقل دریایی بین المللی بازرگانان خانه به خانه هستند. ما می توانیم کالاهای شما را به دو صورت FCL و LCL به ایران ارسال کنیم.
بار کامل کانتینر (FCL):
20 فوت با ظرفیت داخلی 33 متر مکعب.
40 فوت با قابلیت حمل 66 متر مکعب.
بارگیری کمتر از یک کانتینر (LCL):
این گزینه برای مقادیر ارزان تر است زیرا فقط یک قسمت از کانتینر برای حمل و نقل بین المللی کالاهای شما استفاده می شود. این راه حل به شما امکان می دهد تا هزینه های حمل و نقل بین المللی خود را به طور قابل توجهی توجیه کنید. کالاهای شما همراه با کالاهای دیگر مشتریان بارگیری می شود و شما فقط هزینه فضای مورد نیاز خود را پرداخت می کنید. LCL برای حجم های بین 0 تا 15 متر توصیه می شود. با این حال، ممکن است بسته به بندر مبدا متفاوت باشد.
برای همکاری در زمینه حمل و نقل دریایی بین المللی با شرکت بازرگان، باید قبل از ارسال بار، سفارش خود را در سامانه گمرک ثبت کنید.
حمل و نقل هوایی از شنژن به ایران
حمل و نقل هوایی اغلب برای محصولاتی که از نظر وزن و اندازه کوچکتر هستند یا برای بازرگانی که باید محموله را زودتر دریافت کنند استفاده می شود. این روش یکی از مطمئن ترین و سریع ترین راه های حمل کالا از چین به ایران است.
شرکت خدمات بازرگانی بازرگانی می تواند کالای مورد نظر شما را با بهترین قیمت و کمترین زمان ممکن از چین به کشور حمل کند. تاجر خدمات حمل و نقل هوایی بین المللی خود را درب منزل و در دو نوع بار یا اکسپرس به مشتری ارائه می دهد. در حال حاضر گمرک فرودگاه امام خمینی مقصد بسیاری از محموله های شرکت خدمات بازرگانی بازرگانی است. کارشناسان ما در خدمات بازرگانی مرچنت همواره آماده ارائه هزینه نهایی ارسال به صورت رایگان و در کوتاه ترین زمان ممکن بر اساس مشخصات ارائه شده خواهند بود. اعلام. مشتریان گرامی می توانند از طریق سایت آسان تجارت به صورت آنلاین نیز مرسولات خود را پیگیری کنند. برخی از خدمات بازرگانی در زمینه حمل و نقل هوایی بین المللی عبارتند از:
امکان بارگیری کالا از درب کارخانه در تمامی شهرهای چین
پیگیری آنلاین مرسولات از لحظه تحویل کالا به تاجر تا لحظه تحویل به مشتری
ارتباط مستمر کارشناسان با مشتریان
هماهنگی سریع با فرستنده (فرستنده)
حمل بار بدون محدودیت وزن
امکان ارسال بار از تهران به سراسر کشور

اطلاعات تماس
بیوگرافی شرکت

آسان تجارت

تهران

نوع فعالیت

وارد کننده، صادر کننده، خدمات

خدمات/محصولات

واردات از چین، واردات از آلمان، واردات از ترکیه، ترخیص کالا، حمل و نقل هوایی، حمل و نقل دریایی، بازرسی کالا، منبع یابی و خرید از چین

نوع مالکیت:

شرکت سهامی عام

دسته‌بندی محصولات و خدمات