آسان تجارت

واردات از چین, واردات از آلمان, واردات از ترکیه

ترخیص کار گمرک کیست؟

برای بزرگنمایی روی تصویر کلیک کنید

برای موفقیت در صادرات و واردات کالا و حضور مستمر در تجارت بین الملل، باید با فرآیند ترخیص کالا از گمرک آشنایی کامل داشته باشید و با شناخت پیچیدگی های آن، کالای خود را در اسرع وقت از گمرک ترخیص کنید.

اگر با این فرآیند کاملا آشنا هستید، خودتان این کار را انجام خواهید داد. اما اگر دانش لازم یا زمان کافی برای پیگیری ترخیص کالا را ندارید، باید آن را به ترخیص کالا از گمرک بسپارید.
ترخیص کالا از گمرک کیست؟
به طور کلی ترخیص کالا از گمرک شخصی است که به نمایندگی از واردکننده یا صادرکننده کالا کلیه مراحل و عملیات ترخیص کالا از گمرک را انجام می دهد. این شخصیت می تواند واقعی یا قانونی باشد.
تفاوت بین حق امتیاز و ترخیص کالا از گمرک
ممکن است به نظر تفاوتی بین تسویه و پرداخت وجود نداشته باشد، اما اینطور نیست. اگر یک گمرک بتواند مجوزها و مجوزهای کاری خاصی را دریافت کند، به عنوان حق امتیاز شناخته می شود.
در واقع حق الکار کار شخصی است که عملیات خاصی را به نام خود ولی از طرف شخص یا شرکت دیگری انجام می دهد و در ازای انجام آن حقوق یا حق الزحمه ای دریافت می کند.
لازم به ذکر است که حق عمل نماینده نیست و قدرتی ندارد، برعکس از طرف شخص و شرکت وکالت می شود. اما حق عمل فروشنده وارد معامله به نام خود وارد معامله می شود و نام رئیس خود را پنهان می کند.
آزمون کار گمرکی را بگذرانید و مجوز خود را دریافت کنید.
کارت ویزیت داشته باشید
تابعیت ایرانی
کارمند دولت نباشید
حداقل 25 سال سن داشته باشید.
عدم محکومیت به ارتکاب جرم و عدم سابقه قاچاق در گمرک طبق گواهی کتبی مراجع ذیربط.
حداقل دیپلم دبیرستان
قبولی در آزمون قانون گمرک و مقررات آن.
چرا مجوز کار استخدام کنیم؟
همانطور که می دانید در هر معامله تجاری طرفین موظفند محصول مورد نظر را در زمان مشخص و توافق شده به دست مشتریان برسانند. در صورتی که فرآیند ترخیص کالاهای وارداتی یا صادراتی از گمرک بیش از مدت تعیین شده به طول انجامد، صادرکننده یا واردکننده از این نظر متضرر می شود.

بنابراین در صورتی که ترخیص کالا از گمرک را به فردی که در این زمینه آموزش دیده و با این فرآیند آشنایی کامل داشته باشد، بسپارند، بدون اتلاف وقت و در زمان مقرر می توانند کالای خود را ترخیص کنند و نگران نباشند. آی تی.
هزینه ترخیص کالا از گمرک
وظیفه ترخیص کالا از گمرک عموماً انجام کارهایی است که برای ترخیص کالا از گمرک باید انجام شود. ترخیص کالا ممکن است ساده به نظر برسد، و می توانید تصور کنید که می توانید به راحتی کالاهای خود را از طریق یک سری مراحل معمول از گمرک ترخیص کنید.

اما واقعاً اینطور نیست. کارمند گمرک آموزش دیده با آشنایی کامل به حقوق گمرکی، آشنایی کامل با نرخ عوارض انواع کالاهای وارداتی و همچنین مسلط به قوانین صادرات و واردات کالا می تواند در زمان و زمان مناسب کالای شما را از گمرک خارج کند. کمترین هزینه کار گمرک دارای وظایف زیر است:

تهیه و آماده سازی کلیه مدارک لازم جهت ارسال به گمرک (این مدارک شامل اطلاعات کشور مبدا و مقصد، هزینه های پرداخت، مجوزها و ... می باشد)
ارائه مشاوره های لازم به کارفرما در خصوص عوارض گمرکی و تعیین ارزش کالاهای صادراتی و وارداتی.
کسب اطلاعات کامل در زمینه بخشنامه ها و قوانین ارسال کالای مورد نظر.
حضور دائم در گمرک جهت پیگیری مراحل ترخیص.

اطلاعات تماس
بیوگرافی شرکت

آسان تجارت

تهران

نوع فعالیت

وارد کننده، صادر کننده، خدمات

خدمات/محصولات

واردات از چین، واردات از آلمان، واردات از ترکیه، ترخیص کالا، حمل و نقل هوایی، حمل و نقل دریایی، بازرسی کالا، منبع یابی و خرید از چین

نوع مالکیت:

شرکت سهامی عام

دسته‌بندی محصولات و خدمات