آسان تجارت

واردات از چین, واردات از آلمان, واردات از ترکیه

پرسودترین کالاهای وارداتی از امارات

برای بزرگنمایی روی تصویر کلیک کنید

حتما قبل از واردات به بسته بندی کالا توجه کنید، در صورت عدم توجه در این زمان با مشکل بزرگی در هنگام ارسال کالا مواجه خواهید شد زیرا بسته بندی توسط بازرس بررسی می شود و در صورت عدم تایید کالا ارسال نخواهد شد در زمان عقد قرارداد، یک سری توافقات بین طرفین معامله انجام می شود، به عنوان مثال مشخص می شود که در صورت بروز خسارت در حین حمل و نقل، کدام طرف قرارداد باید خسارت پرداخت کند. توجه داشته باشید که از نظر قانونی اگر کالا هنگام رسیدن کالا به مقصد آسیب ببیند، صادرکننده باید هزینه آن را پرداخت کند. تمامی این شرایط در زمان توافق اولیه مشخص خواهد شد.
وقتی این فرآیند انجام شد، اظهارنامه در گمرک تهیه و به مراجع مربوطه ارسال می شود. بعد از تمام این مراحل واردات از دبی نوبت به ارسال مجوز صادرات می رسد، در واقع مجوز صادرات و برگه سبز گمرکی توسط صادرکننده به شرکت حمل و نقل تحویل می شود و این شرکت باید با دقت بار را جابجا کند.
سودآورترین و وارداتی ترین محصولات از دبی
بیشتر محصولاتی که از طریق واردات از دبی در بازار به فروش می رسد، انواع پوشاک و پارچه است. دبی در زمینه پوشاک و منسوجات پیشرفت خوبی دارد و طرح ها و مدهای جدید زیادی در این منطقه وجود دارد و همین امر باعث شده تا بسیاری از تجار به فکر واردات این نوع محصولات از دبی بیفتند. یکی دیگر از محصولات مورد توجه تجار لوازم آرایشی و بهداشتی است که عمدتاً از دبی وارد می شود و این منطقه تولید کننده لوازم آرایشی با کیفیتی است که با لوازم آرایشی در دنیا رقابت می کند. این اقلام به عنوان سودآورترین محصولات وارداتی از دبی شناخته می شوند.
مزایای واردات از دبی
واردات از دبی برای تجار ایرانی با سرمایه اندک امکان پذیر است به همین دلیل افراد زیادی علاقه مند به واردات محصولات از دبی هستند. یکی از مزایا و دلایلی که امکان واردات از دبی را با سرمایه اندک فراهم می کند نزدیک بودن این شهر به ایران و مرز مشترک ایران و دبی است که هزینه حمل و نقل و ترخیص کالا از گمرک را کاهش می دهد.

واردات دبی هم مربوط به محصولاتی است که توسط کشورهای دیگر تحریم شده است، یعنی اگر کالایی توسط یک کشور اروپایی تحریم شود، ابتدا وارد این بندر شده و از آنجا وارد ایران می شود و این یکی از مهمترین مزیت هاست. . واردات از دبی

هزینه های ترخیص کالا از گمرک بسیار پایین است که منجر به کاهش چشمگیر هزینه خدمات بازرگانی شده است، بنابراین واردات از این مرکز تجاری به ایران با صرفه اقتصادی و سرمایه اندک امکان پذیر است. یکی از قوانین واردات این کشور دریافت درصدی از کل محصول به عنوان حقوق گمرکی است که پس از ورود به ایران قابل استرداد است.
برای محاسبه بهای تمام شده کالاهای وارداتی باید عوامل مختلفی را در نظر گرفت یعنی هزینه حمل و نقل و عوارض گمرکی را محاسبه کرد. کالاهایی که دارای وضعیت خاص هستند باید طبق قوانین ایران وارد کشور شوند در غیر این صورت به عنوان کالای قاچاق شناخته می شوند.

زمانی که کالایی از بازار دبی به ایران وارد می شود، قیمت آن با توجه به تقاضا و شرایط بازار ایران تعیین می شود. توجه داشته باشید که برخی از محصولات تحت هیچ شرایطی اجازه ورود به ایران را نخواهند داشت، به عنوان مثال مواد مخدر و مشروبات الکلی اجازه ورود به کشور را نخواهند داشت و کشور صادرکننده نیز تحت تاثیر این ممنوعیت قرار نخواهد گرفت.

بهترین محصولات برای واردات از دبی
دبی یکی از بزرگترین شرکای تجاری ایران است و هر ساله مبادلات زیادی بین ایران و دبی انجام می شود. اولین کاری که باید هنگام واردات کالا به ایران انجام دهید این است که نیازهای موجود در بازار را شناسایی کنید تا نتوانید بهترین کالاها را برش دهید. برای واردات از دبی بیان بلند مدت. به طور کلی برخی از بهترین محصولات وارداتی از دبی که در سال های گذشته بیشترین واردات را داشته اند به شرح زیر است:

پارچه و لباس
انواع کفش ورزشی
محصولات آرایشی و بهداشتی
لوازم جانبی موبایل
لپ تاپ
سیار
دوربین های دیجیتال
آهن و فولاد غیر کونژوگه
ذرت برای گاو
وسایل نقلیه موتوری
قند
و غیره.
واردات لوازم خانگی دبی
انواع لوازم خانگی نیز از مهم ترین محصولات وارداتی از دبی به شمار می رود. لازم به ذکر است که بخش زیادی از این لوازم خانگی از چین وارد دبی شده و سپس به ایران ارسال می شود. به طور کلی درصد زیادی از لوازم خانگی وارداتی از دبی به ایران قاچاق است، بنابراین واردات لوازم خانگی از دبی به صورت قانونی سود چندانی ندارد زیرا واردکننده باید عوارض گمرکی و غیره را بپردازد. محصول با قیمت بالاتر

در حال حاضر واردات لوازم خانگی برای تنظیم بازار و فروش بیشتر محصولات ایرانی با مشکلات زیادی مواجه است اما این مشکل مانع از عرضه لوازم خانگی با برندهای خارجی نشده است و همچنان این محصولات به صورت قاچاق وارد و خرید و فروش می شود.

اطلاعات تماس
بیوگرافی شرکت

آسان تجارت

تهران

نوع فعالیت

وارد کننده، صادر کننده، خدمات

خدمات/محصولات

واردات از چین، واردات از آلمان، واردات از ترکیه، ترخیص کالا، حمل و نقل هوایی، حمل و نقل دریایی، بازرسی کالا، منبع یابی و خرید از چین

نوع مالکیت:

شرکت سهامی عام

دسته‌بندی محصولات و خدمات