آسان تجارت

واردات از چین, واردات از آلمان, واردات از ترکیه

چگونگی واردات از امارت

برای بزرگنمایی روی تصویر کلیک کنید

واردات از امارات برای بسیاری از مردم نگران کننده است. واردات از امارات راحت تر است. چون به ایران نزدیک است و امکانات مناسبی در اختیار واردکنندگان ایرانی قرار می گیرد. امارات متحده عربی یک پادشاهی فدرال است که در جنوب غربی آسیا و شرق شبه جزیره عربستان واقع شده است. پایتخت آن ابوظبی و زبان رسمی آن عربی است. مساحت این کشور 83600 کیلومتر مربع است. بر اساس سرشماری، 8 میلیون و 606 هزار نفر در این کشور زندگی می کنند.
امارات متحده عربی یکی از مهم ترین کشورهای تجاری در منطقه است.
واحد پول این کشور درهم امارات متحده عربی است. آب و هوای امارات متحده عربی کویری و مسطح است. قسمت شرقی کشور سردتر است و 0.77 درصد از زمین های کشور کشاورزی است. امارات پنجمین کشور مهاجرپذیر است و 19 درصد جمعیت آن اماراتی، 23 درصد عرب و ایرانی و 50 درصد از جنوب آسیا هستند. امارات متحده عربی چهارمین صادرکننده بزرگ نفت به کشورهای دیگر است و با فروش نفت اقتصاد خود را تقویت کرده است.
امارات قراردادهای اقتصادی نزدیک با ایران امضا کرده است. سرمایه گذاران ایرانی و ایرانی حدود 10 درصد از جمعیت کشور را تشکیل می دهند. ایرانیان مقیم امارات حدود 10000 شرکت بزرگ و کوچک را در امارات اداره می کنند و واردات از امارات به ایران در حال رونق است. واردات از امارات متحده عربی به ایران و بالعکس بین سال های 2005 تا 2009 سه برابر شده و به 12 میلیارد دلار رسیده است.
آمار واردات کالاهای امارات متحده عربی
بر اساس آخرین اخبار، واردات از امارات 30 درصد کاهش یافته است. بر اساس همین خبر، واردات از امارات متحده عربی طی شش ماهه نخست سال جاری بالغ بر 2 میلیون و 56 هزار تن کالا از امارات به ایران بوده که ارزش این کالاها 3 میلیارد و 158 میلیون دلار است.
آمارها نشان می دهد که 12.68 درصد از وزن کل واردات مربوط به ایران است که 14.24 درصد ارزش واردات از امارات را تشکیل می دهد. امارات متحده عربی یکی از بنادر ایران است به طوری که بسیاری از کالاها به مقصد ایران از این کشور عبور کرده و وارد ایران می شوند.
در نیمه اول سال گذشته دو میلیون و 352 هزار تن کالا به ارزش پنج میلیارد و 726 میلیون دلار از امارات متحده عربی وارد ایران شد که 12.09 درصد پزو و 22.74 درصد از ارزش کل واردات انجام شده در ایران را تشکیل می دهد. ایران در این دوران تقدیم به خود.
نکات مهم هنگام واردات از امارات
- واردکنندگان امارات توجه داشته باشند، محصولاتی که در این کشور زیاد عرضه می شوند باید از نظر اصالت محصولات بررسی شوند. بسیاری از محصولات غیر اصلی از چین وارد شده است و در صورت عدم آدرس دهی، منجر به واردات محصولات تقلبی برای واردات و صادرات می شود. برای جلوگیری از خرید محصولات تقلبی حتما با نمایندگی های معتبر شرکت های خارجی مشورت کنید و یا برای جستجوی بازرگانان قانونی می توانید به اتاق بازرگانی امارات مراجعه کرده و لیست بازرگانان مجاز را از آنها دریافت کنید. البته ممکن است برخی از این معامله گران طرح تجاری خوبی برای معامله نداشته باشند.
- یکی از مشکلات واردات افزایش قیمت درهم در این کشور است. برای کسب سود مناسب می توان کالا را صادر کرد و کالا را به صورت مبادله وارد کرد. در سال 2016 واردات از امارات منوط به صادرات کالا به آن کشور است.

اطلاعات تماس
بیوگرافی شرکت

آسان تجارت

تهران

نوع فعالیت

وارد کننده، صادر کننده، خدمات

خدمات/محصولات

واردات از چین، واردات از آلمان، واردات از ترکیه، ترخیص کالا، حمل و نقل هوایی، حمل و نقل دریایی، بازرسی کالا، منبع یابی و خرید از چین

نوع مالکیت:

شرکت سهامی عام

دسته‌بندی محصولات و خدمات