آسان تجارت

واردات از چین, واردات از آلمان, واردات از ترکیه

نحوه واردات از شنزن چین

برای بزرگنمایی روی تصویر کلیک کنید

آیا به دنبال نوع خاصی از کسب و کار پردرآمد هستید؟ آیا می خواهید در کوتاه ترین زمان پیشرفت کنید؟ واردات از شنژن چین ما به شما پیشنهاد می کنیم. شنژن یکی از بزرگترین و مشهورترین شهرهای چین است. این شهر پتانسیل تجاری بسیار بالایی دارد و در تجارت بی نظیر و بی رقیب است. شنژن یکی از قطب های اقتصادی چین است و بیشتر مبادلات تجاری از این شهر انجام می شود. جاذبه های تفریحی زیادی نیز دارد و این جاذبه ها نیز بخشی از قطب های اقتصادی آن هستند. این شهر اکنون یکی از 20 شهر مهم در تجارت جهانی و یک مکان تجاری معروف است. با توجه به اقتصاد کشور، بسیاری از تجار جهانی و ایرانی از شنژن وارد می کنند. چرا از چین خرید کنید که به صرفه تر است و پیشرفت زیادی در این تجارت وجود دارد
بنابراین واردات از شنژن چین یک تجارت بسیار پرسود است و به همین دلیل منبع واردات بسیاری از سرمایه گذاران است. ایران و چین سال‌هاست که با یکدیگر تجارت می‌کنند و شنژن به‌عنوان معروف‌ترین، بزرگ‌ترین و اقتصادی‌ترین شهر آن، منبع سرمایه‌گذاران بسیاری است. آیا از نکات، شرایط، مراحل و مزایای معامله با شنژن اطلاع دارید؟ در ادامه توضیحات کامل تری در این مورد و همچنین مزایای خرید کالا از چین ارائه خواهیم داد
هزینه واردات از شنژن چین
یکی از مهم ترین عوامل واردات از چین هزینه هایی است که برای فعالیت های مختلف باید پرداخت شود. این جزء مهمترین موضوع معامله گران است و معمولاً محاسبه قیمت ها را در اولویت قرار می دهند.

برخی از هزینه های واردات از شنژن عبارتند از:
• قیمت کالاهای خریداری شده در شنژن چین
• هزینه ارسال از آدرس فرستنده
• هزینه های مربوط به بازرسی کالا
• هزینه های گمرکی کالا
• هزینه های ثبت سفارش و تخصیص ارز
• هزینه های تهیه سند
• هزینه حمل کالا از چین به ایران
• هزینه های مربوط به انبارداری کالا در گمرک
• هزینه های ترخیص در گمرک ایران
• هزینه بیمه باربری در حین حمل و نقل
ناگفته نماند که محاسبه این هزینه ها بر اساس نوع محصول متفاوت خواهد بود. البته هر محصولی قوانین خاص خود را دارد. توجه داشته باشید که نوع ارسال و شرکت حمل و نقل نیز باید در نظر گرفته شود.

اما باید هزینه خرید و واردات از شنژن چین را نیز پرداخت کنید که شامل:
• بازرسی بهای تمام شده کالا
• هزینه های گمرکی
• هزینه ثبت سفارش و تخصیص ارز
• هزینه جابجایی و حمل کالا
• هزینه ذخیره سازی
• هزینه ترخیص
• بیمه بار

عوامل موثر بر قیمت واردات شنژن چین:

واردات از شنژن چین نوعی تجارت است که باید برای آن هزینه پرداخت کنید. البته این تجارت می تواند دریایی، ریلی یا هوایی باشد و هر روش هزینه شخصی دارد. اما این تنوع روش های واردات یکی از عواملی است که تاثیر زیادی بر قیمت ها دارد. زیرا به طور کلی روش واردات توسط ایرلاین در کمترین زمان و با هزینه بالا انجام می شود.

اما روش دریایی زمان بر است و قطعا هزینه کمتری خواهد داشت. هر یک از این روش ها شرایط، مزایا و حتی معایب خاص خود را دارند. اما ما به دنبال مناسب ترین راه هستیم که هیچ منعی برای واردات کالای مورد نظر وجود نداشته باشد.

البته باید به محدودیت های حمل و نقل هوایی و دریایی نیز توجه کرد و بر اساس آن ها مناسب ترین را انتخاب کرد. یکی دیگر از مؤلفه هایی که بر هزینه های واردات و انتقال تأثیر می گذارد، مشخصات فنی محصولات آن است که هزینه های آن بر اساس این مشخصات مانند وزن، ابعاد و ... تعیین می شود. حتی در برخی موارد، برخی از محموله ها نیاز به ارسال سریع دارند و این انتقال سریع بسته هزینه و سرعت بالاتری دارد. بنابراین حجم و وزن محموله شما تاثیر مستقیمی بر هزینه های حمل و نقل شما دارد و با افزایش وزن و ابعاد، هزینه های شما نیز افزایش می یابد.

نکته مهم دیگر در این زمینه تاثیر شهرهای مختلف چین بر هزینه حمل و نقل است و در صورتی که ارسال شما از شنژن ارسال شود قطعا رایگان خواهد بود. محصولات وارداتی شنژن چین شامل واردات کفش، خوراک، مواد معدنی، خرده فروشی چینی، مواد غذایی و برنج، ماشین آلات نساجی و سایر محصولات است.
مشاوره و شرایط واردات از شنژن چین:

توجه داشته باشید که چین از دیرباز یکی از مراکز تجارت جهانی بوده و همچنین سهم بیشتری در اقتصاد ایران و جهان دارد. واردات از شنژن چین شامل طیف گسترده ای از محصولات ضروری است که می توان آنها را به روش های مختلف وارد کرد. اما برای این تجارت بزرگ باید شرایط را در نظر بگیرید تا موفق تر شوید. البته این قوانین و شرایط روز به روز به روز می شوند و ممکن است تغییر کنند.

شما همچنین باید تابع شرایط روز باشید و قوانین را در آن زمان بررسی کنید. صدور اسناد حمل و اخذ مجوزها و مدارک مورد نیاز از جمله شرایطی است که باید در نظر گرفته شود. البته تمامی این فرآیندها توسط شرکت ها انجام خواهد شد. شرکت های معتبر از جمله مراکز تجاری پیشرو هستند که شما را در این زمینه راهنمایی خواهند کرد. این مراکز موظفند کلیه مراحل خرید و حمل کالای خود را تا مقصد گمرکات دریایی یا هوایی کشور به طور کامل انجام دهند. یکی از نکات مهم در مورد واردات از شنژن چین آشنایی با قوانین گمرکی دو کشور می باشد.

نکته و مرحله مهم دیگر آشنایی با حقوق گمرکی است که این عوارض به نوع محموله و حتی مدل و طراحی آن بستگی دارد. شما نیز باید محصول مورد نظر خود را در ایران آنالیز کنید، اگر این کالای مورد نظر شما در ایران با کیفیت خوب تولید شده باشد، مطمئناً برای فروش محصول خود در ایران دچار مشکل خواهید شد. بهتر است ابتدا منابع تولید محصول مورد نظر در چین شناسایی شود. زیرا یکی از شرایط مهم واردات از شنژن چین، یافتن سازنده مناسب است. اما دریافت مجوزها و مدارک لازم را فراموش نکنید.

اطلاعات تماس
بیوگرافی شرکت

آسان تجارت

تهران

نوع فعالیت

وارد کننده، صادر کننده، خدمات

خدمات/محصولات

واردات از چین، واردات از آلمان، واردات از ترکیه، ترخیص کالا، حمل و نقل هوایی، حمل و نقل دریایی، بازرسی کالا، منبع یابی و خرید از چین

نوع مالکیت:

شرکت سهامی عام

دسته‌بندی محصولات و خدمات